Port Pirate| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() ![]() |
Port Pirate| Jack Sparrow |
Posted: Feb 25 2006, 04:21 PM
|
|
4e Jaars Piraat Group: Hoofd-Piraten Posts: 115 Member No.: 2 Joined: 18-January 06 |
Dit is de haven.
Leg je schip hier aan. En vertel wat over je schip! Wat is bijvoorbeeld de naam van je schip? |
| Jack Sparrow |
Posted: Mar 3 2006, 07:11 PM
|
|
4e Jaars Piraat Group: Hoofd-Piraten Posts: 115 Member No.: 2 Joined: 18-January 06 |
*Loopt de loopplank af en springt aan wal*
*Kijkt naar een man en loopt naar hem toe* Hallo, ik kom mn boot hier aanleggen, zoals je ziet. Wat is de naam van je boot? Ik ben nu bemanning van The Howling Moon. *De man noteert de naam* *Ik loop de steiger af* |
| sakurtje |
Posted: Mar 17 2006, 10:49 PM
|
|
6e Jaars Piraat Group: Members Posts: 197 Member No.: 30 Joined: 13-March 06 |
*loopt bijna tegen Joshua aan*
"oh sorry ik liep en beetje te dromen over verre rijzen.." "geeft niet... maar verre rijzen waar heen dan?" "ik zou graag gewoon drie maanden op zee rond zwerven een beetje schepen kapen om te kunnen eten en nergens heen gaan.. wil je mijn schip zien??" * Joshua denkt diep na* "nou ja waarom ook niet ik ben nu toch al in de haven" ze lopen richting het schip en komen ondertussen langs The Howling Moon. Nemu tegen Joshua: "mooi schip heb je daar... hoe veel mag dat wel niet geost hebben?" "nou ehm.. vrij weinig ik geloof dat ik er maar een uurtje voor hoefde te knoken en toen was het van mij..." ze lopen weer verder "oh kijk daar is mijn schip hij is al een tijd je niet meer het water op geweest, maar ik wilde vandaag weer een stukje gaan varen heb je zin om mee te gaan....? " |
![]() |
![]() ![]() ![]() |