Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (9) « First ... 5 6 [7] 8 9  ( Go to first unread post )

Harry Potter
Maud
Posted: Sep 9 2007, 01:36 PM

Cause I can.
*

Group: Members
Member No.: 741

Ik heb de engelse deel 7 aan het begin van de vakantie uitgelezen ^^ Hij is bestwel spannend laugh.gif Ze heeft alles echt al vanaf het begin uitgedacht, je zal nog wel verbaasd staan. Alleen vooral in het begin een beetje moeilijk door te komen vond ik.
LovePOTION
Posted: Sep 9 2007, 02:23 PM

lovestoned
*

Member No.: 215

Ik vond deel 7 echt super wub.gif <3
Yiling
Posted: Sep 9 2007, 09:49 PM

just take me for a spin
*

Member No.: 1

Volgens mij had ze niet alles uitgedacht, ik heb eigenlijk het gevoel dat ze niet wist dat het een succes zou worden en pas bij deel 2/3 heeft bedacht dat er een zevendelig plot zou komen. Zo hebben deel 1, 2 en 3 bijvoorbeeld bijna niks met elkaar te maken, volgens mij heeft ze pas later uitgedacht hoe ze de onopgeloste vragen op kon lossen. Dat zie je eigenlijk ook wel aan de schrijfstijl, het is steeds moeilijker geworden, dus ik denk dat ze de doelgroep ook een beetje had aangepast...

Ik heb nu deel 5 in het Engels 'gejat' van m'n tante ze mist m toch niet _3.gif
HermieAnne
Posted: Sep 21 2007, 04:30 PM

Keep on reaching for the stars, Anything is Possible
*

Group: Moderators
Member No.: 897

Ik ben ook supererge fan, ik heb alle films al vet vaak gezien
(en 5 2 keer biggrin.gif ) ook heb ik al die boeken vet vaak gelezen, ook in het Engels, deel 7 had ik echt al in 2 dagen uit, en ik heb hem daarna nog een keer gelezen, je kan gewoon niet stoppen met die boeken, je wordt gewoon betoverd tonguedq3.gif ,

En Hermelien (Emma biggrin.gif ) is echt geweldig in deel 5, vooral dat ene stukje tonguedq3.gif !!!
Belle
Posted: Sep 21 2007, 07:18 PM

Postend Prinsesje
*

Member No.: 415

'Dat ene stukje?' tonguedq3.gif Welk bedoel je?

Ik ben ook zo benieuwd naar deel 7 biggrin.gif Ik weet gelukkig nog niets van het plot whistling.gif

HermieAnne
Posted: Sep 21 2007, 09:23 PM

Keep on reaching for the stars, Anything is Possible
*

Group: Moderators
Member No.: 897

thjaaaah, voor de mensen die hem nog niet gezien hebben NIET VERDER LEZEN, ANDERS IS HET NIET LEUK!!!!

Dat ene stukje met Groemp, als Hermelien met die fietsbel staat, of dat ze word opgetild en hem terechtwijst, en Ron haar beschermt, zoooo schattig!!!
Leonie
Posted: Sep 21 2007, 09:37 PM

Does it ever get any better?
*

Group: Admin
Member No.: 446

dat stukje staat hier al een paar keer tonguedq3.gif Maar dat stukje was idd geniaal biggrin.gif
Belle
Posted: Sep 23 2007, 10:07 AM

Postend Prinsesje
*

Member No.: 415

Ohja!! Ik wist niet welke je bedoelde maar dat is inderdaad echt heel grappig biggrin.gif
LovePOTION
Posted: Oct 5 2007, 04:52 PM

lovestoned
*

Member No.: 215

EN ALS ZE MALFOY EEN STOMP OP ZIJN NEUS GEEFT IN DRIE laugh.gif
Yiling
Posted: Nov 20 2007, 10:04 PM

just take me for a spin
*

Bump voor iedereen die m nu aan het lezen is/heeft gelezen laugh.gif
Leonie
Posted: Nov 20 2007, 10:22 PM

Does it ever get any better?
*

Group: Admin
Member No.: 446

maar dit staat in het filmdeel _3.gif whistling.gif

maargoed, ik ben er in bezig tonguedq3.gif
en ik krijg van me moeder de nieuwe dvd ergens in december biggrin.gif
Yiling
Posted: Nov 20 2007, 10:23 PM

just take me for a spin
*

....maar ik vind dat de boeken hier ook besproken mogen worden _3.gif . Want waar kan dat anders? En twee HP-topics is ook weer overdreven..
A.ppelflap
Posted: Dec 27 2008, 11:32 AM

I NEED YOU BOO
*

Member No.: 517

even deze topic omhoog halen hoor tonguedq3.gif
Van afgelopen dinsdag t/m vrijdag waren de eerste 4 films van Harry Potter op tv biggrin.gif! En ik was eigenlijk nooit echt een fan van Harry Potter, maar nu kan ik gewoon niet meer stoppen laugh.gif Het is zoo spannend allemaal, en ik heb door nieuwsgierigheid op internet gelezen wat er allemaal gaat gebeuren in de volgende film.. tonguedq3.gif
Lauren
Posted: Dec 27 2008, 12:03 PM

Postend Prinsesje
*

Member No.: 1,155

haha ja , wij hier thuis hebben we ze ook allemaal gekeken, want we wisten niet wat we anders moeten doen tonguedq3.gif
(er waren wel leuke kerstfilms ;D ), maar toen gisteravond de laatste op tv was, hebben we gelijk ook maar even de film er na in de videorecorder gestopt, omdat we toch bezig waren tonguedq3.gif ,

twas wel 2uur geworden whistling.gif
Yiling
Posted: Dec 27 2008, 12:26 PM

just take me for a spin
*

Ik wilde gister de vierde kijken, maar ik was m vergeten op te nemen, dus kreeg ik Jieleis dvd te leen laugh.gif .
..........en de hoofdreden dat ik wilde kijken was dat Robert Pattinson erin speelt (Cedric in HP, Edward in Twilight vrknz8.gif ) roflmao.gif
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic OptionsPages: (9) « First ... 5 6 [7] 8 9 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 1.8621 seconds | Archive