| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() ![]() |
| Rik |
Posted: Jun 25 2008, 05:57 PM
|
|
Hyper MagieWerelder Group: Members Posts: 1,331 Member No.: 2 Joined: 16-February 06 |
Hoi iedereen,
zoals iedereen misschien wel of niet heeft gemerkt; Ik ben bij deze gestopt als admin. Dat is mijn eigen keuze geweest. Ten eerste vind ik een half uur per dag in een forum steken waar toch bijna niemand komt wel erg veel, ten tweede is drie admins op 5 actieve leden teveel, ten derde heb ik er gewoon geen zin meer in. Als het aan mij ligt blijf ik wel gewoon moderator van mijn huidige boards, maar dat is uiteraard aan onze overgebleven admins. Voorlopig zal ik mijn modschap op mijn boards zo goed mogelijk proberen uit te voeren. Rik, ex-admin en moderator van Magie Wereld. |
| Draco |
Posted: Jun 26 2008, 11:16 AM
|
|
Burgemeester - Ridder van MagieWereld Group: Members Posts: 392 Member No.: 26 Joined: 6-July 06 |
Jammer Rik, maar je hebt wel gelijk. Het is rustig en 3 admins op 5 leden, daar heb je gelijk in. Je was in ieder geval een goede admin en je blijft vast en zeker ook een goede mod!
Draco |
| Rik |
Posted: Oct 16 2009, 08:11 PM
|
|
Hyper MagieWerelder Group: Members Posts: 1,331 Member No.: 2 Joined: 16-February 06 |
Jammer dat ik geen topics meer dicht kan gooien... Anders zou ik deze even naar de prullenbak verwijzen samen met een hele hoop andere topics...
Overigins, het is lang geleden maar nog bedankt voor het compliment Draco. |
| Draco |
Posted: Oct 17 2009, 12:14 PM
|
|
Burgemeester - Ridder van MagieWereld Group: Members Posts: 392 Member No.: 26 Joined: 6-July 06 |
Ach ja, anders kan het hele forum wel op slot
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
forum VindNu
forums-nederland