| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today. | Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (14) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Charléne |
Posted: Oct 30 2007, 06:24 PM
|
|
Held-met-honderd-posts ![]() Group: Members Posts: 107 Member No.: 659 Joined: 30-December 06 |
He,
wat vinden jullie van Gossipgirl ? Ik vind het zooo supergeniaal Ik heb 't eerste boek (engelse versie)! En download de tv-episodes ![]() Ik *allergrootstehartjeooit* gossipgirl |
| Summer |
Posted: Nov 4 2007, 11:13 AM
|
|
Mrs Joe Jonas ![]() Group: Members Posts: 2,374 Member No.: 564 Joined: 18-October 06 |
Dit topic moet in ''Films en Programma's''
GG is liefdeeeeee <3 |
| Yiling |
Posted: Nov 4 2007, 11:42 AM
|
|
just take me for a spin ![]() Group: Members Posts: 27,705 Member No.: 1 Joined: 30-December 05 |
Oohja, goed dat je het zegt
Ik heb het nooit gekeken, maar ik was 't wel van plan... Waarschijnlijk ga ik in de kerstvakantie ofzo even wat afleveringen kijken, dan heb ik toch nooit veel te doen |
| Chamidd |
Posted: Dec 27 2007, 08:57 PM
|
|
Postend Prinsesje ![]() Group: Members Posts: 2,843 Member No.: 962 Joined: 18-December 07 |
Ik bekijk het soms. Ik heb de trailer gezien op Youtube.com
Lijkt me leuk, een beetje The o.c-achtig ^^ |
| goldendots; |
Posted: Dec 27 2007, 09:13 PM
|
|
You mean the world to me but you'll never know ![]() Group: Members Posts: 8,557 Member No.: 251 Joined: 23-May 06 |
Ik heb er wel eens van gehoort, maar ik ken het niet..
Waar gaat het over, en op welke zender komt het? |
| Yiling |
Posted: Dec 28 2007, 05:56 PM
|
|
just take me for a spin ![]() Group: Members Posts: 27,705 Member No.: 1 Joined: 30-December 05 |
Ik had het al een keertje in een andere topic uitgelegd, maar ik zal het hier nog een keer proberen:
Het gaat over een groep rijke populaire mensen, die eigenlijk allemaal geheimen hebben en bijzondere dingen doormaken enzovoorts. Dan is er ook nog Gossip Girl, de vertelster, een anonieme schrijfster die alle roddels vertelt. Het is nog niet op de Nederlandse tv, maar wel in de VS (en in Canada, misschien ook nog in andere landen, maar dat boeit niet ) . Dus als je het wil kijken, moet dat op internet en zonder ondertitelingen Ik heb aflevering 1 gekeken, het is eigenlijk best wel leuk! Niet iets wat m'n favoriete serie zou zijn, maar wel leuk als in... een serie die ik zou kijken als ik me verveel . Of zou kijken als het in Nederland uitgezonden zou worden, ofzo |
| Laurett* |
Posted: Dec 28 2007, 07:19 PM
|
|
Superspammerd ![]() Group: Members Posts: 817 Member No.: 505 Joined: 3-September 06 |
IK HOU DRVAN!
![]() alleen komt 't nu om de twee weken,omdat de schrijvers aant staken zijn,echt poep |
| Belle |
Posted: Dec 30 2007, 07:11 PM
|
|
Postend Prinsesje ![]() Group: Members Posts: 3,403 Member No.: 415 Joined: 15-July 06 |
Ik ben ook een aflevering aan het kijken
Kwam via youtube op deze (klik) site waar ze allemaal onder elkaar staan, handig! Zitten wel chinese/japanse ondertitels bij (eigenlijk is de kwaliteit ook niet zo heel best. Achja ) |
| Yiling |
Posted: Dec 30 2007, 07:17 PM
|
|
Ik heb ook een site voor de eerste paar afleveringen:
http://freetvuniverse.0catch.com/index_files/Page343.htm Ik denk dat de kwaliteit daar íets beter is |
| Lindsey |
Posted: Dec 30 2007, 07:37 PM
|
|
Postend Prinsesje ![]() Group: Members Posts: 2,843 Member No.: 277 Joined: 1-June 06 |
Ik heb alle boeken & afleveringen gezien. Ik vind de serie echt zo leuk! Serena (blake lively) is echt veel aardiger in de serie, vind ik eigenlijk wel leuk
|
| Summer |
Posted: Jan 20 2008, 06:51 PM
|
||
|
Mrs Joe Jonas ![]() Group: Members Posts: 2,374 Member No.: 564 Joined: 18-October 06 |
Duh, is van de creator of The O.C. >.< Maar Chace (nate) is zóooooo knap |
||
| Chamidd |
Posted: Jan 22 2008, 02:17 PM
|
|
Postend Prinsesje ![]() Group: Members Posts: 2,843 Member No.: 962 Joined: 18-December 07 |
Yeaaah i know «3.
Ik weet niet hoe hij heet; Josh Schwartsz ofzo Ik had op teenpeople.com gezien dat ze The Cast van The O.C gingen vergelijken met de cast van GG. Dit waren ze: Marissa Cooper » Serena van der Woodsen Summer Roberts » Blair Waldorf Seth Cohen » Dan HUMPHREY Ryan Atwood » Nate Archibald Kaitlin Cooper » Jenny Humphrey [ sorry als er spelfouten in zitten ] |
| Summer |
Posted: Jan 22 2008, 02:42 PM
|
|
Nee, ik vind juist Ryan Atwood - Dan Humphrey. Want zijn allebei outsiders die een relatie hebben met een meisje van een rijke familie >.<. Maarja, hij heet dus Josh Schwartz
|
| Yiling |
Posted: Jan 22 2008, 03:52 PM
|
|
Ik vind ze helemaal niet zo op elkaar lijken?
Niet dat ik veel naar The OC kijk, maar iig van wat ik heb gezien. En bovendien zou dat dan niet met opzet zijn geweest, aangezien Gossipgirl (en de karakters dus ook) op een boekenserie is gebaseerd en The OC door die makers zelf is bedacht. Ik vind de boekenserie trouwens leuker dan de serie! Ik heb het eerste boek nu gelezen, en de boekenserie is eigenlijk veel meer met mysteries, maar toch duidelijker |
| Chamidd |
Posted: Jan 22 2008, 04:29 PM
|
||
|
Ja dat is eigenlijk wel waar Maar Kaitlin met Jenny vind ik een hele goede |
||
Pages: (14) [1] 2 3 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |