| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() |
| Meppe |
Posted: Jul 5 2009, 09:42 AM
|
![]() shiny ![]() Group: Ägare Posts: 7396 Member No.: 1 Joined: 12-November 07 |
Hitta Pikachu är klar. Jag har gömt ledtrådar på sidan. På slutet finns ett pris. Lycka till^^
-------------------- Nyfiken på vad det står?Min adoptionhörna-profil Mitt långa RPGs profil
Jag är forummets grundare. Den här sidan är grundad till minne av pokemon sverige, alla tiders bästa sida. Aeris130, om du läser det här vill jag tacka dig för tiden där. Pokemon paradisets största Dragonite och shiny Gyarados-fans Tack till Speedux/Yasori för kortet^^![]() ![]() ![]() ![]() %mh%7926%mh% |
| Pikachuflickan |
Posted: Jul 5 2009, 12:57 PM
|
![]() Pikachu äger ! ![]() Group: Arenakomentator Posts: 4796 Member No.: 20 Joined: 26-November 07 |
Vilken bra idé^^ Jag bara undrar... Kommer den vara på sidan eller på forumet? Och när man hittar den, är det en liten bild på en Pikachu? Bara undrar =3
-------------------- Min adoptionshörna-profil
"Äventyret" Tack, Megani som har gjort världens gulligaste avatar (Sorry, Areliux) xD ![]() Ge mig mat, annars... Yay =D En Pikachu! << Lek med mig |
| Meppe |
Posted: Jul 5 2009, 01:38 PM
|
![]() shiny ![]() Group: Ägare Posts: 7396 Member No.: 1 Joined: 12-November 07 |
Det *ÄR* på sidan. Och allt jag säger är att man får ett pris om man hittar^^ "Hitta Pikachu" i mitt förra inlägg är en länk till början.
-------------------- Nyfiken på vad det står?Min adoptionhörna-profil Mitt långa RPGs profil
Jag är forummets grundare. Den här sidan är grundad till minne av pokemon sverige, alla tiders bästa sida. Aeris130, om du läser det här vill jag tacka dig för tiden där. Pokemon paradisets största Dragonite och shiny Gyarados-fans Tack till Speedux/Yasori för kortet^^![]() ![]() ![]() ![]() %mh%7926%mh% |
| Bluey |
Posted: Jul 10 2009, 07:19 PM
|
![]() Yay! ![]() Group: Arenakomentator Posts: 207 Member No.: 65 Joined: 8-April 08 |
Man kan fuska om man söker på Pikachu.
-------------------- |
![]() |
![]() ![]() |
|
||||