| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (5) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Lissie |
Posted: Oct 13 2008, 09:05 PM
|
|
Mrs. Clarkson ![]() Group: Members Posts: 739 Member No.: 943 Joined: 20-November 07 |
Heb jij ooit iets gewonnen?
Een echte prijs of een award (voor je site, etc.) Post het hier! (Ik kon hier geen topic over vinden, dus sorry als hier al een topic over is) |
| Lissie |
Posted: Oct 13 2008, 09:10 PM
|
|
Mrs. Clarkson ![]() Group: Members Posts: 739 Member No.: 943 Joined: 20-November 07 |
Gewonnen spullen:
- Concertkaarten Kelly Clarkson 6-4-08 (bij Hitkrant) - Diddl-pakket (bij Diddl's Kaasblad) - Stabilo Pennen (bij Stabilo.nl) - Fotopapier (bij SchoolParty.nl) - Boekenbon €15,- (bij mijn School) - Iris-cheque €5,- (bij mijn Scoutinggroep) - Digitale Camera (bij KennisNet.nl) - MP3-Speler (bij Cosmox.nl) - Drop Pakket (bij AutoDrop) EDIT: Wekker-radio geval (Bingo) |
| .Anne |
Posted: Oct 13 2008, 09:12 PM
|
|
Keep on reaching for the stars, Anything is Possible ![]() Group: Moderators Posts: 8,338 Member No.: 897 Joined: 20-September 07 |
WOOOOOOOOW
Ik heb een keer een ipod nano gewonnen bij TV Gelderland |
| pressure; |
Posted: Oct 13 2008, 09:22 PM
|
|
Forever Is A Lie ![]() Group: Members Posts: 10,972 Member No.: 9 Joined: 2-January 06 |
Ehm, even denken hoor ^^'
- Kaartjes voor de Grinch. (Primere, of hoe schrijf je dat? :'DDD) - Kaartjes voor Only Seven Left en verder weet ik het eigenlijk niet :'D |
| Lissie |
Posted: Oct 13 2008, 09:29 PM
|
||
|
Ik heb dus afgelopen week een MP3-speler gewonnen (kon je hierboven al lezen) maar ik weet geen merk, vorm, prijs of zo iets. Dus ik heb geen idee wat het voor MP3 is. Sommige zeggen dat het een iPod is, dat lijkt me wel cool! @ Pressure; Echt cool dat je een iPod Nano gewonnen hebt! Dat zou ik ook wel willen, maar ja je kunt niet alles winnen! |
||
| Lissie |
Posted: Oct 13 2008, 09:38 PM
|
||
|
Wauw, dat is toch cool! Only Seven Left is toch een van jouw favoriete bands, of zit ik nou helemaal fout? |
||
| pressure; |
Posted: Oct 13 2008, 09:48 PM
|
|
Forever Is A Lie ![]() Group: Members Posts: 10,972 Member No.: 9 Joined: 2-January 06 |
Uhu ^^ Dus dat was echt heel gaaf
|
| Lissie |
Posted: Oct 14 2008, 08:55 AM
|
|
Verder nog iemand ooit iets gewonnen?
|
| Fashiondoll |
Posted: Oct 14 2008, 11:21 AM
|
|
smile, crack up, scream or run ![]() Group: Members Posts: 10,790 Member No.: 303 Joined: 4-June 06 |
Ik heb vroeger heel veel kleurwedstrijden gewonnen
Maar de prijzen daarvan weet ik al niet meer Waren niks bijzonders.En ik heb vroeger ook eens een staafmixer gewonnen met bingo |
| Judith |
Posted: Oct 14 2008, 01:06 PM
|
|
The Ultimate Star ![]() Group: Members Posts: 25,539 Member No.: 3 Joined: 31-December 05 |
Ik ook wel eens wat met bingo en zo, en ook toen iik in groep 8 zat met een of andere prijsvraag een boek
|
| Sofie |
Posted: Oct 14 2008, 01:10 PM
|
|
The Ultimate Star ![]() Group: Members Posts: 15,073 Member No.: 339 Joined: 12-June 06 |
wauw Sharon, heb je een kleurwedstrijd gewonnen?
|
| Fashiondoll |
Posted: Oct 14 2008, 02:11 PM
|
|
smile, crack up, scream or run ![]() Group: Members Posts: 10,790 Member No.: 303 Joined: 4-June 06 |
Hihi dankjewel... ik moet zeggen, ik had er ook heel veel werk aan besteed
|
| Madelon |
Posted: Oct 14 2008, 02:27 PM
|
|
Superspammerd ![]() Group: Members Posts: 673 Member No.: 938 Joined: 17-November 07 |
Ik weet nog dat ik een keer de 1e prijs had gewonnen bij een kleur wedstrijd van de apotheek
![]() Verder heb ik 2x iets met Hitkrant gewonnen geloof ik, 1x een Lilo en Stitch pakket (met zo'n bewegende lilo pop en de soundtrack) en een keer een Finding Nemo pakket, met de bioskaartjes en een muismat Waar ik wel trots op ben is dat ik heb gewonnen (met 11 anderen, dus een echte 1e plaats was er niet) met een Hoe Overleef Ik wedstrijd van Venz, daar voor moest je een verhaal schrijven en dan was er een jury (waar Francine Oomen ook in zat) die de beste 11 of 12 verhalen kozen. Waren over de 1000 inzendingen, dus dat was wel leuk De laatste keer dat ik wat gewonnen heb was ong. een jaar geleden, toen heb ik via KellyClarksonFansite.nl Kelly's CD My December gewonnen |
| Sofie |
Posted: Oct 14 2008, 02:36 PM
|
|
The Ultimate Star ![]() Group: Members Posts: 15,073 Member No.: 339 Joined: 12-June 06 |
Jeetje echt ik win nooit wat hoor
|
| Yiling |
Posted: Oct 14 2008, 02:37 PM
|
|
just take me for a spin ![]() Group: Members Posts: 27,705 Member No.: 1 Joined: 30-December 05 |
Ik heb:
- Toen ik 5 was met een kerstmankleurwedstrijd een grote Intertoysolifantknuffel gewonnen (ik had z'n outfit helemaal regenboog gemaakt) - Toen ik 6 was met een knutselwedstrijd een soort van Monopolyspel gewonnen, maar ik was die dag ziek, dus de prijs ging toen naar een ander ![]() - Toen ik iets van 10 was een Diddlpakket gewonnen met nog een knutselwedstrijd - Weer toen ik iets van 10 was kaartjes gewonnen om naar zo'n Dollzfeest te gaan waar Jim op zou treden - Toen ik 11 was met school kaartjes gewonnen om Dewi en weer Jim te zien (terwijl ik echt een hekel heb aan Jim )- Toen ik 12 was een onlinepuzzelwedstrijd gewonnen. Ik weet alleen niet meer wat de prijs was, was niet zo boeiend volgens mij ![]() - Vorig jaar met de Kruidvatactie twee kaartjes voor de TMF-awards gewonnen . Wat niet zo heel bijzonder was eigenlijk, we hadden met 4x meedoen 6 kaartjes gewonnen |
Pages: (5) [1] 2 3 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |