| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (74) « First ... 72 73 [74] ( Go to first unread post ) |
![]() ![]() |
| Meppe |
Posted: Sep 27 2009, 08:41 AM
|
![]() shiny ![]() Group: Ägare Posts: 7390 Member No.: 1 Joined: 12-November 07 |
uppfylld, men internet krashar över hela världen
önskar jag hade en enkel biljett till krakow -------------------- Nyfiken på vad det står?Min adoptionhörna-profil Mitt långa RPGs profil
Jag är forummets grundare. Den här sidan är grundad till minne av pokemon sverige, alla tiders bästa sida. Aeris130, om du läser det här vill jag tacka dig för tiden där. Pokemon paradisets största Dragonite och shiny Gyarados-fans Tack till Speedux/Yasori för kortet^^![]() ![]() ![]() ![]() %mh%7926%mh% |
| Pokemon-Pojken |
Posted: Oct 26 2009, 11:44 AM
|
![]() uppfödare ![]() Group: Medlem Posts: 259 Member No.: 76 Joined: 12-October 08 |
uppfylld, men biljetten var begagnad!
Önskar att jag var några centi meter längre! -------------------- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Meppe |
Posted: Oct 28 2009, 02:07 PM
|
![]() shiny ![]() Group: Ägare Posts: 7390 Member No.: 1 Joined: 12-November 07 |
uppfylld, men först måste du skriva centimeter rätt tre gånger
önskar jag mindes vilken av mina gamla lärare jag imiterade -------------------- Nyfiken på vad det står?Min adoptionhörna-profil Mitt långa RPGs profil
Jag är forummets grundare. Den här sidan är grundad till minne av pokemon sverige, alla tiders bästa sida. Aeris130, om du läser det här vill jag tacka dig för tiden där. Pokemon paradisets största Dragonite och shiny Gyarados-fans Tack till Speedux/Yasori för kortet^^![]() ![]() ![]() ![]() %mh%7926%mh% |
| Pikachuflickan |
Posted: Nov 19 2009, 03:18 PM
|
![]() Pikachu äger ! ![]() Group: Arenakomentator Posts: 4793 Member No.: 20 Joined: 26-November 07 |
Det gör du, men sedan glömmer du det igen.
Önskar att Natsume släppte spelen i tidigare. -------------------- Min adoptionshörna-profil
"Äventyret" Tack, Megani som har gjort världens gulligaste avatar (Sorry, Areliux) xD ![]() Ge mig mat, annars... Yay =D En Pikachu! << Lek med mig |
| Meppe |
Posted: Nov 19 2009, 09:43 PM
|
uppfylld, man de är fylda med glitchar
önskar flera deltar i arcade tävlingen -------------------- Nyfiken på vad det står?Min adoptionhörna-profil Mitt långa RPGs profil
Pages: (74) « First ... 72 73 [74] |
![]() ![]() |
|
||||