Image and video hosting by TinyPic

Pages: (10) « First ... 8 9 [10]  ( Go to first unread post ) Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Spamtopic!, Magie Werelds Spamtopic!
Amarië
Posted: Dec 4 2009, 07:16 PM

Arbeider Burgemeester

Group: Members
Member No.: 17

Heejheej!

sorry, tis wel heel lang geleden dat ik hier was angel.gif Effe een update: ik ben in juni geslaagd voor mijn VWO-diploma en ik ben toen vol goede moed begonnen aan de studie Liberal Arts aan de Universiteit van Tilburg. Helaas is me dat niet goed bevallen en zit ik ondertussen thuis, aangezien ik gestopt ben met mijn studie. Ik ben nu goed aan het rondkijken naar een studie die ik wil gaan doen, in de hoop dat ik die wil blijven doen.

Draco, veel succes met je examenjaar! Weet je al wat je na de middelbare wil gaan doen?
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Rik
Posted: Dec 5 2009, 11:21 AM

Hyper MagieWerelder

Group: Members
Member No.: 2

Heeee een post. Hoi Amarië.smile.gif

Gefeliciteerd met je VWO-diploma.smile.gif
Heb je al enig idee wat je nu wil gaan studeren, of wat voor richting?
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
« Next Oldest | Algemeen | Next Newest »

Topic OptionsPages: (10) « First ... 8 9 [10]  Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Affiliates
forum VindNu forums-nederland
Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0413 seconds | Archive