Image and video hosting by TinyPic

Pages: (3) 1 2 [3]  ( Go to first unread post ) Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Het prikbord
Alex
Posted: Jan 12 2008, 09:34 AM

Arbeider

Group: Members
Member No.: 15

Ja dat portret is van mij! Ik had die gemaakt om er lekker op te kliederen, daar hou ik namelijk erg van. Dus ik zou het erg op prijs stellen als je het misschien een keertje naar de Grote Zaal wilt brengen. biggrin.gif O ja ik heb trouwens ook nog wat flesje Eenhoorn bloed te koop liggen, heb ik gevonden en ik wil er van af dus.

Edit Draco: Alex, misschien een goed idee om als je een berichtje getypt hebt, om het vóórdat je post nog een keer over te lezen, aandachtig. Zo haal je misschien wat foutjes eruit. Ik hoop je zo op weg te helpen wink.gif Vergeet ook je leestekens als komma, hoofdletters en punten niet. Inmiddels heb ik je bericht verbeterd.
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Rik
Posted: Jan 12 2008, 04:51 PM

Hyper MagieWerelder

Member No.: 2

*hangt briefje op op prikboard*

Wat voor portret?? Ik zie zo snel geen portret staan. Tenzij je een portret van mijn teen hebt gemaakt die er door een of ander raar draak achtig beest die dat al eerder deed afgehapt is...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Jasper
Posted: Jan 14 2008, 04:04 PM

Arbeider

Member No.: 30

Een teen, ik heb wel een tenen verzameling, waar ben je hem kwijtgeraakt?? In het bos of in de stad, en welke teen was het.

En weer de oproep ik heb nog steeds giftige/ dodelijke beesten/dingen nodig kan iemand me eraan helpen???
Lorienne
Posted: Jan 14 2008, 04:25 PM

Koningin Hyper Magie Werelder

Group: Admin
Member No.: 5

QUOTE (Jasper @ Jan 14 2008, 04:04 PM)
Een een, ik heb wel een tenen verzameling, waar ben je hem kwijtgeraakt?? In het bos of in de stadt, en welke teen was het.

En weer de oproep ik heb nog steeds giftige/ dodelijke beesten/dingen nodig kan iemand me eraan helpen???

Ik heb wel iets voor je. Is een zwarte miejoe met vampierhoektanden en kleine vleermuizenvleugeltjes goed? Of moet ik je een slang geven welke gif heeft waarvan je binnen 2 minuten dood gaat? Of wil je ook de rare kat, maar dan met vleugels, en hondenpoten/staart/oren welke me beet hebben? Zijn/haar baas komt maar niet opdagen.

Gezocht:
'De oudste vampierfamilies van de wereld, met stamboom en uitleg' door Langh Leefern
'In opleiding voor vampier-tandarts' Prof. F. Ang
Capes!
Schilderij van het Donker Kasteel, omdat ik het mee wil nemen.
Ik ben mijn zwarte dekens kwijt.
Twee vampiervleermuizen: Shadow en Darkness, iemand ze gezien?

Gevonden:

'Encyclopedie der Paddestoelen' door Prof. Hex.
'Zelf-zingend-magisch-melodieboek' door Melody Singher.
-Zelf roerende ketels.
-Kristallen bol.
- Een nimbus 2001! Als de eignaar niet opdaagt, verbrand ik het, ik ben een vampier en kan niet op bezems vliegen.
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Rik
Posted: Jan 14 2008, 08:27 PM

Hyper MagieWerelder

QUOTE (Rik @ Jan 10 2008, 03:13 PM)
Verder, ik heb nog wel een giftig beessie. Ik zal niet zeggen wat, anders krijg ik het ministerie van MagieWereld kunst achter me aan, maar kom maar eens naar me toe.

Ik raad je aan om toch eens te gaan lezen op voorgaande pagina's, Jasper.
10 januari heb ik al gepost dat ik wel wat in de aanbieding heb.
Jasper
Posted: Jan 16 2008, 03:47 PM

Arbeider

QUOTE (Lorienne @ Jan 14 2008, 04:25 PM)
Ik heb wel iets voor je. Is een zwarte miejoe met vampierhoektanden en kleine vleermuizenvleugeltjes goed? Of moet ik je een slang geven welke gif heeft waarvan je binnen 2 minuten dood gaat? Of wil je ook de rare kat, maar dan met vleugels, en hondenpoten/staart/oren welke me beet hebben? Zijn/haar baas komt maar niet opdagen.

Ik wil ze allemaal wel, en die van jou( Rik) ook wel, kom maar eens langs, dan kan je ze meenemen, en kan ik je de tenen geven.

Gevonden:
- Boek hoe verdedig ik mij tegen mezelf, door V. oldemord
- Bezem, die niet kan vliegen.
- Een raar schilderij, (veranderd steeds van kleur).
-vampiervleermuizen, ik weet niet hoe ze heten ze willen niks zeggen, maar ze bijten wel, is dat gevaarlijk???

Gezocht:
-Huisdieren, het liefst reptielen.
-Boeken met hele oude spreuken erin.
-warmte zoekende pijlen/darts.

Ik hoef geen dieren meer na deze, ik heb genoeg.
Alex
Posted: Jan 20 2008, 05:56 PM

Arbeider

Member No.: 15

A, mijn schattige vampier vleermuisjes. Die was ik al een hele tijd kwijt. Gelukkig heb jij ze gevonden.
Als ze bijten zijn ze wel gevaarlijk, maar dat geeft toch niks of hebben ze je gebeten?
Ik zou graag willen dat je ze morgen ochtend naar het prikbord brengt.
Dan heb ik nog wel een kopietje van de halfbloed prins als je daar geintreseerd in bent.
En als je een slang zoekt dan mag je die komen halen. Gratis want ik wil hem erg graag kwijt.

Trouwens even terzake ik heb een toverdrank ketel gevonden. Als iemand hem zoekt kan die hem bij het prikbord halen.
Jasper
Posted: Jan 22 2008, 02:54 PM

Arbeider

QUOTE (Jasper @ Jan 16 2008, 03:47 PM)
Gevonden:
- Boek hoe verdedig ik mij tegen mezelf, door V. oldemord
- Bezem, die niet kan vliegen.
- Een raar schilderij, (veranderd steeds van kleur).

Gezocht:
-Huisdieren, het liefst reptielen.
-Boeken met hele oude spreuken erin.
-warmte zoekende pijlen/darts.

Oke ik kom naar het prikbord, maar je zecht dat het gevaarlijk is???? Nou ze hebben mij gelukkig maar 100 keer gebeten, niet veel vaker hoor... Oja, wat voor slang is het, wurg??

Verder heb ik alles wat hier boven staat nog. Ik heb het heel hard nodig, heeft iemand nog wat?????, en wat ik nog meer nodig heb is een boek: hoe leer ik sisselspraak in 1 week door V. oldemord. Ik ben groot fan van hem.
Draco
Posted: Mar 29 2008, 12:34 PM

Burgemeester - Ridder van MagieWereld

Member No.: 26

Goh, niemand meer wat kwijt?

Gevonden: een vampiertand. Lorienne, je bent toch niet aan het wisselen met je tanden hè?

Gezocht: mijn toverstok! Eén of andere *piep* heeft mijn toverstok afgepakt toen hij mij met grof geweld op de grond gooide. Wacht maar tot ik mijn toverstok heb, dan vervloek ik je!

Moet ik wel weten wie het is...
Lorienne
Posted: May 20 2008, 03:47 PM

Koningin Hyper Magie Werelder

Group: Admin
Member No.: 5

QUOTE (Draco @ Mar 29 2008, 12:34 PM)
Goh, niemand meer wat kwijt?

Gevonden: een vampiertand. Lorienne, je bent toch niet aan het wisselen met je tanden hè?

Gezocht: mijn toverstok! Eén of andere *piep* heeft mijn toverstok afgepakt toen hij mij met grof geweld op de grond gooide. Wacht maar tot ik mijn toverstok heb, dan vervloek ik je!

Moet ik wel weten wie het is...

Ja, ik heb je toverstok! Iemand wou mijn oog ermee uitsteken, en dat vond ik dus niet al te leuk. Jammer genoeg zag ik het persoon niet. Kom overmorgen maar halen!
En nee, ik wissel niet met mijn tanden. Vampiers hebben de sterkste tanden ter wereld, weet je. Ik wil de tand wel hebben, dan kan ik hem teruggeven aan de eigenaar wie hopelijk een cape heeft. rolleyes.gif

Gevonden: een hoop dingen, zie mijn vorige post.

Gezocht: -Een aquarium! Ik heb de kruising van haaiën en goudvissen gekregen, en ze zien er schattig uit! Maar ik was vergeten een kom te kopen, dus kan iemand mij helpen?
- Miejoe-fan/freak/stalker-knuffeldetector, ik ben het zat om geknuffeld te worden door mensen wie ik niet eens ken, alleen omdat ze vinden dat het lief is als ik miejoe zeg...

Rik
Posted: Aug 21 2008, 03:41 PM

Hyper MagieWerelder

Ik heb nog wel een aquarium staan. Je mag hem hebben, op voorwaarde dat je het boek: "Hoe tem ik mijn goudvis" door S. Uf er ook bij neemt.

Oja, die bezem is ook van mij, en dat prachtige schilderij, er staat een bezem op, is ook van mij. Hij is toch goed gelukt. Ik had alleen geen magische inkt moeten gebruiken...of ik had de verf niet moeten roeren met toverstok...kan ook.
En Alex, hij is dus niet van jou.
Maar goed, ik wil ze graag terug in ruil voor dat aquarium.

En wat betreft die knuffels: Plak stekels op je rug en buik enzovoort. Dan knuffelt niemand je meer. En als ie het wel doet, dan gaat ie DOOD.

Kertahlian
Posted: Oct 5 2008, 03:29 PM

Reiziger in het land

Member No.: 49

'Zelf-zingend-magisch-melodieboek' door Melody Singher.

Die is van mij! Ik raakte hem kwijt toen ik rondjes rende in een vreugdeaanval toen ik er achter kwam dat ik een 10 kreeg voor Wiskunde.

Miejoe-fan/freak/stalker-knuffeldetector, ik ben het zat om geknuffeld te worden door mensen wie ik niet eens ken, alleen omdat ze vinden dat het lief is als ik miejoe zeg...

Stekels vind ik geen goed idee, ik wil niet dat je mijn zus vermoordt, ze is pas 16. Geef haar toch een kans om te overleven...!
*wijst naar Liz., ene of andere rare klasgenoot van zichzelf en vriendin van Lorienne* Zij beschermt je wel tegen je fanclub. Ik wil ook dolgraag dat ze mij beschermt. De We-Love-Lorienne-Fanclub vindt mij namelijk niet aardig door bekende redenen. Ze zijn gewoon jaloers dat je mijn chocoladekoekjes wel steelt, en die van hun niet. ninja.gif
« Next Oldest | de hal van de scholen | Next Newest »

Topic OptionsPages: (3) 1 2 [3]  Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Affiliates
forum VindNu forums-nederland
Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1795 seconds | Archive