Image and video hosting by TinyPic

Forum Rules Regels lesboard

Alleen de lesgevers mogen hier posten. Wil je een reactie geven, dan kan dat in het reactietopic.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Weer met lessen beginnen???
Rik
Posted: Aug 30 2008, 06:13 PM

Hyper MagieWerelder

Group: Members
Member No.: 2

Wat vinden jullie, zullen we weer met lessen beginnen? Is daar animo voor? Zou iemand het volgen? En natuurlijk, mag het van de admins?
Want ik zou in principe wel weer willen beginnen!
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Lorienne
Posted: Aug 30 2008, 09:04 PM

Koningin Hyper Magie Werelder

Group: Admin
Member No.: 5

Ik zat hier al over na te denken...
Van mij mag het wel weer beginnen, maar ik zie het nut er eigelijk niet van. Ik begrijp niet waarom ik lessen moet maken/bedenken als ik er niks voor krijg (behalve een speciale rank dan). Ik denk niet dat ik lessen zou gaan maken.
Daarnaast zijn er 4 scholen in Magie Wereld (oorsprongkelijk 3, maar die waren allemaal 'goed', dus kwam er ooit nog een school bij, een 'duistere'), The Fairy & Witch Acedemedy, Harvald Springcollege, Trifeeld en de School of Darkness. Er is eigenlijk best weinig bekend over de scholen. (Behalve dat ik in HVvMW over de School of Darkness zit the schrijven. Het is trouwens driehoekig, is het een idee om het dan maar Trifeeld te gaan noemen? Dan zijn we ook van één school af.)
Over waar deze scholen zitten hadden we ooit nog een gesprek op het admin board, welke ik trouwens niet meer terug kan vinden.
Maar ja. Er zijn 2 kanten, de Goede en Duistere kant, (en 3 landen, die van Rik, Magic en van mij).
Persoonlijk vind ik dat we verschillende lessen in verschillende scholen zouden moeten hebben. En scholen staan natuurlijk in landen. En je krijgt zeker geen elfs in het vampierenland. Daarom vind ik dat er in elk land andere vakken moeten worden gegeven.
Dus eigenlijk vind ik dat er nog meer boards moeten komen, onder de namen van 'De Rikse staat' 'Het land van Meesteres Lorienne' en 'Carenna'. Deze worden bestuurd door Rik, Lorienne, en Magic, we zijn dus ook lekker mods. Dit zou een roleplaygedeelte van MagieWereld kunnen worden, waar je dus je personage bent. Daarom zou daar dus ook alles in verhalenvorm geschreven moeten worden. Het zou zeker wat leven in Magie Wereld blazen! Je zou in een herberg kunnen eten, met anderen praten, je voorbereiden op oorlog, je huisdieren uitlaten, en ga zo maar door.
Ik ben nog niet helemaal klaar met dit idee, maar ik zal het zeker proberen verder te ontwikkelen. En natuurlijk de mening van Magic vragen. (Dit gaat dus rechtstreeks naar het adminboard!)
Sorry dat ik dit zo lang maakte, dit is mijn mening dus. Eindenlijk ben ik er achter gekomen wat er aan MW ontbreekt (naast genoeg leden)!

Edit Rik: Ja, maar mijn kant zit er meer tussen in hè. Dus eigenlijk zijn het er een beetje 3. Mijn land zou bijvoorbeeld een beetje de ontmoetingsplaats kunnen zijn tussen beide landen.
Edit Lorienne: Ja dat klopt, hier heb je gelijk in. Mee eens!

This post has been edited by Lorienne on Aug 31 2008, 12:10 PM
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Rik
Posted: Aug 31 2008, 10:25 AM

Hyper MagieWerelder

Ja, dat zou ik wel een erg leuk idee vinden!

Ik ruim de lessen enzo trouwens op van dit board... lijkt me niet dat dat nog nodig is.

This post has been edited by Rik on Aug 31 2008, 10:36 AM
Rik
Posted: Sep 8 2008, 03:23 PM

Hyper MagieWerelder

Is er ondertussen al iets besloten? Want dit ligt nu ook al weer een tijdje stil...

Edit Rik: BlubBlub.... Is er nu al iets besloten?
« Next Oldest | Lessen volgen | Next Newest »

Topic Options Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Affiliates
forum VindNu forums-nederland
Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1806 seconds | Archive