| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (2) 1 [2] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Disconnected |
Posted: Dec 28 2008, 04:37 PM
|
|
Basically, I wished that you loved me ![]() Group: Admin Posts: 25,641 Member No.: 106 Joined: 27-February 06 |
Dit was die van de meet:
|
| .Anne |
Posted: Dec 28 2008, 09:34 PM
|
|
Keep on reaching for the stars, Anything is Possible ![]() Group: Moderators Posts: 8,338 Member No.: 897 Joined: 20-September 07 |
![]() met een groep tijdens de buitenlandse reis in Italië, we snapten er niks van want het duurde superlang, en toen was hij ineens genomen! De elft stond er ook buiten, en leunden naar binnen xD [Een beetje primitief heb ik een foto van een foto gemaakt xD] |
| ~YKMN |
Posted: Jan 11 2009, 07:45 PM
|
|
Megamillefeuille ![]() Group: Members Posts: 451 Member No.: 1,199 Joined: 3-July 08 |
Oeee , die zijn leuk =D .
ik heb dat ook een keer in buitenland gedaan =D . Best grappig n__n' Ze hebben heel veel van die fotohokjes bij elkaar kan leuk kiezen welke je wilt xd. ik laat wel een keer zien =D . |
| SACHA |
Posted: Jan 31 2009, 06:21 PM
|
|
Slowe chatter ![]() Group: Members Posts: 22 Member No.: 1,314 Joined: 31-January 09 |
Wij hebben geen fotohokjes in de V&D ofzo
|
| Simone |
Posted: Mar 15 2009, 12:55 AM
|
|
Slowe chatter ![]() Group: Members Posts: 32 Member No.: 1,329 Joined: 14-March 09 |
|
| Disconnected |
Posted: Mar 15 2009, 08:56 AM
|
|
Basically, I wished that you loved me ![]() Group: Admin Posts: 25,641 Member No.: 106 Joined: 27-February 06 |
Haha gaan jullie elke keer dat je in de stad bent in een fotohokje? Leuke foto's
|
| Simone |
Posted: Mar 20 2009, 11:57 AM
|
|
Slowe chatter ![]() Group: Members Posts: 32 Member No.: 1,329 Joined: 14-March 09 |
ehm. we zijn 2x geweest.
en met als doel suuuperveel van die foto's te maken in het fotohokje. aangezien het €0,50 per velletje is. dus de eerste keer dat we met z'n 3en gingen hadden we 6 velletjes. (die van de vorige post waren dus dezelfde middag gemaakt) en daarna zijn we weer gegaan en toen hadden we er 7 :'D maar die zijn minder leuk vind ik zelf =p |
| Janine |
Posted: Mar 22 2009, 02:27 PM
|
|
<ranktitle here?> ![]() Group: Members Posts: 8,438 Member No.: 5 Joined: 2-January 06 |
Deze is al meer dan een jaar geleden gemaakt, maar toch
![]() ![]() edit: oei...hyveskwaliteit |
Pages: (2) 1 [2] |
![]() ![]() ![]() |