| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (25) « First ... 23 24 [25] ( Go to first unread post ) |
![]() ![]() |
| Meppe |
Posted: Nov 13 2009, 12:53 PM
|
![]() shiny ![]() Group: Ägare Posts: 7390 Member No.: 1 Joined: 12-November 07 |
Jag tror du vet min orsak att inte ens testa...
Och just nu är jag upptagen av att tänka 2 år bakåt. -------------------- Nyfiken på vad det står?Min adoptionhörna-profil Mitt långa RPGs profil
Jag är forummets grundare. Den här sidan är grundad till minne av pokemon sverige, alla tiders bästa sida. Aeris130, om du läser det här vill jag tacka dig för tiden där. Pokemon paradisets största Dragonite och shiny Gyarados-fans Tack till Speedux/Yasori för kortet^^![]() ![]() ![]() ![]() %mh%7926%mh% |
| charmander |
Posted: Nov 15 2009, 05:31 PM
|
|
tränare ![]() Group: Medlem Posts: 202 Member No.: 10 Joined: 12-November 07 |
...och jag då! jag sysslar med annat.
vad sägs om att tipsa grabbarna på Pokemon-forumet att det här sidan finns. -------------------- |
| Pikachuflickan |
Posted: Nov 19 2009, 03:16 PM
|
![]() Pikachu äger ! ![]() Group: Arenakomentator Posts: 4793 Member No.: 20 Joined: 26-November 07 |
Pikachuflickan returns! xD
Förlåt att jag inte har varit inne så mycket senaste tiden. Jag har haft lite svårt att komma in eftersom jag aldrig kan vara ensam vid datorn ^^' Men nu är jag tillbaka! -------------------- Min adoptionshörna-profil
"Äventyret" Tack, Megani som har gjort världens gulligaste avatar (Sorry, Areliux) xD ![]() Ge mig mat, annars... Yay =D En Pikachu! << Lek med mig |
| Meppe |
Posted: Nov 19 2009, 09:42 PM
|
![]() shiny ![]() Group: Ägare Posts: 7390 Member No.: 1 Joined: 12-November 07 |
Välommen tillbaka^^
-------------------- Nyfiken på vad det står?Min adoptionhörna-profil Mitt långa RPGs profil
Jag är forummets grundare. Den här sidan är grundad till minne av pokemon sverige, alla tiders bästa sida. Aeris130, om du läser det här vill jag tacka dig för tiden där. Pokemon paradisets största Dragonite och shiny Gyarados-fans Tack till Speedux/Yasori för kortet^^![]() ![]() ![]() ![]() %mh%7926%mh% |
| Pikachuflickan |
Posted: Nov 20 2009, 07:33 PM
|
![]() Pikachu äger ! ![]() Group: Arenakomentator Posts: 4793 Member No.: 20 Joined: 26-November 07 |
Tack^^
-------------------- Min adoptionshörna-profil
"Äventyret" Tack, Megani som har gjort världens gulligaste avatar (Sorry, Areliux) xD ![]() Ge mig mat, annars... Yay =D En Pikachu! << Lek med mig |
| Meppe |
Posted: Nov 21 2009, 10:55 AM
|
al lo davar. / You're welcome./ *saknar svenska svar*
-------------------- Nyfiken på vad det står?Min adoptionhörna-profil Mitt långa RPGs profil
Pages: (25) « First ... 23 24 [25] |
![]() ![]() |
|
||||