| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today. | Welcome to Twilight Brasil. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (2) 1 [2] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Juh Suman |
Posted: Jan 6 2010, 11:30 PM
|
||
|
Cullen Group: Global Moderator Posts: 960 Member No.: 288 Joined: 11-June 08 |
O Ed não tava insuportável ??? Eh... ele só estava ciumento... amargo... controlador... chantagista... possessivo... a Bella éh sonsa desde o começo... isso não mudou nada hahaha... |
||
| carolmaeve |
Posted: Jan 7 2010, 09:27 AM
|
|
Humano Group: Members Posts: 21 Member No.: 791 Joined: 6-January 10 |
Ah, Juh, não achei o Edward insuportável não... ciumento e possessivo sim, mas amargo, controlador e chantagista eu acho que o Jake é que estava e não o Edward...
|
| Juh Suman |
Posted: Jan 11 2010, 11:45 PM
|
||
|
Cullen Group: Global Moderator Posts: 960 Member No.: 288 Joined: 11-June 08 |
Mas eu falei mal do Jake tb =)~ |
||
| carolmaeve |
Posted: Jan 13 2010, 03:00 PM
|
|
Humano Group: Members Posts: 21 Member No.: 791 Joined: 6-January 10 |
É engraçado como, apesar das duas gostarem mais de Eclipse, cada uma achar uma coisa, né?! |
| helenhkl |
Posted: Feb 18 2010, 04:24 PM
|
|
Humano Group: Members Posts: 7 Member No.: 805 Joined: 18-February 10 |
Eu ainda não li o BD...
Sou fã dos 3 livros, mas gostei mais do Eclipse mesmo! Não conseguia parar de ler... hehehe |
| Florbela Correa |
Posted: Mar 11 2010, 04:56 PM
|
|
Humano Group: Members Posts: 13 Member No.: 829 Joined: 11-March 10 |
Eu não acho...
o início dele PRA MIM foi bem entediante... mais da metade do livro pro final eu achei super legal... tem umas partes muito engraçadas... nos cortes do Edward com Jacob... |
| Viviane |
Posted: Mar 12 2010, 09:56 AM
|
|
Alice's bff Group: Admin Posts: 2,038 Member No.: 134 Joined: 17-April 08 |
Mesmo depois de Amanhacer continuo gostando do Eclipse mais que todos.
=D Qual o seu predileto Florbela? |
Pages: (2) 1 [2] |
![]() ![]() ![]() |