Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Gestopt als admin.
Rik
Posted: Jun 25 2008, 05:57 PM

Hyper MagieWerelder

Group: Members
Member No.: 2

Hoi iedereen,

zoals iedereen misschien wel of niet heeft gemerkt; Ik ben bij deze gestopt als admin. Dat is mijn eigen keuze geweest. Ten eerste vind ik een half uur per dag in een forum steken waar toch bijna niemand komt wel erg veel, ten tweede is drie admins op 5 actieve leden teveel, ten derde heb ik er gewoon geen zin meer in.
Als het aan mij ligt blijf ik wel gewoon moderator van mijn huidige boards, maar dat is uiteraard aan onze overgebleven admins. Voorlopig zal ik mijn modschap op mijn boards zo goed mogelijk proberen uit te voeren.

Rik, ex-admin en moderator van Magie Wereld.
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Draco
Posted: Jun 26 2008, 11:16 AM

Burgemeester - Ridder van MagieWereld

Member No.: 26

Jammer Rik, maar je hebt wel gelijk. Het is rustig en 3 admins op 5 leden, daar heb je gelijk in. Je was in ieder geval een goede admin en je blijft vast en zeker ook een goede mod!

Draco
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Rik
Posted: Oct 16 2009, 08:11 PM

Hyper MagieWerelder

Member No.: 2

Jammer dat ik geen topics meer dicht kan gooien... Anders zou ik deze even naar de prullenbak verwijzen samen met een hele hoop andere topics...

Overigins, het is lang geleden maar nog bedankt voor het compliment Draco.smile.gif
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Draco
Posted: Oct 17 2009, 12:14 PM

Burgemeester - Ridder van MagieWereld

Member No.: 26

Ach ja, anders kan het hele forum wel op slot sleep.gif Maar ik wilde vertellen dat het einde van 'Tom Povers' steeds dichterbij komt, en dat ik, als het op dit forum afgelopen is, ik het aan een breder publiek wil laten lezen. Misschien dat ik op het HPO Familyforum nogmaals het verhaal post, vanaf het begin. Ik kan dan misschien ook verbeteringen aanbrengen en meer mensen zullen het misschien gaan lezen. Het is in ieder geval wel moeilijk afscheid te nemen zeg maar, want het einde komt dichter en dichterbij.
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
« Next Oldest | Regels+Mededelingen | Next Newest »

Topic Options Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Affiliates
forum VindNu forums-nederland
Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0617 seconds | Archive