Create a free forum in seconds.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Twilight Brasil. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Eu Adoro..., ...ships fannon!
Mayra Vieira
  Posted: May 31 2008, 11:41 PM

Humano

Group: Members
Member No.: 192

Os ships da história são legais, mas eu raramente me atenho a eles, qualquer que seja o livro. Gosto de ships alternativos. E vocês? tongue.gif
Alix
Posted: Jun 1 2008, 10:41 AM

Vampire Girl

Member No.: 119

rolleyes.gif EU realmente não sei, quando se trata de HP, eu aceito até Snape com o Salgueiro Lutador, porém, em Twilight Series, eu acho que sou cannon nazi em realção a alguns shippers, May

Eu não consigo imaginar Carlisle sem a Esme, Rosalie sem o Emmet (Ok, com a Mandy eu deixo, mas esses são outros quinhentos XD~~). Alice e Jasper é praticamente sagrado O_O.

Agora Bella e Edward, só dá para abrir exceção ou para o Jacob ou para a Tanya, mas isso está no livro XD~~

Ok, Jacob e Jane, é a coisa mais mais mais fofa do mundo, desde que ele não fique azul depois de um pega pega, né XD~~

Tanya e Charlie (abraça *-*) Eu queroooooooooo, será que alguém vai escrever uma fic desses dois para me fazer feliz, hein hein hein???
uneven
Posted: Jun 2 2008, 02:50 PM

Spider-Monkey

Member No.: 182

hehe, depende muito!
por ex. em lost... eu shippo Desmond/Juliet... quais são as chances? nenhuma!
mas eu AMO!
em HP eu era doida por Lilly/Sirius e não que seja uma coisa tão fanon assim, mas Harry/Luna.

agora em Twilight, eu sou totalmente canon!
Edward/Bella, Alice/Jacob, Esme/Carlisle
Lillopop Fletcher
Posted: Jul 3 2008, 08:51 PM

Quileute

Member No.: 342

adoroo³ as fics de HP wink.gif

tenho uma paixão³ duentia por Dramione u.u
e qndo tem NC inton...
(66)
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
« Next Oldest | Shippers | Next Newest »
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

Breaking Dawn
Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.5633 seconds | Archive