Create your own social network with a free forum.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (29) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post )

Examen
DisneyFreak
Posted: Mar 15 2007, 09:43 PM

Basically, I wished that you loved me
*

Group: Admin
Member No.: 106

Wat ik me afvroeg.. is er hier eigenlijk iemand die ook examen doet dit jaar? Ik vind 't echt supereng, vooral omdat de tijd zo snel gaat.. nog maar 2 maandjes, nog niet eens! En dan elke dag minstens 2eneenhalf uur examens maken.. ieks mellow.gif Iemand met wie ik mijn angst kan delen? tongue.gif
Leonie
Posted: Mar 15 2007, 09:47 PM

Does it ever get any better?
*

Member No.: 446

nou als je niemand kan vinden mag je met mij je angst delen want dan roep ik mijn angst wel weer terug tongue.gif Ik weet nog goed hoe bang ik vorig jaar was maar het is me zo ongeloofljk meegevallen, ik zou het geen probleem vinden om het nu weer te doen tongue.gif ok, beetje overdreven tongue.gif
Maar als je iets wil weten hoor ik het wel smile.gif

TIP: koop bach rescue spray.. helpt tegen de zenuwen
DisneyFreak
Posted: Mar 15 2007, 09:50 PM

*

wat is 't? tongue.gif Maar dankjewel! c3jn4.gif Hoe hou je het überhaupt vol, zo lang in één lokaal zitten werken aan één examen? ohmy.gif
Leonie
Posted: Mar 15 2007, 10:01 PM

*

dat is een rustgevende spray. Dat spray je op je tong en een halve minuut later voel je jezelf rustiger worden, het werkt echt! En het smaakt niet eens echt smerig
En hetis niet eens zo moeilijk om zo lang aan een examen te zitten, dat leek me ook heel erg moeilijk, vooral omdat ik het bij de proefexamens na 10 minuten al gezien had. Maar als je eenmaal begint ga je maar door en door en opeens is je tijd voorbij of ben je klaar. En bj bijv. geschiedenis moet je heel erg nadenken over je antwoorden en hoe je ze formuleert dus dan concentreer je je automatisch.
Ik had wel standaard bij ieder examen dat ik na een uurtje het even liet rusten want dan was ik te moe. Dus dan legde ik me pen neer dronk wat water, at een paar amandelen (is ook een tip tongue.gif het schijnt dat je van noten en dan met name pinda's en amandelen dingen beter kan onthouden, dus het helpt ook als je het eet tijdens het leren. En als het niet werkt is het iig lekker tongue.gif ) en daarna ging ik weer door met het examen.
Als je 2 examens op 1 dag hebt moet je niet tussendoor gaan leren, dan wordt je gek en red je het niet om je tijdens je 2e examen de hele tijd geconcentreerd te blijven
DisneyFreak
Posted: Mar 15 2007, 10:04 PM

*

Dat van die nootjes klopt indd, walnoten helpen ook tongue.gif Gelukkig hebben we per dag maar één examen.. Bedankt voor je hulp Leonie! c3jn4.gif
Leonie
Posted: Mar 15 2007, 10:05 PM

*

o dat scheelt! Ik had dus eerst geschiedenis en daarna nederlands. Hoe bedenk je het mellow.gif maar toen vond ik het nodig om nog een proefexamen te maken voor nederlands, dat ging al bagger maar me echte examen ging ook niet echt lekker, ik kon me echt niet meer concentreren..

En graag gedaan hug2.gif
Emm.*
Posted: Mar 15 2007, 10:46 PM

Rising Star
*

Group: Members
Member No.: 667

Waar koop je die spray?
ik doe nog geen examen hoor! zit pas in de derde.. maar ik heb geen discipline ed om voor mijn toetsen te leren dry.gif misschien dat die spray zal helpen?!

Alvast veel succes met je komende examens, Tünde! smile.gif
Myrthe
Posted: Mar 16 2007, 04:41 PM

__Dé Myrthe
*

Member No.: 125

Die spray hebben wij ook, alleen dan in 'druppeltjesuitvoering', zo'n pipetje en dan moet je ze op je tong laten vallen. Helpt erg goed, ook als je gewoon ergens anders zenuwachtig voor bent of als je gestresst bent of in shock ofzo smile.gif Bij de drogist kun je 't kopen. Het heet Bach Rescue Remedy.
Janine
Posted: Mar 19 2007, 10:52 AM

<ranktitle here?>
*

Member No.: 5

Goede tip van die spray ! Maar ik doe nog lang geen examen innocent1.gif Mijn broer wel dit jaar. laugh.gif Ik heb hem nog nooit zn huiswerk zien doen dus ik ben benieuwd wanneer hij begint met leren laugh.gif

xDREAM
Posted: Mar 19 2007, 12:54 PM

Paint me with color
*

Member No.: 94

Ik heb volgend jaar examen.. {Als ik nu overga} toetsweken vind ik al stom, en dan moet ik ineens een heel examen maken. Ik heb wel het voordeel {of niet tongue.gif } dat de toetsen in deze toetsweek mee tellen voor het schoolexamen, maar dan nog tongue.gif
Belle
Posted: Mar 21 2007, 12:56 PM

Postend Prinsesje
*

Member No.: 415

Ik zit nu in de 4e, dus moet nog 2 jaar smile.gif (als het goed gaat. En als ik blijf zitten heb ik een probleem met die nieuwe 2e fase.. dry.gif) Maar wij hebben ook allemaal SE's en die leraren blijven maar herhalen van jaa je moet het goed maken, want dit gaat mee naar je eindexamen blablabla...

Mn zus doet wel examen dit jaar, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze gaat slagen, ze staat overal echt goed voor ohmy.gif En van daag profielwerkstukpresentatie smile.gif
Kimberly1990
Posted: Mar 21 2007, 02:29 PM

050508
*

Member No.: 516

QUOTE (DisneyFreak @ Mar 15 2007, 09:43 PM)
Wat ik me afvroeg.. is er hier eigenlijk iemand die ook examen doet dit jaar? Ik vind 't echt supereng, vooral omdat de tijd zo snel gaat.. nog maar 2 maandjes, nog niet eens! En dan elke dag minstens 2eneenhalf uur examens maken.. ieks mellow.gif Iemand met wie ik mijn angst kan delen? tongue.gif

Het valt allemaal best mee.. Tenminste, ik weet niet welke vakken je hebt?

Voor de talen valt het allemaal heel erg mee vind ik, daar krijg je het meeste teksten bij waarvoor je niet van te voren kunt leren. Je kunt wel kijken of je jezelf dingen kunt aanleren bij het lezen van de teksten wink.gif

Verder is het een kwestie van alles goed doornemen en zo weinig mogelijk proberen te stressen!!
Smiling Dudette
Posted: Mar 23 2007, 08:52 PM

Postend Prinsesje
*

Member No.: 287

Bah. ik wil er niet eens aan dénken.
Leonie
Posted: May 16 2007, 09:43 AM

*

succes vandaag tünde! hug2.gif
Het gaat je lukken!
DisneyFreak
Posted: May 16 2007, 09:55 AM

*

Brrr dankjewel! c3jn4.gif Ik dacht dat we niets hoefden te leren voor nederlands vandaag, zegt iemand gister opeens dat we wel wat moeten leren _mellowtb1.gif
InvisionFree - Free Forum Hosting
InvisionFree gives you all the tools to create a successful discussion community.
Learn More · Register for Free

Topic OptionsPages: (29) [1] 2 3 ... Last »

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.7029 seconds | Archive