| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Twilight Brasil. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (2) 1 [2] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Lu Cullen |
Posted: Dec 31 2008, 01:05 PM
|
||||
|
*Cullen Family* Group: Members Posts: 1,826 Member No.: 329 Joined: 24-June 08 |
Ah, entendo Yey, o Jasper tá d+ nesse filme, na cena de baseball, OMG *O* Vc vai amar
[2] *-* Eu queria tanto essa cena com esse diálogo |
||||
| Lau |
Posted: Jan 4 2009, 07:54 PM
|
|
clair de lune fan ^^ Group: Members Posts: 50 Member No.: 542 Joined: 27-December 08 |
Gnt, eu tbm amei minha asssinatura!! ahsuohasouahsoua
eh uma das minhas cenas favoritas do livro!!! tão fofo |
| Viviane |
Posted: Jan 5 2009, 02:09 PM
|
|
Alice's bff Group: Admin Posts: 2,038 Member No.: 134 Joined: 17-April 08 |
Acho q a melhor de todas foi o Charlie com a arma quando o Edward foi "conhece-lo", e a outra foi o jogo!!! Com Muse de fundo foi tudo!!!
|
| Mayara Masen |
Posted: Jan 5 2009, 03:40 PM
|
|
Cullen Group: Global Moderator Posts: 651 Member No.: 221 Joined: 20-May 08 |
Ah, com certeza, a cena do jogo é incrível!!!!!!!!
E fala sério, todos eles estão ótimos na cena. E na hora q a Bella fala "out" e a Rosalie olha com aquela cara de ódio pra ela???? O Jasper tá td. O Emmet e o Edward tbem!!!! |
| Lu Cullen |
Posted: Jan 7 2009, 12:27 AM
|
||||
|
*Cullen Family* Group: Members Posts: 1,826 Member No.: 329 Joined: 24-June 08 |
Huahuahuahuahuahuahua eu adooooooooro. Vi o filme de novo hoje, e quando ele faz a auréola imaginária eu morro de rir rsrsrs
Medo da Rose huahuahuahuahua Concordo, todos eles estavam d+ na cena de baseball. Eu queria que todos os Cullen estivessem na cena do Baile... assim, só de passagem mesmo, como no livro... Mas tá bom rsrs |
||||
| Viviane |
Posted: Jan 7 2009, 09:37 AM
|
|
hauahua esqueci da auréola!!!! Otimo hein!!!!!
|
| Mayara Masen |
Posted: Jan 7 2009, 03:10 PM
|
||
|
Cullen Group: Global Moderator Posts: 651 Member No.: 221 Joined: 20-May 08 |
Verdadeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Essa cena faltou siiiiiiiiiiiiiiiiiim, era essencial! |
||
| Lu Cullen |
Posted: Jan 10 2009, 01:21 PM
|
||
|
Eu sempre começo a rir. E todo mundo na sala de cinema xD E ele falando do spray de pimenta huahuahuahuahua Adoro A cena do Edward e da Bella chegando na escola no Volvo foi boa tbm rsrsrs Bem curtinha, mas boa |
||
| Hingrid |
Posted: Jan 21 2009, 04:29 PM
|
|
Humano Group: Members Posts: 6 Member No.: 538 Joined: 19-December 08 |
Baile!
E claro, cena do Baseball.. nada melhor que Jasper e Emmet jogando! |
| ThaísTwilight |
Posted: Mar 4 2010, 09:53 PM
|
|
Humano Group: TwiBr Army Posts: 20 Member No.: 808 Joined: 25-February 10 |
A cena do beiiijoo.
é perfeiita. embora não seja como o livro descrevee; =D |
| Viviane |
Posted: Mar 5 2010, 12:32 PM
|
|
^Haaa.... o beijo??? Mas nem teve o beijo na escada, onde ela quase desmaia... ou o beijo antes do jogo.... =(
Eu ainda continuo gostando da cena do baseball... gente fala sério!! Dá arrepio só de lembrar. |
Pages: (2) 1 [2] |
![]() ![]() ![]() |