Welcome to WORLD SERIES TV. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Group: Miembro
Member No.: 123
Descripción Oficial:
Entering its explosive tenth and final season, SMALLVILLE culminates in the epic rise of the world’s ultimate hero – Superman. Finally working alongside the intrepid Lois Lane at the Daily Planet, Clark Kent had accepted his destiny as the guardian of Metropolis when General Zod arrived, challenging Clark’s authority and power. Just when the romance between Clark and Lois began to bloom, Clark was called into duty by the legendary Justice Society and his own burgeoning league of heroes to fight the gathering dark forces. As season nine drew to a close, Clark [SPOILER REMOVIDO PARA QUE XULE NO LO LEA].
Season ten promises the classic reuniting of the timeless romance between Clark and Lois, and brings Clark face-to-face with his destiny as he overcomes his final trials and forges the iconic identity that will be known for all time. The series stars Tom Welling as Clark Kent, Erica Durance as Lois Lane, Justin Hartley as Oliver Queen and Cassidy Freeman as Tess Mercer.
SMALLVILLE was developed for television by Alfred Gough & Miles Millar (“Shanghai Noon,” “The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor”), based on the DC Comics characters. Kelly Souders & Brian Peterson serve as executive producers, along with James Marshall, Mike Tollin, Brian Robbins, Joe Davola and Tom Welling. The series is produced by Tollin/Robbins Productions, Millar/Gough Ink and Warner Bros. Television. SUPERMAN was created by Jerry Siegel and Joe Shuster.
# Regresos: [spoiler]- John Schneider (Jonathan Kent) - John Glover (Lionel Luthor) - James Marsters (Brainiac 5) - Laura Vandervoot (Kara) - Michael Ironside (General Sam Lane) - Peyton List (Lucy Lane) - Michael Shanks (como Carter Hall a.k.a Hawkman) - Alan Ritchson (Aquaman)[/spoiler]
# Guest Stars: [spoiler]- Sahar Biniaz (como Shayera a.k.a Hawkgirl) - Bradley Stryker (como Floyd Lawton a.k.a Deadshot) - Ted Whittall (como Rick Flag, el lider del "Suicide Squad") - Teri Hatcher (como la mamá de Lois)[/spoiler]
This post has been edited by theexxs on Oct 16 2010, 08:45 PM
10.04 - Homecoming (Episodio #200) [spoiler]se lucieron con el epi! Se me pararon los pelos cuando pasaron el flashback de Clark y Lana! Y cuando entraron en The Torch, y pasaron esa escena de Chloe :)
jeje que cómico que toda la oficina ya no la usan, sino que es con los celulares xD Me gustó bastante como Brainiac y el otro malo, no fueron malos ni nada de eso. Lois estuvo bastante graciosa en el episodio también.
Y cuando se fueron al pasado, lo de la muerte de Jonathan! después al futuro, jaja cuando decía "Superman Saves the Day" ^_^ La escena del helicoptero también quedó pava!
de las referencias que mas me gustaron, fue la canción de Lifehouse que pusieron en el baile!
Donde quedé :cry: :cry: fue cuando Clark enterró el reloj de Jonathan!
jeje Clark que nunca besa a Lois en los bailes xD La escena final quedó :good: [/spoiler]
Las dos últimas partes del FDS se llamarán "Finale (Part I & II)"
¬¬ a la final nunca se fueron por Superman xD
La primera parte ya no será dirigida por James Marshall, sinó por Kevin Fair ("Lazarus," "Savior"). Mientras que Greg Beeman seguirá como el director de la última hora.
# Guest Stars del FDS: [spoiler]- Michael Rosenbaum (Lex) - Annette o' Toole (Martha)[/spoiler]
---- Ojalás Lana y Chloe vuelvan para el final, así sea una escena corta que no importa no tengan dialogo!
Group: Administrador
Member No.: 2
Smallville - 10.21/10.22 - Finale Pt. 1&2 [Series Finale]
:sad: :sad: :sad:
[spoiler]Genial! ... aunque vi varias similitudes con The End of time de Doctor Who con lo del planeta q iba a chocar con la tierra y todo mundo en el planeta infectados etc. cof cof copia cof cof just saying... :lol:
La 1ra hora estuvo lentejona... Chloe leyendole el comic a su hijo con Oliver XD Me gustó lo de la boda... Chloe se desapareció y no salió nunca más hasta 7 años después. :lol: Me hubiera gustado ver a la liga tratando de resolver lo del planeta.
Papa Kent :sad: :sad: Me gustó que el fuera quien le entregara el traje de Superman a Clark. :D
Pobre Tess :( Me imaginaba q iban a matarla xq ella no sale en las demás historias. El regreso de Lex, pues para mi ni fu ni fa la verdd...
Muy bueno el montage de las pruebas de Clark cuando Darkseid lo lanza en la granja y vuela por fin. :D Aunque creo que mataron a Darkseid muy rápido...
Me gustó mucho la escena del avión y luego Clark lanzando el planeta. Aunque q pendex como nunca hay un buen shot de Clark en el disfraz en cuerpo completo. O sino son tomas bien grandes en las q no se le ve la cara...
Y el final! 7 años despues XD Jimmyyyyy!!! X3, o bueno, su hermano... Se nota que son familia, son 'igualitos' :lol: Y la escena final con la música de Superman y mostrando la 'S'
:sad: [/spoiler]
9.9/10
No le doy 10 porque me decepcionó un poco que nadie dijera el clásico: 'Look, it's a bird, no it's a plane, no! it's superman!'. :lol:
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)