| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
InvisionFree gives you all the tools to create a successful discussion community. | Welcome to Twilight Brasil. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (4) « First ... 2 3 [4] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Mayara Masen |
Posted: Sep 10 2008, 02:12 PM
|
|
Cullen Group: Global Moderator Posts: 651 Member No.: 221 Joined: 20-May 08 |
Olha, essa do Garret e da Kate é ótima.
Com ctz, I don't wanna miss a thing é perfeita: I could stay awake just to hear you breathing Watch you smile while you are sleeping While you're far away and dreaming I could spend my life in this sweet surrender I could stay lost in this moment forever Every moment spent with you Is a moment I treasure Don't wanna close my eyes I don't wanna fall a sleep 'Cause i'd miss you baby And I don't wanna miss a thing 'Cause even when I dream of you The sweetest dream would never do I'd still miss you baby And I don't wanna miss a thing Laying close to you Feeling your heart beating And I'm wondering what you're dreaming Wondering if it's me you're seeing Then I kiss your eyes and thank God we're together I just want to stay with you In this moment forever, forever and ever Don't wanna close my eyes I don't wanna fall a sleep 'Cause I'd miss you, baby And I don't wanna miss a thing 'Cause even when I dream of you The sweetest dream will never do I'd still miss you, baby And I don't wanna miss a thing I don't wanna miss one smile I don't wanna miss one kiss I just wanna be with you Right here with you, just like this I just wanna hold you close Feel your heart so close to mine And just stay here in this moment For all the rest of time Yeah , Yeah , Yeah , Yeah , Yeah Don't wanna close my eyes I don't wanna fall a sleep 'Cause I'd miss you, baby And I don't wanna miss a thing 'Cause even when I dream of you The sweetest dream will never do I'd still miss you, baby And I don't wanna miss a thing Don't wanna close my eyes I don't wanna fall a sleep 'Cause I'd miss you, baby And I don't wanna miss a thing 'Cause even when I dream of you The sweetest dream will never do I'd still miss you, baby And I don't wanna miss a thing Don't wanna close my eyes Don't wanna fall a sleep, yeah I don't wanna miss a thing Tradução Eu Não Quero Perder Nada Eu poderia ficar acordado só para ouvir você respirar Ver o seu sorriso enquanto dorme Enquanto você está longe e sonhando Eu poderia passar minha vida inteira nessa doce rendição Eu poderia me perder neste momento para sempre Todo momento que eu passo com você é um momento que eu valorizo (REFRÃO) Não quero fechar meus olhos Não quero pegar no sono Porque eu sentiria a sua falta, baby E eu não quero perder nada Porque mesmo quando eu sonho com você O sonho mais doce nunca vai ser suficiente E eu ainda sentiria a sua falta, baby E eu não quero perder nada Deitado perto de você, sentindo o seu coração bater E imaginando o que você está sonhando Imaginando se sou eu quem você está vendo Então eu beijo seus olhos e agradeço a Deus por estarmos juntos Eu só quero ficar com você Neste momento para sempre, para todo o sempre (REFRÃO 1X) Não quero perder um sorriso Não quero perder um beijo Bom, eu só quero ficar com você Aqui com você, apenas assim Eu só quero te abraçar forte Sentir seu coração perto do meu E ficar aqui neste momento Por todo o resto dos tempos Mas Quiero da Shakira é da Bella pro Edward certinha (aliás, eu bem imagino a Bella gostando de Shakira) Que me gaste yo la vida devorando Cada pensamiento tuyo, cada paso Que se borren tus lunares y aparezcan en remplazo dibujados en tu cuerpo cada beso, cada abrazo. Y ahora que estas aqui, yo de nuevo soy feliz Pude entender que eras para mi. Dejame quererte tanto, que te seques con mi llanto Que se nuble cada cielo y que llueva hasta hacer charcos. Dejame besarte tanto, hasta que quedes sin aliento Y abrazarte con tal fuerza que te parta hasta los huesos. Y ahora que estas aqui Yo de nuevo soy feliz pude entender que eras para mi. Quiero excederme,- perseguirte pretenderte, Quiero amarte noche y dia Quiero gastarme la vida. Quiero amarrarte a mis - sesenta de cintura llevarte como un tatuaje - quiero perder la cordura. tradução Que eu passe minha vida Adivinhando cada pensamento teu, cada passo que se apaguem tuas pintas E apareçam de repente desenhados em teu corpo Cada beijo, cada abraço E agora que estas aqui eu de novo sou feliz Posso entender que fostes feito para mim Deixa-me querer - te tanto Que se seque com meu pranto Que escureça todo o céu E que chova até fazer poças Deixe-me beijar-te tanto até que fique sem saliva E abraçar-te com tanta força que quebre até teus ossos E agora que estas aqui eu de novo sou feliz Posso entender fostes feito para mim Refrão: Quero encher - me Perseguir-te, desejar - te Quero amar-te noite e dia Quero gastar minha vida Quero amarrar-te aos meu sessenta de cintura Levar-te como tatuagem Quero perder a postura |
| Viviane |
Posted: Sep 10 2008, 11:18 PM
|
|
Alice's bff Group: Admin Posts: 2,038 Member No.: 134 Joined: 17-April 08 |
aww que meigo!!!! =D
Os dois! |
| Lau |
Posted: Jan 4 2009, 11:44 PM
|
|
clair de lune fan ^^ Group: Members Posts: 50 Member No.: 542 Joined: 27-December 08 |
Essa música eh mtoo E/B
eu consigo ateh ver ele falando pra ela =xx[color] [color=#4682b4]Beautiful Soul -Jesse McCartney I don't want another pretty face I don't want just anyone to hold I don't want my love to go to waste I want you and your beautiful soul You're the one I wanna chase You're the one I wanna hold I won't let another minute go to waste I want you and your beautiful soul I know that you are something special To you I'd be always faithful I want to be what you always needed Then I hope you'll see the heart in me [Chorus:] I don't want another pretty face I don't want just anyone to hold I don't want my love to go to waste I want you and your beautiful soul You're the one I wanna chase You're the one I wanna hold I won't let another minute go to waste I want you and your beautiful soul Your beautiful soul, yeah You might need time to think it over But I'm just fine moving forward I'll ease your mind If you give me the chance I will never make you cry c`mon lets try [Chorus:] I don't want another pretty face I don't want just anyone to hold I don't want my love to go to waste I want you and your beautiful soul You're the one I wanna chase You're the one I wanna hold I won't let another minute go to waste I want you and your beautiful soul Am I crazy for wanting you Baby do you think you could want me too I don't wanna waste your time Do you see things the way I do I just wanna know that you feel it too There is nothing left to hide [Chorus] I don't want another pretty face I don't want just anyone to hold I don't want my love to go to waste I want you and your beautiful soul You're the one I wanna chase You're the one I wanna hold I won't let another minute go to waste I want you and your soul I don't want another pretty face I don't want just anyone to hold I don't want my love to go waste I want you and your beautiful soul ooooooo Beautiful Soul, yeah oooooo, yeah Your beautiful soul yeah Tradução Alma Bonita [Refrão] Eu não quero outro rosto bonito Eu não quero apenas alguém para abraçar Eu não quero desperdiçar meu amor Eu quero você e sua alma bonita Você é a única que eu quero perseguir Você é a única que eu quero abraçar Eu não quero que outro minuto seja desperdiçado Eu quero você e sua alma bonita Eu sei que você é algo especial A você eu serei sempre fiel Eu quero ser tudo que você sempre precisou Então eu espero que você veja o coração em mim [Refrão] Eu não quero outro rosto bonito Eu não quero apenas alguém para abraçar Eu não quero desperdiçar meu amor Eu quero você e sua alma bonita Você é a única que eu quero perseguir Você é a única que eu quero abraçar Eu não quero que outro minuto seja desperdiçado Eu quero você e sua alma bonita Sua alma bonita, yeah Você precisará de tempo para pensar nisso Mas eu estou indo bem atrás do que quero Eu facilitarei sua mente Se você me der a chance Eu nunca farei você chorar vamos lá, vamos tentar [Refrão] Eu não quero outro rosto bonito Eu não quero apenas alguém para abraçar Eu não quero desperdiçar meu amor Eu quero você e sua alma bonita Você é a única que eu quero perseguir Você é a única que eu quero abraçar Eu não quero que outro minuto seja desperdiçado Eu quero você e sua alma bonita Sou louco por querer você? Baby você pensa que também pode me querer? Não quero desperdiçar seu tempo Você vê as coisas como eu vejo? Só quero saber se você também sente isso Não há nada mais a esconder Não eh a cara deles?! [Refrão] Eu não quero outro rosto bonito Eu não quero apenas alguém para abraçar Eu não quero desperdiçar meu amor Eu quero você e sua alma bonita Você é a única que eu quero perseguir Você é a única que eu quero abraçar Eu não quero que outro minuto seja desperdiçado Eu quero você e sua alma bonita Sua alma bonita, yeah |
Pages: (4) « First ... 2 3 [4] |
![]() ![]() ![]() |