| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (29) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| DisneyFreak |
Posted: Mar 15 2007, 09:43 PM
|
|
Basically, I wished that you loved me ![]() Group: Admin Posts: 25,641 Member No.: 106 Joined: 27-February 06 |
Wat ik me afvroeg.. is er hier eigenlijk iemand die ook examen doet dit jaar? Ik vind 't echt supereng, vooral omdat de tijd zo snel gaat.. nog maar 2 maandjes, nog niet eens! En dan elke dag minstens 2eneenhalf uur examens maken.. ieks
|
| Leonie |
Posted: Mar 15 2007, 09:47 PM
|
|
Does it ever get any better? ![]() Group: Admin Posts: 19,892 Member No.: 446 Joined: 30-July 06 |
nou als je niemand kan vinden mag je met mij je angst delen want dan roep ik mijn angst wel weer terug
Maar als je iets wil weten hoor ik het wel TIP: koop bach rescue spray.. helpt tegen de zenuwen |
| DisneyFreak |
Posted: Mar 15 2007, 09:50 PM
|
|
Basically, I wished that you loved me ![]() Group: Admin Posts: 25,641 Member No.: 106 Joined: 27-February 06 |
wat is 't?
Hoe hou je het überhaupt vol, zo lang in één lokaal zitten werken aan één examen? |
| Leonie |
Posted: Mar 15 2007, 10:01 PM
|
|
Does it ever get any better? ![]() Group: Admin Posts: 19,892 Member No.: 446 Joined: 30-July 06 |
dat is een rustgevende spray. Dat spray je op je tong en een halve minuut later voel je jezelf rustiger worden, het werkt echt! En het smaakt niet eens echt smerig
En hetis niet eens zo moeilijk om zo lang aan een examen te zitten, dat leek me ook heel erg moeilijk, vooral omdat ik het bij de proefexamens na 10 minuten al gezien had. Maar als je eenmaal begint ga je maar door en door en opeens is je tijd voorbij of ben je klaar. En bj bijv. geschiedenis moet je heel erg nadenken over je antwoorden en hoe je ze formuleert dus dan concentreer je je automatisch. Ik had wel standaard bij ieder examen dat ik na een uurtje het even liet rusten want dan was ik te moe. Dus dan legde ik me pen neer dronk wat water, at een paar amandelen (is ook een tip Als je 2 examens op 1 dag hebt moet je niet tussendoor gaan leren, dan wordt je gek en red je het niet om je tijdens je 2e examen de hele tijd geconcentreerd te blijven |
| DisneyFreak |
Posted: Mar 15 2007, 10:04 PM
|
|
Dat van die nootjes klopt indd, walnoten helpen ook
|
| Leonie |
Posted: Mar 15 2007, 10:05 PM
|
|
o dat scheelt! Ik had dus eerst geschiedenis en daarna nederlands. Hoe bedenk je het
En graag gedaan |
| Emm.* |
Posted: Mar 15 2007, 10:46 PM
|
|
Rising Star ![]() Group: Members Posts: 1,499 Member No.: 667 Joined: 3-January 07 |
Waar koop je die spray?
ik doe nog geen examen hoor! zit pas in de derde.. maar ik heb geen discipline ed om voor mijn toetsen te leren Alvast veel succes met je komende examens, Tünde! |
| Myrthe |
Posted: Mar 16 2007, 04:41 PM
|
|
__Dé Myrthe ![]() Group: Members Posts: 4,785 Member No.: 125 Joined: 4-March 06 |
Die spray hebben wij ook, alleen dan in 'druppeltjesuitvoering', zo'n pipetje en dan moet je ze op je tong laten vallen. Helpt erg goed, ook als je gewoon ergens anders zenuwachtig voor bent of als je gestresst bent of in shock ofzo
|
| Janine |
Posted: Mar 19 2007, 10:52 AM
|
|
<ranktitle here?> ![]() Group: Members Posts: 8,438 Member No.: 5 Joined: 2-January 06 |
Goede tip van die spray ! Maar ik doe nog lang geen examen
Mijn broer wel dit jaar. |
| xDREAM |
Posted: Mar 19 2007, 12:54 PM
|
|
Paint me with color ![]() Group: Members Posts: 13,345 Member No.: 94 Joined: 24-February 06 |
Ik heb volgend jaar examen.. {Als ik nu overga} toetsweken vind ik al stom, en dan moet ik ineens een heel examen maken. Ik heb wel het voordeel {of niet
|
| Belle |
Posted: Mar 21 2007, 12:56 PM
|
|
Postend Prinsesje ![]() Group: Members Posts: 3,403 Member No.: 415 Joined: 15-July 06 |
Ik zit nu in de 4e, dus moet nog 2 jaar
Mn zus doet wel examen dit jaar, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze gaat slagen, ze staat overal echt goed voor |
| Kimberly1990 |
Posted: Mar 21 2007, 02:29 PM
|
||
|
050508 ![]() Group: Members Posts: 7,701 Member No.: 516 Joined: 10-September 06 |
Het valt allemaal best mee.. Tenminste, ik weet niet welke vakken je hebt? Voor de talen valt het allemaal heel erg mee vind ik, daar krijg je het meeste teksten bij waarvoor je niet van te voren kunt leren. Je kunt wel kijken of je jezelf dingen kunt aanleren bij het lezen van de teksten Verder is het een kwestie van alles goed doornemen en zo weinig mogelijk proberen te stressen!! |
||
| Smiling Dudette |
Posted: Mar 23 2007, 08:52 PM
|
|
Postend Prinsesje ![]() Group: Members Posts: 3,434 Member No.: 287 Joined: 2-June 06 |
Bah. ik wil er niet eens aan dénken.
|
| Leonie |
Posted: May 16 2007, 09:43 AM
|
|
succes vandaag tünde!
![]() Het gaat je lukken! |
| DisneyFreak |
Posted: May 16 2007, 09:55 AM
|
|
Brrr dankjewel!
![]() |

Pages: (29) [1] 2 3 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |