| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (5) « First ... 2 3 [4] 5 ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Yiling |
Posted: Jul 7 2009, 09:55 AM
|
|
just take me for a spin ![]() Group: Members Posts: 27,705 Member No.: 1 Joined: 30-December 05 |
Mijn moeder heeft twee kaartjes voor Beatstad gewonnen en ik mag ze hebben
Echt heel grappig, het was een Den Haag quiz waar je zo snel mogelijk aan moest klikken waar Madurodam, het Zuiderpark, het Malieveld etc. zijn en dat is eigenlijk wat m'n moeder de hele dag doet |
| Elke |
Posted: Jul 7 2009, 01:45 PM
|
|
Megamillefeuille ![]() Group: Members Posts: 459 Member No.: 874 Joined: 18-August 07 |
Ik was 3e bij de Halve Marathon in Hoorn... Maar dat wist ik niet, tot ik thuis kwam en op internet zag dat ik dus derde was van mijn categorie. Ik had dus wat gewonnen, maar nooit in ontvangst genomen
Het was geloof ik 25 euro ofzo, dus niet zo boeiend.. En ik was een x eerste van de recreanten op de 10 km in Schoorl. Maar dat was recreanten, geen wedstrijd dus en daarom werden er geen prijzen uitgereikt.. |
| Lauren |
Posted: Jul 7 2009, 06:16 PM
|
||
|
Postend Prinsesje ![]() Group: Members Posts: 4,656 Member No.: 1,155 Joined: 15-May 08 |
ja zonde he |
||
| .Anne |
Posted: Jul 7 2009, 06:55 PM
|
||
|
Keep on reaching for the stars, Anything is Possible ![]() Group: Moderators Posts: 8,338 Member No.: 897 Joined: 20-September 07 |
Hahahahaha Wel leuk! @ Elke; Dat is wel goed! |
||
| Lauren |
Posted: Jul 11 2009, 06:42 PM
|
|
Postend Prinsesje ![]() Group: Members Posts: 4,656 Member No.: 1,155 Joined: 15-May 08 |
nog even extraaa
:Nou morgen is dus de deadline (12 juli , zondag) Ik weet niet tot hoelaat het duurt, maar er zijn vast mensen die nog niet hebben gestemt dus for the lassssssssst time :http://www.labello.nl/designer.html?stick_id=1107284 en bedankt voor de mensen die wel al hebben gestemt |
| Lissie |
Posted: Jul 11 2009, 07:12 PM
|
|
Mrs. Clarkson ![]() Group: Members Posts: 739 Member No.: 943 Joined: 20-November 07 |
ik had op een paar verschillende pc's op je gestemd
maar iedereen ff stemmen! want Lauren staat nu 2e |
| BambivanVELZEN. |
Posted: Aug 19 2009, 04:53 PM
|
|
Huppelend hommeltje ![]() Group: Members Posts: 58 Member No.: 1,232 Joined: 8-September 08 |
Ehm. Ik heb wel wat dingetjes gewonnen xD
Het begon meeeettt. 4x 3fm Awards Kaartjes van 2008. Meet & Greet met Roel VanVelzen (@Slokdarmfestival xD). Nog een M&G met Roel. 2x Weekendkaarten voor Scheldepop + afterparty tickets + campingkaarten. 4x Beatstad kaarten (die ik moet verkopen, kijk ff in mijn topic als je interesse hebt!). Verder heb ik ook ooit nog eens 't album van Roel gewonnen maar die is nooit aan gekomen :'). (Niet dat ik dat heel erg vond want ik had 'm natuurlijk al xD) Eeeeehm. Ja en ik heb ooit een supergoeie snorkel-set gewonnen bij het zwembad met een kleurwedstrijd ![]() En dat was het geloof ik xD |
| Irinii |
Posted: Aug 29 2009, 02:30 PM
|
|
Held-met-honderd-posts ![]() Group: Members Posts: 112 Member No.: 1,350 Joined: 31-May 09 |
Ik win vaak kaartjes voor een film, ík heb afgelopen week ook priemiere kaartjes gewonnen, toen ben ik naar de film Bandslam geweest... Maar dat was bel en win. Maa egt iets gewonnen. Wel toen ik klein was heb ik veel dingen gewonnen!
|
| Lissie |
Posted: Aug 30 2009, 10:07 AM
|
|
Mrs. Clarkson ![]() Group: Members Posts: 739 Member No.: 943 Joined: 20-November 07 |
Ik heb Victory #10 bij LTW.org gewonnen: een award en €5,-
|
| October Tune |
Posted: Oct 21 2009, 02:37 PM
|
|
Forever Is A Lie ![]() Group: Members Posts: 10,972 Member No.: 9 Joined: 2-January 06 |
Hahahahaha, ik kreeg vandaag 'Stars' van Destine in de brievenbus. Had ik gewonnen bij een prijsvraag van de Hitkrant.
Alleen heb ik de singel 18 september al gekocht bij 't optreden van Destine en OSL in Amersfoort :'D |
| Monique |
Posted: Oct 21 2009, 04:38 PM
|
|
Huppelend hommeltje ![]() Group: Members Posts: 83 Member No.: 1,362 Joined: 20-July 09 |
16kaartjes voor Voorpremière van Zoop in India geloof ik
![]() 4 kaartjes voor andere voorpremiere van een zoopfilm 4 kaartjes voor officiele premiere voor zoop in india 4 kaartjes voor moviepark germany En uhm ik weet eigenlijk niet |
| .Anne |
Posted: Oct 21 2009, 05:28 PM
|
|
Keep on reaching for the stars, Anything is Possible ![]() Group: Moderators Posts: 8,338 Member No.: 897 Joined: 20-September 07 |
Ik heb afgelopen week weer 2x gewonnen
2 kaartjes voor Festyland de vrijdag en zaterdag (Ik kreeg ze ook echt zaterdag, het was al halverwege! Jammer, als ik ze een dag eerder had gekregen hadden Bambi en ik zaterdags nog kunnen gaan...) 2 kaartjes voor VVtour @ Mezz Breda eehm, volgende week vrijdag! We staan op de gastenlijst, en het word wel weer chill ^^. |
| Disconnected |
Posted: Jan 20 2010, 10:20 PM
|
|
Basically, I wished that you loved me ![]() Group: Admin Posts: 25,641 Member No.: 106 Joined: 27-February 06 |
Ik heb net een kaartje voor de avond over Sneeuwwitje (die is morgen) gewonnen, jeej
Ik zou sowieso gaan maar dit is wel extra leuk natuurlijk. En naast een vrijkaartje zou ik eigenlijk ook het animatie boek Geanimeerde Gesprekken (gesigneerd) winnen maar die heb ik al (gesigneerd, anderhalf jaar geleden) |
| Lissie |
Posted: Jan 21 2010, 04:23 PM
|
|
Wow, Tünde! Dat is echt vet
|
| Leonie |
Posted: Jan 21 2010, 05:42 PM
|
|
Does it ever get any better? ![]() Group: Admin Posts: 19,892 Member No.: 446 Joined: 30-July 06 |
Leuk tünde!
Ik heb zojuist de beste prijs ooit gewonnne (H) Voor school hadden we de opdracht om guerilla acties te bedenken om een premiere van Spike Jonze te promoten. Spike Jonze maakt een film voor Absolut, dus wij hebben deze opdracht van Absolut gekregen. En vandaag waren de eindpresentaties en wij waren de beste dus nu mag ik 25 februari naar die bewuste premiere toe En we mogen dan met mensen van een gerenomeerd marketingbureau om de tafel gaan zitten om alle plannen uit te leggen en we mogen die nacht in een hotel overnachten |
Pages: (5) « First ... 2 3 [4] 5 |
![]() ![]() ![]() |