| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() ![]() |
| Lorienne |
Posted: Aug 3 2007, 05:08 PM
|
![]() Koningin Hyper Magie Werelder Group: Admin Posts: 1,173 Member No.: 5 Joined: 17-February 06 |
Het valt me nou pas op dat deze topic er nog niet is!
He doel van deze topic is om te vertellen wat je van het spel vind. En welke delen en uitbrijdingspaketten je hebt. Je kan mensen ook tips geven of cheatcodes uitwisselen. Je kan ook sites aanraden waar je sims-stuff kan downloaden (maar probeer geen reclame te maken). |
| Draco |
Posted: Aug 3 2007, 05:24 PM
|
|
Burgemeester - Ridder van MagieWereld Group: Members Posts: 392 Member No.: 26 Joined: 6-July 06 |
Klopt, nog geen enkele topic! Raar eigenlijk, maar ja. Mijn lijstje:
The Sims 1 1. The Sims Deluxe Edition 2. The Sims op Vakantie 3. The Sims Beestenboel 4. The Sims Superstar 5. The Sims Abracadabra De Sims 2 1. De Sims 2 Studentenleven 2. De Sims 2 Nachtleven 3. De Sims 2 Gaan het Maken 4. De Sims 2 Huisdieren 5. De Sims 2 Seizoenen 6. De Sims 2 Kerst - Accessoires 7. De Sims 2 Op Reis 8. De Sims 2 Vrije Tijd Ik download nooit Sims-Stuff, ik speel alles origineel, geen cheatcodes, alleen soms, in uiterste noodgevallen ''maxmotives'', die is alleen geldig vanaf Gaan het Maken, niet bij Nachtleven en Studentenleven. Het spel is gewoon echt leuk. Ik speel het momenteel dat één Sim 10 Generaties moet maken, en die stamboom moet kloppen! Dat is best moeilijk. Dus als ik een kind krijg, moet dat kind trouwen met een andere Sim, maar die andere Sim moet ook ouders hebben, en geen lege plek. Dat staat zo lelijk Draco PS: Ben nu bij de derde generatie, omdat ik overnieuw ben gegaan. PPS: Lange post! PPPS: Lijst ge-updated. |
| Lorienne |
Posted: Aug 3 2007, 05:37 PM
|
![]() Koningin Hyper Magie Werelder Group: Admin Posts: 1,173 Member No.: 5 Joined: 17-February 06 |
Ik heb Sims 1 en Sims 2. Voor de overzichtelijkhijd, schrijf ik ze appart.
Sims 1: Ik heb Sims 1 Deluxe Edition, met de uitbrijdingspaketten Abrakadabra en Beestenboel. Ik vind het een leuk spel, maar de grafiek is lang niet zo goed als die van Sims 2. En het is ook een klein beetje saai, je kan er niet zo heel veel mee. Abrakadabra is wel grappig, ik heb gehoord dat je een huisdraak kan kopen. Ik vraag me af hoe, het is mij nog nooit gelukt. Maar ik hou van draken! Leuke cheatcode waarmee je 1.000 simdollars krijgt: [Ctrl]+[Shift]+[C] rosebud [Enter] Sims 2, en Nightlife: De twede en leukere versie van de sims. Je hebt meer opties, en het spel is meer realistisch (en Magere Hein heeft een leukere stem). De zoomopties zijn leuk. Je kan allerlij leuke dingen ervoor downloaden. En je hebt vampiers in Nightlife! Wiej vampiers! Wiej vampiers! Wieieiej! (Maar ik protesteer tegen de capes. Die zijn stom. Maar ik kan geen site vinden waar je leuke capes kan vinden gemeen. Maar tsja, niet één spel is perfect. En in Sims 2 kan je ook betere foto's en filmpjes maken. Ik hou ervan. Grappig. Cheatcodes: Druk de [Shift]+[Ctrl]+[C] toetsen tegelijkertijd in als je aankomt bij het buurtscherm. Typ dan boolPropTestingCheatsEnabled true in, en druk enter neer. Het is mogelijk dat 'Enabled' met een kleine e is omdat ik me niet goed herinner, dus probeer het twee keer uit. Als je hierna naar een kavel gaat, kan je op voorwerpen klikken, terwijl je [Shift] neergedrukt houdt. Dan verschijnen een hoop Cheatopties, en kan je zo veel Cheaten hoeveel je maar wil. Je kan na de [Shift]+[Ctrl]+[C] op de buurtscherm een familie gaan aanmaken. Hou dan bij Stap 1 [Shift] ingedrukt, en druk op de letter N op je toetsenbord. Dan verschijnt er een klein berichtje dat je speciale kleren en skintones kan gebruiken, die anders niet beschikbaar zijn als je een familie aanmaakt. Bijvoorbeeld, je kan je Sim alien huid maken, of gekke outfits uitkiezen. Voor de rest ben ik te lui om te typen, vind jij maar uit. Fijn (en makkelijk) Sims speeltijd toegewenst! Leuke site om GRATIS en VEILIG dingen te downloaden voor de Sims 2, van objecten tot oogkleuren! Maar het is wel een 12/13+ site, zeg ik even voordat je er heen gaat, en skintones wil gaan downloaden. (Dit is waarom ik geen skintones download... Daar ontbreken de kleren. Parsimonious.org |
| Draco |
Posted: Aug 3 2007, 05:47 PM
|
|
Burgemeester - Ridder van MagieWereld Group: Members Posts: 392 Member No.: 26 Joined: 6-July 06 |
Maar Lorienne, wist je ook dat boolprop code's schadelijk zijn voor je spel? Daarom gebruik ik ze ook niet. Ik weet er ook nog een paar:
Gebruik altijd eerst [shift], [ctrl], [c]. Te gelijk. kaching - 1.000 Simoleons (Sims 2) motherlode - 50.000 Simoleons (Sims 2) stretchskeleton 1 tot 10 - vergroot Sim (Sims 2) help - lijst met alle codes (Sims 2) Inderdaad, veel speelplezier! |
| Lorienne |
Posted: Aug 3 2007, 05:59 PM
|
De geldcodes kende ik al.
Ik heb ook van stretchskeleton gehoord, maar nog nooit geprobeerd. Werkt het goed?En nee, ik wist het niet. Is dat zo? Nooit geweten. Een hoop mensen gebruiken het, en hun spel wordt niet korrelig of loopt niet vast, en de geluiden herhalen zich ook niet. Het laadt ook net zo snel. Bij mij werkt het ook goed. Draco probeer je echt dat? 10 generaties? Lijkt me moeilijk om dat voor elkaar te krijgen... Nu heb je me een idee gegeven. Ik ga het ook uitproberen! En ik ga foto's maken van de Sims en ik maar een stamboom met paint ofzo, en link het hier Wat ik soms doe is schilderijen maken van mijn Sims. Mijn andere Sims schilderen ze dan, en dan krijg ik een hele kamer vol met schilderijen. Vind ik altijd mooi uitzien. En misschien gaat de Sim wel dood, maar het plaatje blijft als herinnering achter. |
| Lorienne |
Posted: Aug 17 2007, 11:36 AM
|
Ik heb Sims 2 Huisdieren gekregen!
Het is een heel leuk spel! Ik hou ervan! Het enige dat me irriteert is dat je de huisdieren niet kan besturen. (Alhoewel, het is eigenlijk geen probleem! CHEATCODE!!!) En ook geen reptielen kan kopen. Alleen vissen en een erm... Buitelrat? Dat nog het meest op een cavia lijkt? De eerste huisdieren die ik heb gemaakt lijken nog het meest op een wolf. Maar ze moeten ook op een wolf lijken, omdat ik een paar LoL wolven namaakte. (=Mijn meest 'intelligente' zin ooit.) Ze lijken er perfect op, alle 3. Ik had ook nog de hond van onze (aardige) buurvrouw nagemaakt, met de naam Lucy. Zij leek ook op de echte hond. En daarna had ik nog een kat gemaakt! Een Main Coon, mijn favoriete kattensoort. Ze zijn zo lief, pluizig, en ze miauwen ook zo lief! ![]() Cheatcodes: Om je huisdieren te besturen: boolprop ControlPets on/off Om de acties van je huisdieren weg te kunnen klikken: boolprop PetActionCancel (true/false) Verbetering van Cheatcode in mijn eerste post: boolProp testingCheatsEnabled true Ach ja, ik kan niet alles weten! Ik ben weg, weerwolf gaan maken in Sims 2! |
| Draco |
Posted: Aug 17 2007, 02:00 PM
|
|
Je kan bij Huisdieren worden gebeten door een Weerwolf! En dan wordt je zelf een weerwolf in de avond geloof ik. Je moest volgens mij veel onkruid hebben, veel bomen..en dan komen ze en dan weet ik het niet meer.
www.desims2.nl Succes |
| MagicGirl |
Posted: Aug 18 2007, 10:30 AM
|
||
![]() Koningin, Ridder van Magie Wereld Group: Admin Posts: 536 Member No.: 1 Joined: 16-February 06 |
Dan moet je zorgen dat je vrienden met de weerwolf wordt. Een weerwolf heeft gele ogen, daaraan kun je ze herkennen Ik heb dus ook de Sims 2. En het is helemaal geweldig, ik ben er sirieus verslaafd aan. Ik download ook wel eens spullen zoals haar,make-up en kleding. Zo kan ik bijvoorbeeld modepoppetjes maken maar ook gothics en zelfs zeemeerminnen. Ik ben nu niet echt bezig met een simpel doel, ik speel er gewoon op los. Natuurlijk wil ik wel dat ze allemaal zo goed mogelijk verzorgd worden, ik ga ze dus niet express ongelukkig maken De Sims 1 heb ik ook, maar die speel ik bijna nooit meer. Het is wel een leuk spel maar de Sims 2 is gewoon zoveel leuker . Ik heb alle pakketten dus dat is wel leuk.Mijn lijstje: Sims 1: -The Sims Super Deluxe -The Sims Hot Date -The Sims Superstar -The Sims Beestenboel -The Sims op vakantie -The Sims Abracadabra Sims 2: -De Sims 2 -De Sims 2 Studentenleven -De Sims 2 Huisdieren -De Sims 2 Nachtleven |
||
| Lorienne |
Posted: Aug 18 2007, 09:12 PM
|
Een weerwolf is een grote, enge, zwarte hond met licht gevende gele ogen. Je moet of bevriend worden met de leider van de groep, of met een van je Sims die al een weerwolf is geworden.
Onkruid is onnodig, als je maar een hoop bomen hebt, komen ze. Het duurde me niet lang om de weerwolf tegen te komen, ik zie hem elke week een keer (in Sims tijd, natuurlijk). Er zijn ook gewone wolven, die komen net zo vaak als gewone zwerfhonden. Mijn Sims schrikken altijd van ze, maar persoonlijk vind ik ze lief en wil ze als huisdier. Een vampier familie is niet mogelijk, denk ik. Baby's, peuters en kinderen kunnen niet gebeten worden. Je kan vanaf tiener vampier worden, maar dan kan je niet naar school (en dalen je cijfers door het spijbelen.), en groei je ook niet op. Het is dus eigenlijk alleen maar aangeraden om volwassenen vampiers te maken. Zeemeermin? Is dat mogelijk? Ik heb geleerd hoe ik een boomhuis moet maken! Zonder cheatcodes! En het ziet er zo lief uit! Ik zou er zo in gaan willen wonen. Welke levenswens kiezen jullie het meest? Ik kies meestal kenniswens. Sims met een kenniswens houden van boeken lezen, en hun plezier gaat niet naar beneden tijdens het leren. En ze willen ook geesten zien, aliens ontmoeten, of vampier worden! Deze Sims rocken! 1. Kenniswens 2. Familiewens (gewoon lief) 3. Genotswens (die Sims zijn hyperrrr!) 4. Romantiekswens (pervs. 5. Populariteitswens (ik ben hun tegenstelling...) 5. Rijkdomswens (Nog nooit gekozen...) Weer een lange post. |
| Draco |
Posted: Sep 8 2007, 06:19 PM
|
|
Hey,
Inmiddels is er een nieuwe Sims uit: De Sims 2 Op Reis (Bon Voyage) Ik heb hem al gespeeld, en nu speel je met doelen die je op vakantie moet behalen. Ik ben al op huwelijksreis geweest naar Twikkii Eiland, en dat was wel grappig. Daar hebben ze ook de actie ''Een kindje proberen te maken'' gedaan, en die zijn thuis geboren en dat werd een tweeling. Er komt wéér een nieuwe in het voorjaar: De Sims 2 Hobby's. Ik weet niet echt wat ik met daarbij voor moet stellen. Ook weer een nieuwe accessoire: De Sims 2 Tieneraccessoires, met stijlen zoals Gothic, Surf en Snob (prinsessjes enzo). Dus ik ben benieuwd! Draco |
| Lorienne |
Posted: Sep 8 2007, 06:48 PM
|
||
Moet leuk zijn! Yay, gothic! Ik ga het zo snel mogelijk kopen! Op Reis moet ook cool zijn, maar ik denk niet dat ik het ga kopen. Ik heb het al druk genoeg met huisdieren en nachtleven, ik maak mijn spel niet meer ingewikkelder. Daarnaast: Twikkii Eiland klinkt schattig! Ik wil er heen! |
||
| Draco |
Posted: Mar 13 2008, 05:16 PM
|
|
De nieuwe Sims 2 is uit: Vrije Tijd. Op de Sims 2 website is aangekondigd dat er heel binnenkort informatie komt over de Sims 3 (www.desims3.nl). Wat denken jullie dat dat gaat worden? Veel mooier natuurlijk en zo! Maar we moeten helaas wachten op de informatie...18 maart uit mijn hoofd geloof ik.
|
| Draco |
Posted: Aug 16 2008, 01:14 PM
|
|
En 28 augustus verschijnt de nieuwe Sims 2 alweer: De Sims 2 Appartementsleven. De Sims 3 verschijnt kwartaal 1 2009 dus dat duurt ook niet zo lang meer. Ik ga ze zeker kopen!
|
| Rik |
Posted: Mar 12 2009, 07:45 PM
|
|
Hyper MagieWerelder Group: Members Posts: 1,333 Member No.: 2 Joined: 16-February 06 |
Ik heb nu Sims Deluxe. Geen idee hoe nieuw of oud dat is, maar ik ben er blij mee en ik vind het leuk.
Abacadabra heb ik ook sinds mn verjaardag, maar die heb ik nog niet bekeken. |
| Draco |
Posted: Mar 13 2009, 07:28 PM
|
|
Inmiddels is bekend geworden dat op 4 juni 2009 de Sims 3 zal verschijnen in plaats van 19 februari. Ik vind dat EA het weer oprekt en maar geen datum had moeten geven voordat er zekerheid was. Het is aan de ene kant wel beter omdat de bugs er dan uit zijn.
The Sims Deluxe is ongeveer 7 jaar oud denk ik xD, en Abcradabra is ook heel leuk alleen steeds naar een openbare kavel voor spulletjes vond ik vervelend worden. |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
forum VindNu
forums-nederland