Image and video hosting by TinyPic

Pages: (9) « First ... 7 8 [9]  ( Go to first unread post ) Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Spamtopic!, Magie Werelds Spamtopic!
Rik
Posted: Apr 23 2008, 03:44 PM

Hyper MagieWerelder

Group: Members
Member No.: 2

In de vakantie? Pff...eens even nadenken. Ik ga slapen, ademen, op onze trampoline springen (zo leuk he, trampolines!), eten, drinken, naar de wc, tv kijken, computeren...
EN nog speciale dingen? Even kijken. Het is koninginnedag op woensdag, dus dat gaan we gezellig doen, maar verder?
Vanavond moet ik scheidsrechteren. Ja. smile.gif Bij de F6. Kereltjes van 7 jaar die een bal proberen te trappen, en vaker missen dan raken. Schattig. happy.gif
Nou, zaterdag hoef ik gelukkig niet te voetballen, dat scheelt weer een ontmoeting met Tim, mijn voetbaltrainer. Dat is zo'n ongeloofelijke zak hè....Sjongensjongensjongens....EN morgen Duits SO. Deutsch! Ik spreche ein bisschen Deutsch. Aber es ist ein doof Dialekt von das Niederländisch! Ja!
En ik had dinsdag een Frans So. Ja. Dat ging goed. Maar ik heb nog geen cijfer. EN nu ga ik Duits leren, ik heb wel weer genoeg gewauweld.
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Draco
Posted: Apr 23 2008, 07:48 PM

Burgemeester - Ridder van MagieWereld

Member No.: 26

En ik laat ook weer eens wat van me horen.

Woensdag 16 april begon de toetsweek, die duurt tot vrijdag. Ik heb al mijn mondelingen nu gehad, Duits, Frans, Engels en Nederlands, en voor Duits en Frans heb ik een 8, Nederlands een 7,5 en Engels een 6,8. Ik heb nu ook mijn cijfer voor biologie al terug en dat was een 7,6. Straks 2 weken meivakantie, dan één weekje facultatief les, je mag komen, hoeft niet, en dan 10 dagen (19 mei tot 29 mei) landelijk examen! Na 29 mei heb ik dus al lekker zomervakantie! cool.gif

Morgen Frans schriftelijk en vrijdag nog wiskunde, dan zit de toetsweek erop.

Draco happy.gif
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Lorienne
Posted: Jun 14 2008, 07:15 PM

Koningin Hyper Magie Werelder

Group: Admin
Member No.: 5

En Lorienne is weer eens ziek! dry.gif
Mijn vakantie is er ook al bijna, over twee weken heb ik mijn toetsenweek. rolleyes.gif
Muziekles deze week was leuk! We bekeken de opera 'Zauberflöte', de Wonderfluit van Mozart dus. ^^ Ik kende het al, ik heb het al iets van 3 keer in real life gezien, het is mijn favo opera. Inderdaad, ik hou van opera! Ik weet het, ik ben schokkend.
'Der Hölle Rache' vond ik het mooiste lied. Ik heb het thuis ook al een paar keer beluisterd.
Ik hou van anime, ook van dat lied, het resultaat: Ali project- God Diva (.//hack soundtrack)
Ja, het is J-pop. En toevalig ken ik de anime .//hack ook, heel leuk. tongue.gif
De zangeres vind ik ook fantastisch! Volgens mij zingt ze ook nog hoger dan de opera zangeressen! blink.gif
Ik hou van dit lied. Momenteel luister ik er naar.

Koekjes zijn lekker.

Heilige Hallelujah Paracetamoltabletjes!

MMORPG=leuk.

Slapen=fantastisch!

En ik ga typen bij TnZ en HVvMW, hoe ik beloofd heb.
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Lorienne
Posted: Jun 15 2008, 05:31 PM

Ik heb vandaag de hongaarse Idols opnieuw bekeken, en ik heb de meest grappige videos op Youtube gevonden. De audities waren allemaal vreselijk! Als er iets was als 'het land wie het slechtste zingt tijdens Idols'-lijst, dan zou Hongarije zonder twijfel op de tweede plaats staan, want Zwitserland is eerste...

Waarom Zwitserland laatste is (hij heeft Numa Numa gestolen! sad.gif ):
http://www.youtube.com/watch?v=404qLvKU5u8

Maar ik zeg ook niet dat mensen uit Engeland beter zijn...:
http://www.youtube.com/watch?v=lyiT2eV6KiY

En waarom zou America beter zijn dan Engeland? Want ze dansen beter! XD:
http://www.youtube.com/watch?v=a3uTGpDFywk

En Frankrijk staat als 3e:
http://www.youtube.com/watch?v=9UyaH2t5Bgk

En de redenen waarom je geen hongaarse Idols (=> Megasztár) moet kijken als je er niet leeft, wants dan heb je geen weerstand tegen rare losers (Ik heb medelijden met de jury!):
Reden 1: http://www.youtube.com/watch?v=MTXr3UvCKNs (Een woord: Genade.)
Reden 2: http://www.youtube.com/watch?v=toUcTzZS43s (Het gezang: Zelfs voor mij onverstaanbaar. Gepraat ondertussen: Nem=nee. Aan het einde wanneer de jury hun mening geeft zegt hij: 'Pokolra jutsz=Je gaat naar de Hel.') ...Wil je een koekje? Deed jij mee aan Scary Movie?
Reden 3: http://www.youtube.com/watch?v=OMp6y59_dN0 (Jury aan het einde: "Dit is een moordwapen. Gooi het over naar de vijand, en je hebt gewonnen.")
Reden 4: http://www.youtube.com/watch?v=PfpysCt4lBE (Mie-joe? Ik ken dat lied, het is een heel oud lied. Hij heeft de noten veranderd...)
Reden 5: http://www.youtube.com/watch?v=cOzNe9MGapw (0_o)

Inderdaad, ik verveelde me. ^^
Rik
Posted: Aug 12 2008, 02:15 PM

Hyper MagieWerelder

Die uit Engeland vind ik wel goed eigenlijk! Die heeft zonder twijfel de X-Factor! Wauw, wat een stem. Die mag een keer in Nederland optreden. We vervoeren hem in een vliegtuig hierheen, en dan genieten! wink.gif

Die eerste maakt toch ook een grappig dansje?

Die Amerikaan stottert een beetje...Maar zo slecht is hij nou ook weer niet...Ik ken ze wel slechter.

Deze bijvoorbeeld:

http://www.youtube.com/watch?v=cEcRNhaz31s
Gordon's reactie achteraf: Geef die vrouw een nekschot.

Helemaal uitkijken! Echt mooi!

Jasper
Posted: Aug 22 2008, 03:03 PM

Arbeider

Member No.: 30

ja die is wel leuk ja
Amarië
Posted: Aug 22 2008, 03:16 PM

Arbeider Burgemeester

Member No.: 17

Ik weet niet hoe het bij jullie thuis is, maar hier regent het! Hopelijk is dat maandag niet meer zo erg, want dan moet ik weer naar school. Maandag boeken halen en dinsdag echt beginnen met de lessen. Roosters zijn raar en vol en nog niet eens definitief!
Maar verder is het leuk hier biggrin.gif Mijn moeder is jarig, dus er is gebak...
Jasper
Posted: Aug 25 2008, 08:17 AM

Arbeider

Member No.: 30

Hoi
Edit Lorienne: Geen kleurtjes, wat langer graag, leestekens en hoofdletters.

This post has been edited by MagicGirl on Aug 25 2008, 11:13 AM
MagicGirl
Posted: Aug 25 2008, 11:14 AM

Koningin, Ridder van Magie Wereld

Member No.: 1

QUOTE (Jasper @ Aug 25 2008, 07:17 AM)
Hoi

Jasper, het is toch niet zo moeilijk om iets meer te typen dan hoi? Wees alsjeblieft wat creatiever, want dit is gewoon irritant. Als je er niet tegen kan dat ik dat zeg dan ga je maar lekker van dit forum af angel.gif .
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Rik
Posted: Aug 25 2008, 03:34 PM

Hyper MagieWerelder

QUOTE (MagicGirl @ Aug 25 2008, 10:14 AM)
QUOTE (MagicGirl @ Aug 25 2008, 07:17 AM)

QUOTE (Jasper @ Aug 25 2008, 10:14 AM)
Hoi

Jasper, het is toch niet zo moeilijk om iets meer te typen dan hoi? Wees alsjeblieft wat creatiever, want dit is gewoon irritant. Als je er niet tegen kan dat ik dat zeg dan ga je maar lekker van dit forum af angel.gif .

Yup, mee eens. Je moet niet willen dat je nog een waarschuwing krijgt denk ik.

Ik heb chocolade gekocht vandaag! En het is lekker! Chocolade is lekker Net als snoep. Vooral chemisch snoep is heel lekker. Naja, vooral chemisch. En soms duur... Maar dat maakt niet uit. Voor tandverpesting moet je tenslotte iets over hebben hè.
Lorienne
Posted: Aug 25 2008, 09:51 PM

Of kan je gewoon enorm goede tanden hebben, en netjes tanden poetsen. Dan gaat je gebit niet kapot.
Ik ben 14, eet twee jaar lang elke dag minimaal 8 chocolade chip koekjes, maar heb géén gaatjes. Yay! rolleyes.gif Of je moet undercover-vampier zijn, hé, Magic. tongue.gif
BTW, door al die chocoladekoekjes ben ik nog steeds niet dik. Het is eerder een afvalmiddel, ik ben er zojuist achtergekomen dat ik 5 kilo te licht ben. Iedereen op chocoladekoekjesdieet! laugh.gif
Rik
Posted: Aug 26 2008, 02:45 PM

Hyper MagieWerelder

Ik poets ook goed hoor. wink.gif
En ik denk ook niet dat ik gaatjes heb. Maar chemisch snoep is en blijft gewoon lekker. Sorry...
Ik heb trouwens ook ondergewicht, dus...
Kertahlian
Posted: Oct 3 2008, 03:00 PM

Reiziger in het land

Member No.: 49

Mijn gewicht is evenveel hoeveel het moet zijn. Yay. rolleyes.gif
Ik hou niet echt van snoep, drop of dat soort dingen... Ik hou van alles, als het maar zout is.

@Lorienne en 'megasztar' ofzo: Vooral die kerel met de zeis was lollig. Maar zo slecht was ie niet. Ik wil zijn CD! cool.gif En dit was het einde van het feit dat ik een 'goede' muzieksmaak had.
Maar de rest was erg. Heel erg.
Draco
Posted: Sep 27 2009, 11:32 AM

Burgemeester - Ridder van MagieWereld

Member No.: 26

Bijna een jaar later weer een post! Hoe bizar! ohmy.gif

Hoe gaat het met jullie allemaal? Welke opleidingen doen jullie nu, in welk jaar zitten jullie? Kijk je al uit naar de herfstvakantie?

Ik zit in mijn examenjaar voor het HAVO. Na de herfstvakantie heb ik meteen toetsweek, dus zoveel zin heb ik daar nog niet in. Daar tegenover staat wel dat ik het nu nog niet zo druk heb, af en toe een opdracht maken, maar daar blijft het ook bij. Ik heb in ieder geval drie toetsweken dit jaar en het examen begint op 17 mei, en duurt (voor mij) tot 27 mei, want ik heb geen natuurkunde enzo.

Nou, laat allen is wat van jullie horen!
« Next Oldest | Algemeen | Next Newest »

Topic OptionsPages: (9) « First ... 7 8 [9]  Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Affiliates
forum VindNu forums-nederland
Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.4770 seconds | Archive