....

Create your own social network with a free forum.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Trøndersprett hoppeklubb. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Benjamin+Belle, mulig tyvparring
Mikri
Posted: May 25 2012, 06:44 AM

Advanced Member

Group: Members
Member No.: 57

I dag fant jeg Benjamin og Belle sammen i luftegården. Jeg frykter at det kan resultere i unger, for jeg aner ikke hvor lenge de har stått slik. Jeg velger derfor å legge ut en annonse allerede nå, slik at folk kan begynne å melde interesse dersom de synes det høres lovende ut smile.gif

Jeg hadde uansett tenkt på denne kombinasjonen tidligere, men da eventuelt til høsten/våren neste år. Det er hovedsaklig fordi dette tidspungtet passer meg veldig dårlig.
Belle og Benjamin er jo ikke klassefisert veldig høyt, men det er fordi de har vært på svært få konkurranser. Jeg er veldig sikker på at de kommer til å klare seg godt oppover i klassene da de viser stort potensiale, begge to! Klassefiseringen på dem har jo ikke noe å si, det de gir til ungene er jo akkurat det samme.

Informasjon om Benjamin smile.gif
user posted image

Informasjon om Belle smile.gif
user posted image

Dersom det kommer unger, forventer jeg kaniner med en kjempefin bygning, veldig godt gemytt, god og kontrollert fart, samt en hel gjeng med flygeører wub.gif

Farger er veldig usikkert, det kommer an på hva Benjamin har fra Uno og Belle fra Minnie, men alt det som eventuelt kan komme er viltgrå, svart, brun zobel, brun siameser, svart/gul japaner, svart otter, brun zobel white, madagaskar, madagaskar otter, viltgul, viltzobel, viltsiameser, siameser white og siameser/svart japaner.

Om begge bærer blå (lite sannsynlig at Benjamin gjør det) kan det i tillegg til alt over også komme; viltblå, blå otter/blå, blå viltzobel, blå zobel, blå zobel, blå/gul japaner, viltisabella, isaballa otter, isabella, blå viltsiameser, blå siameser white, blå siameser og blå/siameser japaner.

Det vil også muligens komme noe rødforsterkning på dem.

Om det kommer noe, er termin 24. juni. Ungene vil da være leveringsklare litt ut på august.

Har du spørsmål må du bare kontakte meg! Gjerne via PM, facebook eller mail (mia-1996@hotmail.com) smile.gif Frakt er ikke noe problem.
Mikri
Posted: Jun 7 2012, 12:32 PM

Advanced Member

Tenkte å legge ut filmen av Benjamin her også smile.gif

http://www.youtube.com/watch?feature=playe...e&v=vtybWLY_7us
Mikri
Posted: Jun 24 2012, 10:07 AM

Advanced Member

Klassefiseringen til Benjamin er oppdatert! smile.gif Han har blitt middels i rett, tatt 2 pinner i kroka middels og 2 pinner i lengde (180cm og 200cm) på 2 uker!

Termin i dag, så dette er spennende!
« Next Oldest | Kullplaner | Next Newest »
InvisionFree - Free Forum Hosting
Fully Featured & Customizable Free Forums
Learn More · Register for Free

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0653 seconds | Archive