....
| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Trøndersprett hoppeklubb. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Mali |
Posted: Aug 21 2011, 12:33 PM
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 557 Member No.: 17 Joined: 27-August 06 |
Hei!
Jeg har tenkt å søke Snuttis ned i veteran, har prøvd å se litt på hvordan jeg skal gjøre det, men blir ikke stort klokere av det. Ser det er nødvendig med kopi av hoppebok, men forstår det er andre regler etter kaninen har fylt 7 år? Jeg har ikke startet hun på et par år, men ser hun ikke klarer å hoppe i de høyere klassene lenger når jeg prøver henne hjemme. I tillegg er hun jo så lita at hun begynner å krasje i de lengre kombinasjonene. Jeg har heller ikke øremerke eller stamtavle som bekrefter alderen, vil det holde med eventuell bekreftelse av oppdretter? Eller hva trenger jeg egentlig av dokumentasjon? Hun er født våren 2004. Mali |
| Mikri |
Posted: Aug 21 2011, 02:00 PM
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 219 Member No.: 57 Joined: 12-October 08 |
sendt deg PM
|
| Anne |
Posted: Aug 21 2011, 04:13 PM
|
|
Advanced Member Group: Admin Posts: 1,501 Member No.: 3 Joined: 13-February 06 |
Send en søknad til styret så kan jeg bekrefte at det er lenge siden denne kaninen har vert på hoppebanen og at den da begynte å slite med de høye hindrene.
|
| Mali |
Posted: Aug 21 2011, 05:55 PM
|
|
Da skal jeg prøve på det
Du er jo oppdretteren også Anne, vet ikke om du har noe dokumentasjon på alderen? |
| Anne |
Posted: Aug 21 2011, 05:57 PM
|
|
Advanced Member Group: Admin Posts: 1,501 Member No.: 3 Joined: 13-February 06 |
Har ikke det, men det er nok flere hoppekaniner som det ikke finnes noen stamtavle på.
|
| Mali |
Posted: Aug 21 2011, 06:01 PM
|
|
Okei, da forsøker jeg å sende en helt enkel søknad der jeg skriver du kan bekrefte dette :-)
|
| Anne |
Posted: Aug 21 2011, 06:05 PM
|
|
Ja, det er helt at du henviser til at jeg kjenner kaninen. Snuttis fortjener å bli veteran nå.
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |