Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (2) 1 [2]  ( Go to first unread post )

Veronica Mars
Emm.*
Posted: Nov 1 2007, 08:56 PM

Rising Star
*

Group: Members
Member No.: 667

och ik lees het nu pas, maar op Dailymotion.com kan je heeel veel van de afleveringen ervan bekijken! (gewoon zoeken op Veronica Mars, en dan kan je bijv het seizoen erachter zetten smile.gif )
ik had dus ook de ontknoping gemist, vond het wel vet spannend dat het opeens de vader van Logan was! ohmy.gif
het komt trouwens niet meer op of wel? sad.gif zo jammer! maar ik kijk ze nu op dailymotion,. nouja de afl die erop staan dan
Judith
Posted: Nov 2 2007, 01:14 PM

The Ultimate Star
*

Member No.: 3

o dankje! zal ik daar ook eens op kijken biggrin.gif!
En het is er inderdaad niet meer op, denk dat het te slecht bekeken werd ofzo.. 'k baal d'r echt best wel van aangezien er nog meer seizoenen zijn..
Emm.*
Posted: Nov 2 2007, 01:19 PM

Rising Star
*

Member No.: 667

echt stom! ik baalde al vreselijk toen het naar de zaterdagnacht werd verschoven, en zelfs dat kunnen ze dat niet laten doorgaan?
ik bedoel, alsof er een belangrijker programma is dat om half 1 's nachts beter word bekeken, als er mensen dan tv kijken kijken ze toch wel lijkt me,,.
beetje vaag uitgelegd maar ik vind het stom dat het niet meer op is _3.gif
Judith
Posted: Jun 13 2008, 06:45 PM

The Ultimate Star
*

Member No.: 3

Het is maandag weer begonnen, en nu elke dag biggrin.gif om 19:00 op BNN
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic OptionsPages: (2) 1 [2] 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0880 seconds | Archive