Svara

2 år
Meppe
Posted: Nov 12 2009, 11:05 AM

shiny
*

Group: Ägare
Member No.: 1

2 år. 2 år sedan jag öppnade Pokemon Paradiset. Mycket har förändrats sedan den dagen. Vi har en hemsida, som i skrivande stund har 4000 sidovisningar. Tack till alla som gjort Pokemon Paradiset till en långvarig sida. Under det senaste året har jag skrivit mycket om PMI, Pokemon Mystery Island. Det är ett spelprojekt som jag jobbar med. Mer info finns att läsa här. Jag kan inte säga när spelet kommer att vara klart, men jag skriver genast som jag har ett utgivningsdatum.

I samband med att Pokemon Mystery Island ges ut kanske jag förändrar mera här. Just nu är jag lite irriterad på att det inte går att integrera forumet med sidan, så det kan bli aktuellt att flytta till SMF (samma forumtyp som Pokemonsverige hade). Jag planerar också att rusta upp adoptionshörnan under den flytten. Kort sagt så ska Pokemon Paradiset få en upprustning i samband med utgivningen.

Den största utmaningen när jag jobbar med Pokemon Mystery Island är att hålla sidan attraktiv. Jag försöker variera omärkta uppdateringar med att t.ex. laga videon och lägga till funktioner som inte kräver mitt uppdaterande. En av de funktionerna är vår arcade. I samband med Pokemon Paradisets 2-årsdag har jag en tävling i arcade delen. Alla spel som spara poäng är med. Mer info finns här.

Espeons kristallkula är också klar.Tekniken som används när man lagat den är liknande som den jag ska använda i PMI. Maskotarna har nu en egen meny, som visas under huvudmenyn.Och håll ögonen på den under dagen, jag planerar att uppdatera mera där.

Historien från ifjol upprepar sig, också det här året skriver jag på en håltimme och har därför begränsad tid. Det får mig att hoppas att jag ska skriva mycket om Pokemon Mystery Island nästa år också, men då för att spelet är ute och sidan renoverad. Under det kommande året siktar jag på att genomföra de planerna. En annan plan (som jag tror att några märkt) är att laga en skilld layout för varje pokemon på PMI. Det drömmer jag inte om att genomföra på ett år under den nuvarande situationen, men jag kommer att fortsätta på det. På tal om layouter så är Eevee ordinarie layout. Dels för att visa förändring, dels för att Leafeon är för somrig för årstiden.

Ännu en gång, tack till alla som läser det här. Ingen nämnd, ingen glömd.

EDIT: Nu är maskotarnas 2-årsfest publiserad.

--------------------
Nyfiken på vad det står?Min adoptionhörna-profil Mitt långa RPGs profil
Jag är forummets grundare. Den här sidan är grundad till minne av pokemon sverige, alla tiders bästa sida. Aeris130, om du läser det här vill jag tacka dig för tiden där.
Pokemon paradisets största Dragonite och shiny Gyarados-fansuser posted imageTack till Speedux/Yasori för kortet^^user posted imageuser posted imageuser posted imageuser posted imageuser posted image
%mh%7926%mh%
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Topic Options Svara

« :: Hide :: Affilates :: Stop :: »
 my code!

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0733 seconds | Archive