....

InvisionFree - Free Forum Hosting
Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.

Learn More · Register Now
Welcome to Trøndersprett hoppeklubb. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Søke ned i veteran
Mali
Posted: Aug 21 2011, 12:33 PM

Advanced Member

Group: Members
Member No.: 17

Hei! smile.gif

Jeg har tenkt å søke Snuttis ned i veteran, har prøvd å se litt på hvordan jeg skal gjøre det, men blir ikke stort klokere av det. Ser det er nødvendig med kopi av hoppebok, men forstår det er andre regler etter kaninen har fylt 7 år? Jeg har ikke startet hun på et par år, men ser hun ikke klarer å hoppe i de høyere klassene lenger når jeg prøver henne hjemme. I tillegg er hun jo så lita at hun begynner å krasje i de lengre kombinasjonene.

Jeg har heller ikke øremerke eller stamtavle som bekrefter alderen, vil det holde med eventuell bekreftelse av oppdretter? Eller hva trenger jeg egentlig av dokumentasjon? Hun er født våren 2004.

Mali smile.gif
Mikri
Posted: Aug 21 2011, 02:00 PM

Advanced Member

Member No.: 57

sendt deg PM wink.gif
Anne
Posted: Aug 21 2011, 04:13 PM

Advanced Member

Group: Admin
Member No.: 3

Send en søknad til styret så kan jeg bekrefte at det er lenge siden denne kaninen har vert på hoppebanen og at den da begynte å slite med de høye hindrene.
Mali
Posted: Aug 21 2011, 05:55 PM

Advanced Member

Da skal jeg prøve på det wink.gif

Du er jo oppdretteren også Anne, vet ikke om du har noe dokumentasjon på alderen?
Anne
Posted: Aug 21 2011, 05:57 PM

Advanced Member

Har ikke det, men det er nok flere hoppekaniner som det ikke finnes noen stamtavle på.
Mali
Posted: Aug 21 2011, 06:01 PM

Advanced Member

Okei, da forsøker jeg å sende en helt enkel søknad der jeg skriver du kan bekrefte dette :-)
Anne
Posted: Aug 21 2011, 06:05 PM

Advanced Member

Ja, det er helt at du henviser til at jeg kjenner kaninen. Snuttis fortjener å bli veteran nå.
« Next Oldest | Diverse | Next Newest »
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0740 seconds | Archive