zIFBoards - Free Forum Hosting
Free Forums with no limits on posts or members.

Learn More · Register Now
Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (5) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post )

Feitje van de week
Yiling
Posted: Sep 27 2009, 07:24 PM

just take me for a spin
*

Group: Members
Member No.: 1

Omdat het forum nu niet echt storm loopt, maar we natuurlijk nog wel willen weten wat er in elkaars leven gebeurt (en waarom jullie niet nonstop op deze site zitten tonguedq3.gif ), een topic met jouw feitje van de week.

De bedoeling is dat je n keer per week het leukste, bijzonderste of in ieder geval de gebeurtenis plaatst die jou deze week het meest heeft beziggehouden. Let op: het mag er maar n zijn!

--------------------
Ik heb met 3 vriendinnen 12 uur aan een taart gewerkt voor de verjaardag van een andere vriendin. Het is een 'barbietaart' (Google maar op) en hij is supermooi geworden! biggrin.gif ......en dit is de reden dat ik nu achter loop met m'n huiswerk _mellowtb1.gif
Imagination
Posted: Sep 27 2009, 08:59 PM

This just looks like a re-run, please, what else is on?
*

Member No.: 587

Nou, dat schreeuwt om een foto, Yiling! biggrin.gif

Uhm, nou deze week heeft het vak 'gemengde media' op school me het meest bezig gehouden: ik had een kleiwerk gemaakt die uiteindelijk SUPERzwaar was en die moest ik helemaal naar het busstation dragen, toen naar het treinstation en toen van de trein nog naar huis, ik had zo'n pijn aan mijn schouder! tonguedq3.gif Toen ik thuiskwam was ie nogal plat geworden, dus heb ik hem helemaal opnieuw moeten vormen. Dat heeft wel wat van mn tijd gekost ja tonguedq3.gif
Miss Charles Happening
Posted: Sep 29 2009, 04:52 PM

Postend Prinsesje
*

Member No.: 287

oooh zo een barbie taart had ik ook vroeger! en ik wilde hem eigenlijk ook voor mijn 16de verjaardag, maar die bakker waar mijn moeder hem liet maken was weg.

okeee ehhh ik heb zaterdag mijn eerste dans en zang les gehad, en het was leuk! Dansen vond ik toch best moeilijk, ik voelde me een houte pop haha. Zang viel mee, toen ik mijn mond open deed was ik verrast wat er uit kwam. En toneel was precies zoals vorig jaar, alleen dan met anderen. En laat ik vorig jaar nou ontzettend leuk hebben gevonden.

Miss Charles Happening
Posted: Oct 6 2009, 06:14 PM

Postend Prinsesje
*

Member No.: 287

nou deze topic loopt ook storrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrm zeg.

KOM OP MENSENNN, zo lijkt het net alsof jullie geen leven hebben.
Yiling
Posted: Oct 6 2009, 06:18 PM

just take me for a spin
*

Aah, ik krijg die foto's maar niet! Maar ik zal er echt eentje plaatsen als ik ze heb! biggrin.gif

Ja Rachel, begin maar met te vertellen hoe jouw week was dan naughty.gif

Ik heb deze week veel dingen gedaan, maar de volleybalwedstrijd is me zeer goed bijgebleven laugh.gif .
We zijn in een te hoge poule ingedeeld, dus onze trainer begon onze wedstrijd (de 1e wedstrijd van het seizoen!) al met 'Jullie gaan niet winnen want ze zijn veel te goed voor jullie, maar doe toch maar je best.'
Suuuperpessimistisch, dus de eerste 2 sets hadden we flink verloren (25-10 en 23-15 roflmao.gif ) . Toen zeiden we dat hij iets optimistischer moest doen en toen zei hij dus: 'Als jullie deze set winnen, krijgen jullie een taart van mij'. Nu hadden we de set net niet gewonnen (25-23), maar zo'n taart helpt toch flink dus.... tonguedq3.gif
Disconnected
Posted: Oct 11 2009, 09:00 AM

Basically, I wished that you loved me
*

Group: Admin
Member No.: 106

Haha een paar weken geleden toen iedereen z'n filmpje voor tvprogramma 2 voor 12 op tijd af had heeft de docent een taart voor ons gehaald (had ie beloofd van tevoren) dus het helpt inderdaad tonguedq3.gif

Ehm ik ben eergisteren in Amsterdam geweest met een klasgenootje om te sjoppen voor m'n Sound Of Music outfit. Voor school gaan we namelijk morgen opnemen en onszelf in een stukje uit een film zetten. Ik ga ipv Maria over de heuvel rennen en daarvoor had ik dus wat ouderwets lijkende kleding nodig. Ik heb een soort overhemd/jurkje gevonden en samen met de onderrok en het schort van m'n 10-jaar-oude-door-m'n-moeder-gemaakt-Belle-kostuumpje is het net een jurk die ze in de film dragen biggrin.gif
Lauren
Posted: Oct 11 2009, 10:44 AM

Postend Prinsesje
*

Member No.: 1,155

ik heb gisteren een date gehad
en het was erg leuk _2.gif
PieteLientje
Posted: Oct 11 2009, 07:45 PM

Thecla
*

Member No.: 7

Ik was jarig gisteren en toen heb ik een feestje gehouden _2.gif
Janine
Posted: Oct 11 2009, 08:20 PM

<ranktitle here?>
*

Member No.: 5

Nog gefeliciteerd, Thecla biggrin.gif

Ik heb gister met een hele leuke jongen gezoend _3.gif Ik kende hem al een tijdje en msnde de laatste week heel veel met hem. Maar hij zou in Noordwijk gaan stappen en ik in Katwijk, dus ik had er niet op gerekend dat ik hem tegen zou komen tijdens het uitgaan, maar toen stond hij ineens voor mijn neus en toen hebben we heel de avond aan de bar gepraat en toen zoende hij me ineens. En toen bracht hij me thuis en hebben we nog een tijdje voor m'n huis gepraat en gezoend en...het was echt heel leuk allemaal biggrin.gif

Leuk topic trouwens dit biggrin.gif
Sofie
Posted: Oct 11 2009, 09:59 PM

The Ultimate Star
*

Member No.: 339

Ik ga morgen naar Parijs cool.gif
HBOdramaqueen
Posted: Oct 11 2009, 10:16 PM

Does it ever get any better?
*

Member No.: 446

ik zit woensdag om kwart voor 1 precies op de helft van mijn stage biggrin.gif
En ik heb nu eindelijk mijn eigen bureau waar ik dus nog 8 weken van mag genieten _2.gif
Yiling
Posted: Oct 12 2009, 04:39 PM

just take me for a spin
*

@ Thecla: Aah, gefeliciteerd nog! biggrin.gif
@ Janine: Ja, eigenlijk vind ik het ook heel leuk om het allemaal te lezen! Weten we toch weer wat er allemaal in elkaars leven gebeurt. Is er verder nog iets gebeurd met die jongen? naughty.gif

En... het leukste van deze week was bij mij denk ik het uitgaan op zaterdag! Echt supergezellig, ik werd opgehaald na mijn werk door een vriendin die al op de Grote Markt zat en toen ik daar kwam bleek dat de vrienden waar ik normaal mee uit ga, samen aan een tafel zaten met andere mensen die ik redelijk goed ken. En toen kwam alles dus samen met connecties etc, echt heel grappig. Twee flirts van die vriendin die me had opgehaald (die allebei van de ander niet wisten dat ze haar leuk vonden) zaten aan dezelfde tafel en hadden het opeens over nog een jongen waar ze ook bijna mee had gezoend. En ze konden het goed met elkaar vinden ook nog tonguedq3.gif .
Daarna kwamen er ook nog mensen uit mijn jaar langs en die waren echt heeeel stoned, maar ook wel heel grappig want toen zat ik echt iets van 5 minuten in een groepsknuffel met mensen die stoned waren roflmao.gif .
Disconnected
Posted: Oct 17 2009, 01:13 PM

*

Ik vind 't ook heel leuk om te lezen!

Haha gezellig Yill roflmao.gif

Ik vraag me af wat ik deze week eigenlijk heb gedaan, haha... Oh ja, we zijn met de klas naar Up (de nieuwste Pixar film) geweest! Was echt een goeie animatiefilm, sowieso is Pixar natuurlijk goed, maar deze was echt vernieuwend in de opbouw van de grapjes e.d. En hij was natuurlijk heel mooi gemaakt. Oh en het voorfilmpje is echt ontzettend schattig _2.gif
Unsterblich
Posted: Oct 17 2009, 11:16 PM

happily never after
*

Member No.: 42

Ik ben gisteren naar het concert van Green Day in Ahoy R'dam geweest. Ze speelden 2u40m en het was ZO. ONTZETTEND. VET. <3
Disconnected
Posted: Oct 20 2009, 10:28 PM

*

We hebben een hamster biggrin.gif 3 huisgenootjes wilden gisteren eigenlijk twee muisjes halen, maar toen zagen ze de hamsters en werd het dus een hamster (eentje maar, omdat twee hamsters niet samen zouden gaan). Hij (of zij, dat weten we niet tonguedq3.gif) heet Zaza, naar het beestje uit Puk en de Petteflat. Hij/zij is heeel hyper en totaal niet bang. We halen 'm er bijna elk kwartier uit, hij/zij is gewoon te lief om net te knuffelen sweet9tc.gif
zIFBoards - Free Forum Hosting
Fully Featured & Customizable Free Forums
Learn More · Sign-up Now

Topic OptionsPages: (5) [1] 2 3 ... Last »

Hosted for free by zIFBoards* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1583 seconds | Archive