| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (2) 1 [2] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| B.A.S. |
Posted: Jan 8 2008, 02:52 PM
|
|
Arbeider Group: Members Posts: 77 Member No.: 30 Joined: 19-January 07 |
Als je naar een feest verkleed moest, hoe ging je dan?
c )Het liefst een vampier. ( Ik zat te weivelen tussen b en c, maar als ik als iemand die kon toveren zou gaan, zou ik echt voor schut lopen) Hoe zou je je omschijven? c )Laat mij maar alleen. Ik hou er van om alleen te zijn, en ik voel me zo perfect. Ik doe gewoon altijd wat ik wil, niemand mag zeggen wat ik moet doen. Wat voor kleding draag je? c ) Coole kleding. Ik zou nooit in roze rondhuppelen... Wat zijn je favo kleuren? b )Blauw, groen... Een klein beetje donkere kleuren als die van net. Wat denken je vrienden van je? c ) Je bent een levende mysterie. Zelfs je best vrienden verras je soms. Sommige denken dat je een klein beetje gek bent, maar ben je anders absoluut niet. Je bent terughoudend, gaat niet zonder kop giechelen en lachen. Als je in een dier kon veranderen, wat wou je zijn? c ) Iets waarvan de meeste mensen niet van houden. Ik heb een apparte smaak. Een slang, wolf, reptiel of een roofvogel. Over wat soort krachen zou je graag heersen? c )Gedachten lezen, heel snel rennen en teleporteren. En daarnaast ook terug in de tijd kunnen. ( Vooral om het terug in de tijd gaan...) 6 6 6 3 6 6 6 ............+ 39 Dat zijn 39 van de 42 punten: Van 31-42: Vampier Je bent echt een magisch iemand. Je bent er cool, maar weet ook hoe je niet arrogant lijkt. Je bent er mysterieus, zelfs je beste vrienden staan voor verrasingen. Meestal laat je niet heel snel iemand toe tot je geheimen, het duurt echt lang voordat iemand je leert kennen. Soms help je wel iemand, maar alleen maar dan als hij of zij je ook al een keer hielp. Je bent net een spiegelbeeld: je doet net zo voor het iemand die voor jou iets zegt, als het iemand. Een echte vampier... Edit Rik: Mmmm....Realistisch ingevuld? This post has been edited by Rik on Jan 8 2008, 02:58 PM |
| Rik |
Posted: Jan 8 2008, 05:15 PM
|
|
Hyper MagieWerelder Group: Members Posts: 1,332 Member No.: 2 Joined: 16-February 06 |
b )Het liefs iemand die kan toveren. 3 Hoe zou je je omschijven? 3 b ) Ik ben best sociaal, ik hou er echt heel erg van om met mijn vrienden te praten. ik verstop me absoluut niet, ik zeg mijn mening uit. Wat voor kleding draag je? 1 a ) Het liefst allerlij leuke dingen! Wat zijn je favo kleuren? 1 a )Lichte en felle kleuren! Geel, oranje, lichtgroen, wit... Wat denken je vrienden van je? 1 a ) Heel aardig, je helpt altijd iedereen als ze je nodig hebben. Als je in een dier kon veranderen, wat wou je zijn? 3 b ) Een kat of hond. Misschien een uil. Deze passen wel bij me. Over wat soort krachen zou je graag heersen? 3 b )In dieren veranderen, voorwerpen bewegen. En iemand omtoveren of zo. En iemand dat laten doen wat jij wil. 15 |
| Kertahlian |
Posted: Sep 28 2008, 04:51 PM
|
![]() Reiziger in het land Group: Members Posts: 33 Member No.: 49 Joined: 28-September 08 |
b )Het liefs iemand die kan toveren. Ik durf het niet om vampier te antwoorden, want dan krijg ik een heel bepaald persoon achter me aan... Hoe zou je je omschijven? b ) Ik ben best sociaal, ik hou er echt heel erg van om met mijn vrienden te praten. Daarnaast ben ik best cool, ik verstop me absoluut niet, ik zeg mijn mening uit. Wat voor kleding draag je? c ) Coole kleding. Ik zou nooit in roze rondhuppelen... Wat zijn je favo kleuren? c )Donkere kleuren. Ik draag graag zwart, paars, donkergroen en donkerrood. En donkerblauw ook. Wat denken je vrienden van je? b ) Slim, aardig, maar soms pest je wel iemand. Het pestend, voor vrienden overprotective persoon, dat ben ik. Als je in een dier kon veranderen, wat wou je zijn? c ) Iets waarvan de meeste mensen niet van houden. Ik heb een apparte smaak. Een slang, vleermuis, wolf, reptiel of een roofvogel. Over wat soort krachen zou je graag heersen? c )Gedachten lezen, heel snel rennen en teleporteren. En daarnaast ook terug in de tijd kunnen. Bij elke vraag krijg je deze punten voor: a=1 punt. b=3 punten. c=6 punten. 39. Van 31-42: Vampier Je bent echt een magisch iemand. Je bent er cool, maar weet ook hoe je niet arrogant lijkt. Je bent er mysterieus, zelfs je beste vrienden staan voor verrasingen. Meestal laat je niet heel snel iemand toe tot je geheimen, het duurt echt lang voordat iemand je leert kennen. Soms help je wel iemand, maar alleen maar dan als hij of zij je ook al een keer hielp. Je bent net een spiegelbeeld: je doet net zo voor het iemand die voor jou iets zegt, als het iemand. Een echte vampier... *doodsangst* Ik wil geen vampier zijn... Dan... Dan... Krijg ik van die fangirls achter me aan. |
Pages: (2) 1 [2] |
![]() ![]() ![]() |
forum VindNu
forums-nederland