DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you


Pages: (3) [1] 2 3  ( Go to first unread post ) REPLY  NEW TOPIC  POLL 

 Overheard OTR
Lisa Braeden
Posted: Mar 1 2012, 06:40 PM


No offense, but if you don't leave, I will shoot you.
Group Icon

Group: Civilian
Posts: 59
Member No.: 112
Joined: 27-May 11



Ok, we had one of these on an old site and I love it. I think it should be on all sites like this. So, basically, you post silly cbox, ooc thread, IM or whatever things that must be shared.

EXAMPLE:

(Re: Lisa's quote on Ben's plotter: ...she finally got a hold of Dean who was out doing stupid things (or so I hear).)

Lacey: lol "stupid things"
Lacey: I think some of those stupid things were Jo
Lacey: OH
Lacey: NOT LIKE
Lina: .....
Lacey: foot in mouth
Lina: wow
Lacey: omg
Lacey: please don't mock me for that
Lina: omg
Lacey: I meant THREADING WITH jo
Lina: forever and ever


--------------------
user posted image
Banner Sig By Lacey. Thanks! <3
Top
Ruby
Posted: Mar 1 2012, 06:56 PM


Who wants to stop me?
Group Icon

Group: Demon
Posts: 74
Member No.: 201
Joined: 5-December 11



Lina: Still love me? XD
Lacey: lol yes. Dean's just never ever ever going to let me forget it
Lina: It's ok. Dean does dumb things, too. XD
Lina: >>
Lina: No pun intended.
Lacey: ......
Lacey: you realize that out of the two of us, only one of us plays a character Dean's actually "done". and it ain't me


--------------------
user posted image
Top
Bela Talbot
Posted: Mar 6 2012, 07:36 PM


Great Thief
Group Icon

Group: Civilian
Posts: 363
Member No.: 9
Joined: 9-March 11



Jo: LOL yeah that's Dean

Jo: he's like way sex focused

Bela: Lol I know

Bela: Especially lately

Americe: He is actaully.

Americe: Al doesn't help him in their thread though

Jo: I guess it's been a while or something

Bela: LMAO


--------------------
user posted image


Thanks to Fishy <3!
Top
Jo Harvelle
Posted: Mar 6 2012, 07:49 PM


Going Out in a Blaze of Glory Isn't All its Cracked Up to Be
Group Icon

Group: Hunter
Posts: 1,446
Member No.: 16
Joined: 12-March 11



[6:47:01 PM] Meg: you guys
[6:47:23 PM] Meg: stop talking about Dean's non-existent sex life okay
[6:47:37 PM] Lacey: LOL
[6:47:43 PM] Meg: it's like you're obsessed.
[6:47:46 PM] Hannah: ROFL
[6:47:54 PM] Lacey: you're the one that writes about it in like, every thread
[6:47:56 PM] Meg: For crying out loud
[6:48:03 PM] Lacey: Dean lost an EAR and he's thinking about sex
[6:48:04 PM] Lacey: okay
[6:48:05 PM] Lacey: so
[6:48:06 PM] Meg: But I'm Dean. I'm totally allowed.
[6:48:07 PM] Lacey: your fault
[6:48:13 PM] Meg: Everything is my fault.


--------------------
user posted image
Top
Jo Harvelle
Posted: Mar 6 2012, 08:00 PM


Going Out in a Blaze of Glory Isn't All its Cracked Up to Be
Group Icon

Group: Hunter
Posts: 1,446
Member No.: 16
Joined: 12-March 11



[6:52:53 PM] Meg: we can't do sex on this though
[6:53:00 PM] Meg: it's against the rules
[6:53:00 PM] Lacey: LOL both are accurate
[6:53:15 PM] Meg: otherwise I'd be rocking all the porn scenes
[6:53:15 PM] Lacey: fade to black dude
[6:53:19 PM] Lacey: LOL
[6:53:19 PM] Meg: like a smut queen
[6:53:21 PM] Lacey: omg Meg
[6:53:26 PM] Sarah: you can't thread it in explicit detail but it doesn't mean your characters can't get laid
[6:53:32 PM] Hannah: ROFL MEG YOU'RE MY FAVORITE
[6:53:34 PM] Hannah: sorry everyone
[6:53:36 PM] Meg: CHALLENGE ACCEPTED
[6:55:46 PM] Lacey: Have you really been having Dean not have sex because you thought it was against the rules?
[6:56:00 PM] Meg: yes
[6:56:01 PM] Lacey: because SERIOUSLY. Could have just read them
[6:56:07 PM] Meg: 'cause it is
[6:56:25 PM] Lacey: it's against the rules to post the sex
[6:56:33 PM] Meg: yes
[6:56:35 PM] Sarah: yeah dude
[6:56:41 PM] Lacey: not for people to have it
[6:56:41 PM] Meg: that's why I haven't been posting the sex
[6:56:53 PM] Meg: I can't write fade to black okay I suck at it
[6:57:03 PM] Hannah: Dude
[6:57:04 PM] Lacey: how do you suck at fade to black?
[6:57:09 PM] Hannah: Me and Lacey will give you lessons
[6:57:10 PM] Lacey: just stop when the clothes come off
[6:57:14 PM] Meg: 'cause I don't know when to stop
[6:57:21 PM] Sarah: this is hilarious
[6:57:22 PM] Hannah: When the SECOND article of clothing comes off
[6:57:24 PM] Hannah: black.
[6:57:30 PM] Lacey: yeah basically
[6:57:31 PM] Meg: then it's like whoops, the whole scene of the smut has been done
[6:57:36 PM] Hannah: ROFL
[6:57:40 PM] Lacey: LOL
[6:57:47 PM] Lacey: omg Meg you're my favorite too
[6:58:04 PM] Sarah: i guess this is probably what it would be like if Dean had any inclination to write


--------------------
user posted image
Top
Jo Harvelle
Posted: Mar 9 2012, 12:23 AM


Going Out in a Blaze of Glory Isn't All its Cracked Up to Be
Group Icon

Group: Hunter
Posts: 1,446
Member No.: 16
Joined: 12-March 11



[11:20:16 PM] Hannah: ROFLROFLROFL
[11:20:27 PM] Hannah: seriously
[11:20:39 PM] Hannah: Pierre + Parker = best RP crossover
[11:20:55 PM] Hannah: They'd like, never touch unless they were banging
[11:21:01 PM] Lacey: his pb is open again
[11:21:08 PM] Hannah: omg DO NOT
[11:21:12 PM] Lacey: LOL
[11:21:17 PM] Lacey: best reaction
[11:21:28 PM] Hannah: seriously omg I would not be able to deal
[11:21:50 PM] Hannah: Jo would never get another Parker post again
[11:22:02 PM] Hannah: She'd be too busy having sex


--------------------
user posted image
Top
Jo Harvelle
Posted: Mar 14 2012, 09:43 PM


Going Out in a Blaze of Glory Isn't All its Cracked Up to Be
Group Icon

Group: Hunter
Posts: 1,446
Member No.: 16
Joined: 12-March 11



On why Sam is the anti-fangirl and the rest of us are fangirls:

[9:38:31 PM] Sam: you guys are worse when you fangirl
[9:38:34 PM] Sam: you're like
[9:38:34 PM] Jo: I think there's more feels in ours
[9:38:42 PM] Dean: yes, all the feels
[9:38:46 PM] Jess: lots of feels
[9:38:49 PM] Jess: lots and lots
[9:38:56 PM] Sam: ZOMGWTFBBQ WHO SHERLOCK MY CREYS ALL OF THEM FOREVER CAPSLOCK SHIPS AND ETC!!!!
[9:39:13 PM] Dean: accurate. I cannot tell a lie
[9:39:20 PM] Jo: lol
[9:39:30 PM] Sam: OMG DID YOU SEE THE THING WITH THE GUY AND THEN FEELS AND HERE IS A GIF
[9:39:55 PM] Jo: also accurate
[9:40:00 PM] Jess: lol
[9:40:00 PM] Jo: we like gifs
[9:40:12 PM] Dean: you should link an actual gif, Sam. Accuracy counts.
[9:40:19 PM] Sam: i don't have any gifs
[9:40:24 PM] Dean: tsk tsk
[9:40:26 PM] Sam: i have flowcharts
[9:40:32 PM] Sam: on how to not get your crew killed


--------------------
user posted image
Top
Jo Harvelle
Posted: Mar 21 2012, 06:34 PM


Going Out in a Blaze of Glory Isn't All its Cracked Up to Be
Group Icon

Group: Hunter
Posts: 1,446
Member No.: 16
Joined: 12-March 11



[12:00:54 AM] Jo: http://29.media.tumblr.com/tumblr_m0acw0JQ...3kkeco2_250.gif http://28.media.tumblr.com/tumblr_m0acw0JQ...3kkeco3_250.gif
[12:01:02 AM] Jo: forever Sam/Becky <3
[12:01:10 AM] Sam: -_-
[12:01:26 AM] Jo: YES SAMFACE
[12:01:43 AM] Jo: love me some samface
[12:02:13 AM] Jo: but no really
[12:02:20 AM] Jo: idk why they're not together forever
[12:02:26 AM] Jess: ugh.... at least four of these require me to go back to the cursed book.... i only did that sidequest once and i do not want to do it again
[12:02:31 AM] Sam: because becky is a creeper
[12:02:37 AM] Jess: yes, that
[12:02:38 AM] Sam: and sam has standards
[12:02:41 AM] Jo: she's his soulmate
[12:02:48 AM] Sam: no
[12:02:49 AM] Sam: never
[12:02:52 AM] Jo: yes
[12:02:53 AM] Jo: always
[12:02:59 AM] Jess: in her dreams and any fanfics she writes that aren't slash
[12:03:17 AM] Jo: nope, he even married her
[12:03:25 AM] Sam: he was drugged
[12:03:38 AM] Dean: soulmaaaates
[12:03:42 AM] Jo: bah, he pretended to be drugged when he saw how hurt Dean's feelings were
[12:03:43 AM] Dean: lies
[12:03:45 AM] Jess: and immediately annulled it
[12:03:56 AM] Sam: fine
[12:03:56 AM] Sam: then
[12:03:57 AM] Jo: so he SAID
[12:03:57 AM] Dean: Dean and Sam are soulmates
[12:04:00 AM] Sam: jo and kubrick
[12:04:03 AM] Sam: totally soulmates
[12:04:07 AM] Jo: idk who kubrick is
[12:04:11 AM] Sam: living in his rv
[12:04:14 AM] Dean: who's kubrick?
[12:04:19 AM] Sam: under the watchful eye of jesus
[12:04:20 AM] Jess: the jesus freak in the rv who wanted Sam dead
[12:04:24 AM] Dean: hahaha
[12:04:29 AM] Jo: oh him
[12:04:31 AM] Sam: jo/kubrick 4ever
[12:04:41 AM] Jo: I'm okay with that
[12:04:48 AM] Sam: no you arent fuck you
[12:04:51 AM] Dean: yeah, I kinda ship that actually
[12:04:53 AM] Jo: she lives on the road anyway
[12:05:00 AM] Jo: an rv is perfect
[12:05:11 AM] Jo: and they all could use more god in their lives
[12:05:15 AM] Dean: Kubrick would let Jo play with his jesus
[12:05:22 AM] Jo: LOL
[12:05:32 AM] Jo: so much love Dean
[12:06:10 AM] Jo: Sam and Becky can vacation with them
[12:06:21 AM] Sam: one of these days
[12:06:22 AM] Sam: you're going to wake up
[12:06:24 AM] Dean: that is a beautiful thing.
[12:06:27 AM] Sam: and your nose will start bleeding
[12:06:35 AM] Sam: and then all of a sudden your head explodes
[12:06:39 AM] Sam: because i have hated you to death
[12:06:41 AM] Dean: my nose bleeds all the time what else is new
[12:06:45 AM] Jo: LOL
[12:06:45 AM] Dean: LOL
[12:07:39 AM] Jo: http://i1219.photobucket.com/albums/dd439/...s/Gif/brain.gif
[12:07:45 AM] Sam: anyway, everyone knows the real otp is jo/zachariah
[12:07:57 AM] Jo: yup
[12:08:07 AM] Jo: she's totally into older guys
[12:08:17 AM] Jo: especially when they're nearly all powerful
[12:08:18 AM] Dean: oh I knoooow. their love is just soo... fuuuuh
[12:08:26 AM] Sam: especially if they're bald and ugly
[12:08:38 AM] Dean: what he's not ugly
[12:08:42 AM] Sam: and make creepy recreations of peoples moms
[12:08:43 AM] Jo: that's so superficial
[12:08:49 AM] Dean: bald, I'll grant you
[12:08:58 AM] Dean: oh now I'm picturing him and Ellen
[12:09:06 AM] Dean: and am squicked.
[12:09:20 AM] Jess: i'm just.... going to go back to my monster list in my corner with sam/jess and dean/impala ships
[12:09:50 AM] Jess: god so many monsters
[12:09:56 AM] Jo: no no it's Sam/Becky and Jo/inappropriate dudes
[12:10:10 AM] Jo: that's how we roll now
[12:10:12 AM] Jess: and i hate sam/becky with the burning fire of 1000 suns
[12:10:18 AM] Jess: and that will never change
[12:10:24 AM] Dean: no, you have to roll
[12:10:26 AM] Jo: nope, OTP
[12:10:34 AM] Jess: i refuse to roll
[12:10:34 AM] Dean: 5eva OTP
[12:10:47 AM] Jess: i will never roll
[12:11:02 AM] Sam: i don't roll either. i only rock
[12:11:02 AM] Dean: better not get paralyzed then
[12:11:03 AM] Sam: \m/
[12:12:07 AM] Jo: http://28.media.tumblr.com/tumblr_lznc2c7k...bbs8oo1_400.gif


--------------------
user posted image
Top
Jo Harvelle
Posted: Mar 21 2012, 09:30 PM


Going Out in a Blaze of Glory Isn't All its Cracked Up to Be
Group Icon

Group: Hunter
Posts: 1,446
Member No.: 16
Joined: 12-March 11



[9:26:48 PM] Jo: Saaaaraaaah
[9:26:55 PM] Jo: come torture us Sam
[9:26:57 PM] Jo: it's fun
[9:27:00 PM] Dean: yessss
[9:27:03 PM] Dean: torture us.
[9:27:10 PM] Sam: you guys are creepy
[9:27:21 PM] Jo: this is one of our best features though
[9:27:32 PM] Sam: possibly because i'm imagining you guys talking in british children voices


--------------------
user posted image
Top
Rory Dekker
Posted: Mar 29 2012, 12:48 PM


Time Lord
Group Icon

Group: Creature
Posts: 86
Member No.: 234
Joined: 15-January 12



[12:45:51 PM] Lacey: that’s actually smart
[12:45:59 PM] Lacey: you make a much better god, Meg
[12:46:08 PM] Meg: I live to serve
[12:46:42 PM] Lacey: you totally probably wouldn’t have to kill people in apple orchards to get your kicks
[12:46:43 PM] Meg: or really, I live to rule and crush all the peasants under my foot.


--------------------
user posted image
Top
Parker Dorian
Posted: Mar 30 2012, 09:32 PM


When all else fails, find a bigger gun.


Group: Registering
Posts: 155
Member No.: 19
Joined: 14-March 11



Lacey: omg you baby
Lacey: it's just porn


--------------------
user posted image
Top
Dean Winchester
Posted: Apr 11 2012, 11:52 AM



Group Icon

Group: Hunter
Posts: 631
Member No.: 38
Joined: 17-March 11



11 Apr 12, 12:45 PM
Jim: It's never too late to talk about half naked dancing girls.
11 Apr 12, 12:46 PM
Jo: ...Dean and Jim are not allowed to be pals and talk about this
11 Apr 12, 12:46 PM
Jim: Why nooooot?
11 Apr 12, 12:46 PM
Dean: I do what I want, Jim and I can totally be pals
11 Apr 12, 12:46 PM
Dean: and we will talk about strippers
11 Apr 12, 12:47 PM
Jo: sleep.gif
11 Apr 12, 12:47 PM
Dean: Jo Samface!
11 Apr 12, 12:47 PM
Jo: Jo is so disappoint


--------------------
user posted image
Top
Jo Harvelle
Posted: Apr 11 2012, 06:04 PM


Going Out in a Blaze of Glory Isn't All its Cracked Up to Be
Group Icon

Group: Hunter
Posts: 1,446
Member No.: 16
Joined: 12-March 11



[4/10/2012 1:28:08 PM] Hannah: bleh
[4/10/2012 1:36:14 PM] Hannah: Edgar does not like this whole no-touching-people rule in superdarkmaterials
[4/10/2012 1:36:26 PM] Hannah: He wants to climb all over Jo and Dean
[4/10/2012 1:36:31 PM] Lacey: lol!
[4/10/2012 1:36:34 PM] Meg: Edgar is a horny bastard.
[4/10/2012 1:36:50 PM] Hannah: Edgar is an obnoxious bastard
[4/10/2012 1:37:07 PM] Lacey: I think that's akin to Parker walking up and sticking her hands under their clothes. Not in a sexual way, just in a HI GOOD TO SEE YOU way
[4/10/2012 1:37:20 PM] Meg: LOL
[4/10/2012 1:37:20 PM] Hannah: LOL
[4/10/2012 1:37:48 PM] Hannah: If Parker's got her hands under their clothes, it's semi-sexual
[4/10/2012 1:37:56 PM] Lacey: DEAN, WHEN WAS THE LAST TIME YOU HAD A TESTICULAR CANCER SCREENING. JO, HAVE YOUR BOOBS GOTTEN BIGGER?
[4/10/2012 1:38:08 PM] Hannah: LACEY OMG
[4/10/2012 1:38:13 PM] Hannah: LAUGHING IN CLASS
[4/10/2012 1:38:17 PM] Meg: and if Parker's got her hand under Dean's clothing omg what jesus fuck
[4/10/2012 1:38:21 PM] Meg: LOL


--------------------
user posted image
Top
Jo Harvelle
Posted: Apr 11 2012, 06:06 PM


Going Out in a Blaze of Glory Isn't All its Cracked Up to Be
Group Icon

Group: Hunter
Posts: 1,446
Member No.: 16
Joined: 12-March 11



[4/10/2012 11:04:14 PM] Lacey: is it evening or morning or what in this thread
[4/10/2012 11:04:26 PM] Hannah: I have no idea
[4/10/2012 11:04:39 PM] Hannah: either pretty early morning or late at night
[4/10/2012 11:04:45 PM] Lacey: lol
[4/10/2012 11:04:49 PM] Hannah: whichever you'd prefer
[4/10/2012 11:05:13 PM] Hannah: Parker's been driving for like, 16 hours, I'm confused as to what time it would be
[4/10/2012 11:05:18 PM] Lacey: no idea
[4/10/2012 11:05:37 PM] Hannah: whatever time Pierre would be having shower
[4/10/2012 11:05:38 PM] Lacey: I don't think Vegas ever sleeps
[4/10/2012 11:05:41 PM] Hannah: with a lady friend
[4/10/2012 11:05:44 PM] Lacey: see
[4/10/2012 11:05:49 PM] Lacey: Pierre would shower in the morning
[4/10/2012 11:05:58 PM] Lacey: Pierre and lady friend would shower at sex oclock
[4/10/2012 11:06:09 PM] Hannah: SOBBING
[4/10/2012 11:06:25 PM] Hannah: oh my god Lacey
[4/10/2012 11:06:33 PM] Lacey: and sex oclock for Pierre is ALL of them
[4/10/2012 11:06:44 PM] Hannah: of course it is


--------------------
user posted image
Top
Jo Harvelle
Posted: Apr 11 2012, 06:07 PM


Going Out in a Blaze of Glory Isn't All its Cracked Up to Be
Group Icon

Group: Hunter
Posts: 1,446
Member No.: 16
Joined: 12-March 11



[12:41:44 AM] Lacey: though now I"m wondering if I originally missed that he was trying to look down her shirt or if I'm applying that logic now because it's late and everything gets dirtier the later it gets.
[12:41:59 AM] Lacey: because if I missed it originally, well done
[12:42:22 AM] Sarah: i thought it was a given that dean is always trying to look down any woman's shirt
[12:42:26 AM] Sarah: it's involuntary


--------------------
user posted image
Top
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic OptionsPages: (3) [1] 2 3  REPLY  NEW TOPIC  POLL 



Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1781 seconds | Archive
Sidebar by Mer of RPG-Directory | CBox toggle by kismet | skin by Admin/Forger/Sam Winchester
Toggle OOC Cbox
Toggle IC Cbox