Create a free forum in seconds.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (2) 1 [2]  ( Go to first unread post )

1 april
Imagination
Posted: Apr 1 2007, 05:45 PM

This just looks like a re-run, please, what else is on?
*

Group: Members
Member No.: 587

Dat zou mij ook zomaar kunnen gebeuren laugh.gif
DisneyFreak
Posted: Apr 1 2007, 05:46 PM

Basically, I wished that you loved me
*

Group: Admin
Member No.: 106

Haha Myrthe & Emma, die zijn echt goed! tongue.gif
Yiling
Posted: Apr 1 2007, 06:35 PM

just take me for a spin
*

Member No.: 1

Lol laugh.gif

Ik heb eigenlijk geen 1 aprilgrappen uitgehaald... Of wacht, mijn broertje herinnert mij ergens aan xD
Wij gingen vandaag naar Amersfoort, naar mijn neefje en nichtje. Ik en m'n broertje bellen dus aan, m'n neefje komt zo naar beneden en doet de deur open. Wij waren ondertussen weggehold, dus mijn neefje gaat zo naar buiten om te kijken wie er aanbelde. Toen gingen wij dus snel naar binnen en toen m'n neefje naar binnen wou, wilden we de deur snel sluiten.. Helaas was hij iets te snel tongue.gif
...dat was alleen niet echt als een 1 aprilgrap bedoeld, volgens mij tongue.gif
Fashiondoll
Posted: Apr 1 2007, 06:49 PM

smile, crack up, scream or run
*

Member No.: 303

Haha, maar het is wel grappig laugh.gif Jammer dat het niet lukte tongue.gif
Imagination
Posted: Apr 2 2007, 06:32 PM

This just looks like a re-run, please, what else is on?
*

Member No.: 587

Mijn vader had toch nog wat bij mij uitgehaald whistling.gif

Hij belde op, dus ik nam op.. Hij vroeg me of ik iets voor hem wilde doen, ik zei ja tongue.gif Ik moest naar de kelder gaan en daar naast de wasmachine zijn werkschoenen pakken. Dus ik ging naar beneden, naar de kelder en toen begon ik te zoeken. We hebben eigelijk helemaal geen wasmachine in de kelder staan maar ik dacht daar niet bij naar whistling.gif Hij riep keihard: 1 APRIL!
Ik vond het best grappig tongue.gif

En daarna kwamen ik en Sharon erop om hem terug te pakken en dat we hem zouden bellen (anoniem) en dan zouden we beginnen te hijgen ^^ Maar het was mislukt omdat we te hard moesten lachen toen hij opnam innocent1.gif
Marieke
Posted: Apr 2 2007, 06:36 PM

happily never after
*

Member No.: 42

Mijn broertje vindt 1 april heel vet, of zo. mellow.gif

En hij rende dus ook de hele tijd hyperactief door het huis (wanneer niet >.>) en riep: "OMG! OMFG! Marieke - MARIEKE! Tokio Hotel staat voor de deur - hallo? Hoor je me? TOKIO HOTEL STAAT VOOR DE DEUR!"

Dus ik kijk naar buiten - heeftie daar een poster neergeplakt -__-'
En dat heeft 'ie nog wel vaker geroepen, maar dan plakte die die poster ergens anders neer (voorbeelden: WC/gootsteen/plant.. klinkt best leuk laugh.gif "OMG! TH in de plantenbak! :| ")
3DDxLOVER
Posted: Apr 2 2007, 08:56 PM

3 Doors Down addicted
*

Member No.: 155

whaha, lekker broertje heb jij

maar ik heb niks gedaan; het broertje van m'n beste vriendin vierde zijn verjaardag dit jaar op 1 april, en vorig jaar ook al, en vorig jaar had ik een grap uitgehaalt, dus hij dacht dat ik er wéér in uit had gehaalt, dus hij zo heel wantrouwend naar me kijken. terwijl ik dus helemaal geen grap uit wilde halen tongue.gif
dat was wel grappig
DisneyFreak
Posted: Apr 2 2007, 09:00 PM

Basically, I wished that you loved me
*

Member No.: 106

Haha, dat was dus eigenlijk ook al een soort van grap, dat je dit keer geen grap uithaalde tongue.gif
3DDxLOVER
Posted: Apr 2 2007, 09:02 PM

3 Doors Down addicted
*

Member No.: 155

haha ja, eigenlijk wel ja tongue.gif

maar mijn broertje probeerde wel een grap met me uit te halen, Hélène, je veters zijn los. ik zo van; wauw dat is knap ik héb geen veters
Irinii
Posted: Sep 1 2009, 04:59 PM

Held-met-honderd-posts
*

Member No.: 1,350

Ik ben jarig op 1 april.. Geen grapje. Dat is zo vervelend, ze zeggen altijd: Echt waar? Geen grapje? Ik krijg nooit fopkado's ofzo.. Dat is wel geluk! tonguedq3.gif
Miss Charles Happening
Posted: Sep 1 2009, 05:04 PM

Postend Prinsesje
*

Member No.: 287

ik trap altijd overal in.
HBOdramaqueen
Posted: Sep 1 2009, 06:09 PM

Does it ever get any better?
*

Member No.: 446

QUOTE (Irinii @ Sep 1 2009, 05:59 PM)
Ik ben jarig op 1 april.. Geen grapje. Dat is zo vervelend, ze zeggen altijd: Echt waar? Geen grapje? Ik krijg nooit fopkado's ofzo.. Dat is wel geluk! tonguedq3.gif

ik ben ook op 1 april jarig tonguedq3.gif
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic OptionsPages: (2) 1 [2] 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.3322 seconds | Archive