zIFBoards gives you all the tools to create a successful discussion community.
zIFBoards - Free Forum Hosting
Welcome to Twilight Brasil. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (5) « First ... 3 4 [5]  ( Go to first unread post )

New Moon "extras"
missbruna
  Posted: Mar 1 2010, 04:34 PM

Humano

Group: Members
Member No.: 811

Eu não tenho nada contra o Jake, eu o vejo como um garoto muito fofinho e CARENTE!. tongue.gif

Mais depois ele começou a sair dos trilhos, cara agarrando a Bella, que coisa feia Jake! angry.gif

Eu sou MUIIIIIIIIIIIIIITO mais o Edward. Se a Bella largar o lindo e maravilhoso - como ela mesma diz - será um p*** mega desperdício!!!!!!!!!! wacko.gif

Sobre o que a Steph em relação ao Brasil....Que bom que pelo menos caiu a fixa dela para ela TIRAR o erro do livro, seria muita mancada com os fãs brasileiros. O que me mato mesmo foi quando vi no filme ele em uma favela no Rio - com visão até para o Cristo -, pô eu sei que ele queria se "excluir do mundo" mais TIPO...Ele é RICO, e se foi "achar pistas" da Victoria como diz ele, tinha tantas casinhas bonitas no Rio discretas, tantos bairros bons.....sem comentários... unsure.gif

Mesmo assim o livro é perfect!!! wub.gif

Obrigada Steph por fazer milhões de jovens ter amor por ler!!!
[FONT=Geneva]
Viviane
Posted: Mar 1 2010, 05:25 PM

Alice's bff

Group: Admin
Member No.: 134

Bem vinda ao fórum missbruna!!
lynn1221
Posted: Jul 28 2010, 11:44 PM

Humano

Group: Members
Member No.: 865

me irritei agora!tiffanys
vo manda um belo de um email pra dona meyer!!
q falta de pesquisa de campo!billig ed hardy bekleidung
eh bem modinha colocar o Brasil em livros, o duro é q ng sabe nada sobre a gnt!!
hunf!
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
« Next Oldest | New Moon | Next Newest »
zIFBoards - Free Forum Hosting
Free Forums with no limits on posts or members.
Learn More · Sign-up Now

Topic OptionsPages: (5) « First ... 3 4 [5] 

Breaking Dawn
Hosted for free by zIFBoards* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.2223 seconds | Archive