| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (25) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Yiling |
Posted: Oct 24 2007, 11:14 AM
|
|
just take me for a spin ![]() Group: Members Posts: 27,705 Member No.: 1 Joined: 30-December 05 |
Whie, eindelijk is de echte weer terug!
zaterdag 27 okt 20:00 RTL 4 zondag 28 okt 20:30 RTL 8 |
| Imagination |
Posted: Oct 24 2007, 11:49 AM
|
|
This just looks like a re-run, please, what else is on? ![]() Group: Members Posts: 6,615 Member No.: 587 Joined: 4-November 06 |
Laatst heb ik de eerste aflevering gezien, die vond ik wel leuk! De audities vind ik zowieso altijd leuk om te kijken!
|
| Yiling |
Posted: Oct 24 2007, 11:52 AM
|
|
just take me for a spin ![]() Group: Members Posts: 27,705 Member No.: 1 Joined: 30-December 05 |
Klopt... De audities vind ik ook 't leukste
De liveshows maken ze het altijd te veel duidelijk dat het ze alleen om 't geld gaat, dat vind ik wel jammer.... Maar dan kijk ik nog steeds, omdat ik wil weten wie er gaat winnen |
| Annika. |
Posted: Oct 24 2007, 11:53 AM
|
|
Rising Star ![]() Group: Members Posts: 1,176 Member No.: 793 Joined: 1-June 07 |
Ik volg sinds dit jaar ook So You Wanna Be a Popstar. En ik vind dat persoonlijk leuker dan Idols. SYWBAP is ook wel erg commercieel etc, maar ze doen veel leukere dingen. Krijgen leukere liedjes, mogen duets zingen etc.
Even terug naar Idols. Dit jaar zit Gordon ook in de jury. En dat vind ik écht totale onzin. Wat die man allemaal voor een harde opmerkingen naar de kandidaten kan slingeren, nou.. Echt hoor. Das echt niet normaal meer! |
| Yiling |
Posted: Oct 24 2007, 12:06 PM
|
|
Ik vind SYWBAP een beetje... onprofessioneel over komen zeg maar.. Een beetje een slap aftreksel van Idols, vind ik juist
. |
| Fashiondoll |
Posted: Oct 24 2007, 12:06 PM
|
|
smile, crack up, scream or run ![]() Group: Members Posts: 10,790 Member No.: 303 Joined: 4-June 06 |
Ja idd, iemand zo afkraken is echt zielig.. Hij moet eerst eens naar zichzelf kijken
Ik vind de audities soms wel grappig, en die vind ik ook het leukste |
| Emm.* |
Posted: Oct 24 2007, 02:38 PM
|
|
Rising Star ![]() Group: Members Posts: 1,499 Member No.: 667 Joined: 3-January 07 |
ik vind idols op de een of andere manier fijner om naar te kijken dan SYWAP
over gordon; ik vind hem echt een slecht jurylid.. oke als hij een grapje maakt is het soms wel grappig maar hij maakt gewoon teveel beledigingen! en dat doet hij dan ook nog voordat de kandidaat heeft gezongen! dan worden ze helemaal nerveus en hebben ze minder zelfvertrouwen enzo, vind ik niet zo leuk om te zien.. zoals afgelopen zaterdag, toen zei gordon tegen een vrouw dat ze op een toiletjuffrouw leek verder vond ik het afgelopen aflevering wel raar dat dat mens met dat paarse haar doorging omdat de jury vond dat ze wel kon zingen en dat ze niet teveel op het uiterlijk uit moesten gaan, nou waarom ging die zogenaamde toiletjuffrouw dan niet door denkik dan.. die zag er (naar mijn mening) iets beter uit en zong ook mooier vondik! maarja da t zal wel aan mij liggen dat ik dat niet zo eerlijk gegaan vind |
| Yiling |
Posted: Oct 24 2007, 03:14 PM
|
|
Omdat die toiletjuffrouw niet echt eruitziet als een idool, denk ik... Maar ja, dat andere meisje zag er ook niet uit als een idool
|
| Emm.* |
Posted: Oct 24 2007, 03:55 PM
|
|
Rising Star ![]() Group: Members Posts: 1,499 Member No.: 667 Joined: 3-January 07 |
niet als mijn idool in ieder geval
|
| Leonie |
Posted: Oct 24 2007, 03:59 PM
|
|
Does it ever get any better? ![]() Group: Admin Posts: 19,892 Member No.: 446 Joined: 30-July 06 |
ik vond dat meisje met dat paarse haar helemaal niet mooi zingen! En ze ziet er niet uit als een popidool, en daar zoeken ze naar roepen ze altijd..
En die vrouw die toiletjuf genoemd werd zag er ook niet uit als een popidool, maar ze kon wel een stuk beter zingen! |
| lady-manon |
Posted: Oct 25 2007, 12:48 PM
|
|
Rising Star ![]() Group: Members Posts: 2,074 Member No.: 484 Joined: 20-August 06 |
KELSEY WAS DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
dat is de zus van een vriendin.. het meisje met een geel/goud sjaaltje om dr haar Ik vind Gordon ook te hard/grappig om een serieus jurylid te zijn.. |
| Sofie |
Posted: Oct 25 2007, 01:10 PM
|
|
The Ultimate Star ![]() Group: Members Posts: 15,073 Member No.: 339 Joined: 12-June 06 |
ik vind gordon juist wel heel grappig
|
| lady-manon |
Posted: Oct 25 2007, 02:01 PM
|
|
Rising Star ![]() Group: Members Posts: 2,074 Member No.: 484 Joined: 20-August 06 |
Ja, daar heb je gelijk in, maar sommige dingen kunnen écht niet..
maar andere zijn idd grapig xD |
| Trangélang |
Posted: Oct 25 2007, 02:41 PM
|
|
Superspammerd ![]() Group: Members Posts: 530 Member No.: 846 Joined: 24-July 07 |
Gordon is khoel (H)
|
| HermieAnne |
Posted: Oct 25 2007, 08:41 PM
|
|
Keep on reaching for the stars, Anything is Possible ![]() Group: Moderators Posts: 8,338 Member No.: 897 Joined: 20-September 07 |
Ik vind die Gordron altijd overkomen als een arrogante flapdrol..
maar mijn nichtje zegt dat hij wel aardig is, die woont bij hem in de buurt... zijn opmerkingen vind ik soms wel grappig, maar soms ook niet.. |
Pages: (25) [1] 2 3 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |