| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
InvisionFree gives you all the tools to create a successful discussion community. Learn More · Sign-up for Free | Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (5) 1 [2] 3 4 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Belle |
Posted: Oct 21 2009, 06:53 AM
|
|
Postend Prinsesje ![]() Group: Members Posts: 3,403 Member No.: 415 Joined: 15-July 06 |
Aaw dat is echt heel lief
Mijn feitje? Deze week had ik liever overgeslagen en weer verder laten spelen vanaf mijn verjaardag op 24 oktober (eindelijk 18 Mijn concentratie is nergens te vinden, ik kan me echt niet focussen op mn schoolwerk (nogal vervelend met 2 examens, 1 paper en 1 portfolio ). |
| Yiling |
Posted: Oct 24 2009, 10:57 AM
|
|
just take me for a spin ![]() Group: Members Posts: 27,705 Member No.: 1 Joined: 30-December 05 |
En heeft dat nog een reden?
![]() En echt superleuk Tunde (ja, ik kan hier geen puntjes op de u zetten )! Foto's? Ik ben nu in Athene met m'n ouders en broertje! |
| Disconnected |
Posted: Oct 25 2009, 08:13 AM
|
|
Basically, I wished that you loved me ![]() Group: Admin Posts: 25,641 Member No.: 106 Joined: 27-February 06 |
Wauw, dat is nog eens een leuk feitje, "Oh ja, ik zit in Athene!"
|
| Janine |
Posted: Oct 30 2009, 03:36 PM
|
|
<ranktitle here?> ![]() Group: Members Posts: 8,438 Member No.: 5 Joined: 2-January 06 |
Ik geef vanavond samen met 2 andere vriendinnen een feestje!
Ik en een andere vriendin zijn 17 geworden en de derde vriendin is 16 geworden. 17+17+16=50, oftewel: sweet 50 Er komen ongeveer 50 mensen (incl die jonen van een paar weken geleden hihihi), dussss ik ben benieuwd |
| Miss Charles Happening |
Posted: Nov 12 2009, 04:36 PM
|
|
Postend Prinsesje ![]() Group: Members Posts: 3,434 Member No.: 287 Joined: 2-June 06 |
ik had afgelopen dinsdag vrij, dus toen ben ik maandag bij een vriendin bleven slapen. Gewoon lekker gezellig, elke keer als ik van haar vandaan kom voel ik me weer helemaal geweldig
|
| Belle |
Posted: Nov 13 2009, 08:52 AM
|
|
Postend Prinsesje ![]() Group: Members Posts: 3,403 Member No.: 415 Joined: 15-July 06 |
Dat is inderdaad heel erg fijn
Ik heb HEEL last-minute besloten om Ancient History te kiezen in plaats van World History. Sinds begin oktober staat mn vakkeuze voor volgend semester vast, maar woensdag (de laatste dag voor veranderingen) heeft mijn lerares me nog overgehaald om Ancient History te kiezen. En ik ben heel erg blij met mn keuze Ik kan niet wachten op het volgende semester |
| Disconnected |
Posted: Jan 10 2010, 05:27 PM
|
|
Basically, I wished that you loved me ![]() Group: Admin Posts: 25,641 Member No.: 106 Joined: 27-February 06 |
Ik heb eindelijk een bureau
![]() De terugweg was trouwens echt grappig, ik kon er eigenlijk niet meer bij in de auto met dat grote bureaublad dus heb ik de hele weg in een hoekje gezeten, zat nog best goed ook |
| October Tune |
Posted: Jan 12 2010, 11:48 PM
|
|
Forever Is A Lie ![]() Group: Members Posts: 10,972 Member No.: 9 Joined: 2-January 06 |
Afgelopen zondag mochten Chantal (;Lala), Celine en ik aanwezig zijn bij een try-out van Only Seven Left in de Kelder in Amersfoort, helemaal gratis enzo - en verder was er (behalve OSL zelf, hun geluidsman en de tourmanager) HE-LE-MAAL niemand. En toen kregen we de singel (die op die dag uitkwam) gratis.
En vandaag heb ik gefigureerd in de clip van OSL |
| .Anne |
Posted: Jan 13 2010, 11:04 AM
|
|
Keep on reaching for the stars, Anything is Possible ![]() Group: Moderators Posts: 8,338 Member No.: 897 Joined: 20-September 07 |
Whooo dat is wel echt suuuupervet!
Mijn feitje is dat ik de verf heb bedacht en ga verven vandaag in mijn kamer Oh en dit weekend hebben we familiefeest (eens in het jaar als we aallemaal jarig zijn houden we een heel groot feest voor familie en vrienden) |
| Alphabet Soup |
Posted: Jan 19 2010, 09:55 PM
|
|
BAMBOOCHA ![]() Group: Moderators Posts: 3,926 Member No.: 187 Joined: 11-April 06 |
Ik heb het deze week enorm druk
@ Anne, welke kleur is het geworden? |
| Leonie |
Posted: Feb 4 2010, 06:52 PM
|
|
Does it ever get any better? ![]() Group: Admin Posts: 19,892 Member No.: 446 Joined: 30-July 06 |
ik ben al 2 weken zo onwijs gelukkig! Mijn lichaam werkt nog steeds vaak tegen, maar het heeft al 2 weken mijn humeur niet beïnvloed. Mijn vrije minor (fotografie) is heel druk, maar ook heel leuk. En als ik dan 's avonds doodmoe op mijn kamer zit baal ik niet eens zozeer dat ik zo snel moet ben, maar dan geniet ik van het rustig zitten
Maar op school gaat het dus heel goed en ik heb nu allemaal leuke uitdagende opdrachten dus dat werkt wel mee aan mijn geluk. Plus.. mijn ex is mijn ex niet meer en daar wordt ik toch ook wel gelukkig van ![]() Dus hoe *** het weer ook niet is en hoe zeer ik eigenlijk ook een winterdepressie moet hebben, ik ben helemaal blij |
| .Anne |
Posted: Feb 4 2010, 07:35 PM
|
|
Keep on reaching for the stars, Anything is Possible ![]() Group: Moderators Posts: 8,338 Member No.: 897 Joined: 20-September 07 |
Wat leuk voor je Leonie! Echt super dat alles zo fijn loopt nu (:
Mijn kamer is dus zegmaar bijna af (Alleen de bank had nog problemen met de deur doorkomen en de bartafel moeten we nog halen) Ennn de foto's komen dus nog, maar ik heb al wel foto's van de geverfde kamer ^^. ![]() ![]() |
| Disconnected |
Posted: Feb 6 2010, 10:55 AM
|
|
Waaaauuuw, blokjesvloer! En supermooie kleuren muur!
|
| Sofie |
Posted: Feb 8 2010, 02:54 PM
|
|
The Ultimate Star ![]() Group: Members Posts: 15,073 Member No.: 339 Joined: 12-June 06 |
Hoi, ik leef ook nog.
|
| Judith |
Posted: Feb 8 2010, 06:29 PM
|
|
The Ultimate Star ![]() Group: Members Posts: 25,539 Member No.: 3 Joined: 31-December 05 |
ik ook en het is bijna carnaval
|
Pages: (5) 1 [2] 3 4 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |