....

Create your own social network with a free forum.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Trøndersprett hoppeklubb. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Kaninhopping i lofoten?
Ellen-Margrete
Posted: Mar 1 2010, 09:30 PM

Advanced Member

Group: TSHK
Member No.: 58

Hei! jeg kjenner ei jente som har veldig lyst til og begynne på hopping med sin lille løvehode kanin! Hun bor i vestvågøy komune i lofoten og lurer på hvor nærmeste hoppe plass er! huh.gif user posted image dette er den søte kaninen;) har aldri sett en sånn før jeg biggrin.gif
Anne
Posted: Mar 1 2010, 10:37 PM

Advanced Member

Group: Admin
Member No.: 3

Så fiin den er. Dette tror jeg er en teddy. De er bare hår.
Nærmeste hoppeplass er desverre et stykke unne. Det blir Mære.
Men hvis hun kunne fått med seg noen flere og noen voksne, så kunne kanskje startet en klubb der oppe?
Er dette en jente du er på besøk hos noen ganger så hvis henne det mest grunnleggende.
Ellen-Margrete
Posted: Mar 2 2010, 03:43 PM

Advanced Member

Group: TSHK
Member No.: 58

Nei;) ikke det nei;) Har ikke besøkt henne men fortalt henne litt;) ja jeg kan jo spørre henne biggrin.gif
Anne
Posted: Mar 2 2010, 04:11 PM

Advanced Member

Group: Admin
Member No.: 3

Vet at det er en del nordover som har lyst til å begynne med hopping.
Vi har jo et medlem i klubben vår helt oppe i Narvik.
Men om jeg aldri så gjerne skulle dratt og hjulpet de i gang, så strekker ikke tiden og økonomien min til det. Desverre.
Det som hadde vert ønskelig var at de var så mange at de kunne dannet sine egne klubber sammen med to eller tre engasjerte voksne.
De skulle også hatt anledning til å komme på en konkurranse eller trening så de fikk litt grunnleggende opplæring.
Men dette er ikke så enkelt. Her spille økomomi inn også.
« Next Oldest | Diskusjon | Next Newest »
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0498 seconds | Archive