| · ||Regras Globais|| - Ler e nunca esquecer · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to .:|PlugyDesign|:. - Design para todos. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Red~ |
Posted: Nov 23 2007, 11:51 PM
|
![]() moderador mundial... ![]() Group: Mod. Globais Posts: 586 Member No.: 6 Joined: 19-November 07 |
Um tuto bem simples.. o/ / by me
Desabilite as assinaturas, por gentileza.. xD ![]() [Postem Resultados....] Webtutoriais:A49AA074 -------------------- |
| .::Hunter::. |
Posted: Nov 24 2007, 12:02 AM
|
|
O único com noção por aqui =D ![]() Group: Members Posts: 600 Member No.: 5 Joined: 18-November 07 |
Hm..dá para aproveitar algumas coisas do tuto...mas sign's "puro" displace já nom existem mais...essa teve 3D e algumas linhas...
No geral bem massa o tuto cara depois me passa alguns PSD pq eu já cansei dos meus =o |
| Red~ |
Posted: Nov 24 2007, 12:03 AM
|
![]() moderador mundial... ![]() Group: Mod. Globais Posts: 586 Member No.: 6 Joined: 19-November 07 |
To preparando um pack de PSD de algumas das minhas signs.. xD.. bem legais pra displace.. xD
|
| Nagashi |
Posted: Nov 24 2007, 02:16 AM
|
|
Admin Xante~ ![]() Group: Administradores Posts: 562 Member No.: 1 Joined: 18-November 07 |
heuaheua adorei o tutorial ^^
tem efeito bastante lgl, embora nao sou fan de full sign displace XD, uso apenas para pequenos detalhes, quando me der tempo faço uma sign com o tuto e posto aki Ps: é depois de amanhã eu só me ferro, fuvest e provas finais @.@ |
| Kray |
Posted: Nov 25 2007, 10:38 AM
|
|
Membro ![]() Group: Members Posts: 67 Member No.: 16 Joined: 25-November 07 |
Curti pra caramba o resultado, vou tentar depois.
Vlw ai. -------------------- |
| K-PaxXx |
Posted: Nov 25 2007, 01:04 PM
|
|
Novato ![]() Group: Members Posts: 46 Member No.: 8 Joined: 24-November 07 |
n gosto de displace ;~~
prefiro clean msm + bom tuto ensina umas tecnicas boas o/ flws. |
| brunoS. |
Posted: Nov 25 2007, 02:47 PM
|
|
Membro mais dedicado ![]() Group: Members Posts: 119 Member No.: 17 Joined: 25-November 07 |
Mt bom o tutorial, gostei pacas
Depois de uma ANO meu outcome: ![]() Ficou bem xante véi ... valeu This post has been edited by brunoS. on Dec 18 2007, 10:55 PM -------------------- |
![]() |
![]() ![]() ![]() |