| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (30) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| DisneyFreak |
Posted: Jan 5 2007, 07:03 PM
|
|
Basically, I wished that you loved me ![]() Group: Admin Posts: 25,641 Member No.: 106 Joined: 27-February 06 |
Er was al een ballerina topic maar hier een algemener schoen(merk)-topic ^^
Wat voor soort schoenen draag jij meestal (gympen, ballerina's, laarsjes)? Wat vind jij een leuk merk? Etc, etc -- Ikzelf looooove allstars |
| xxRockQueen |
Posted: Jan 5 2007, 07:05 PM
|
|
Shopaholic ![]() Group: Members Posts: 4,670 Member No.: 56 Joined: 2-February 06 |
Vans
Oja, ik heb ook nog ballerina's, maar die draag ik alleen in de zomer |
| Boringx |
Posted: Jan 5 2007, 07:06 PM
|
|
Superspammerd ![]() Group: Members Posts: 640 Member No.: 602 Joined: 12-November 06 |
Ehm, ik draag vaak laarzen mét punt én een hakje
.. Of pumps <3 of gewoon sportschoenen, zitten ook lekker xD Of enkellaarsjes, of afzaklaarzen, maar SLEEHAKKEN? NEVER! En Vans haat ik, skateschoenen, gympen etc |
| Judith |
Posted: Jan 5 2007, 07:11 PM
|
|
The Ultimate Star ![]() Group: Members Posts: 25,539 Member No.: 3 Joined: 31-December 05 |
Ik haat punten juist
Ik heb coqs Ik wil eigenlijk ook all stars |
| Janouk |
Posted: Jan 5 2007, 07:26 PM
|
|
(: ![]() Group: Members Posts: 7,500 Member No.: 21 Joined: 4-January 06 |
Ik heb meestal in de winter laarsjes.. Meestal gewone laarsjes
In de zomer heb ik meestal een paar gympies.. Ik wil ook heel graag allstars ? |
| ~ n e s s a |
Posted: Jan 5 2007, 07:37 PM
|
|
Forever Is A Lie ![]() Group: Members Posts: 10,972 Member No.: 9 Joined: 2-January 06 |
Volges mij verkochten/verkopen se All stars bij de sting...
Maar ik Ik heb nu een paar neppe witte allstars, maar die dingen zijn nu zo kapot als de pest dus als ik ze op een regendag aandoe zijn men sokken nat verder heb ik nog een paar zwart/paarse laarzen die ik eigenlijk nooit draag |
| DisneyFreak |
Posted: Jan 5 2007, 07:39 PM
|
||
|
Basically, I wished that you loved me ![]() Group: Admin Posts: 25,641 Member No.: 106 Joined: 27-February 06 |
Bij Pro, hebben ze die schoenenwinkel bij jou in de buurt? Want daar zijn suuuupermooie |
||
| Leonie |
Posted: Jan 5 2007, 07:43 PM
|
|
Does it ever get any better? ![]() Group: Admin Posts: 19,892 Member No.: 446 Joined: 30-July 06 |
ik heb all stars en een paar skeckers die ik vrij regelmatig draag.
In de winter heb ik nog een paar laarzen die ik vaak aan heb en voor me werk draag ik ook laarzen. Ik de zomer heb ik of all stars of ballerina's aan.. Pumps vind ik opzich wel leuk, zolang ze maar geen naaldhak hebben en niet een afschuwelijke kleur of patroon hebben |
| Boringx |
Posted: Jan 5 2007, 07:43 PM
|
|
Superspammerd ![]() Group: Members Posts: 640 Member No.: 602 Joined: 12-November 06 |
Ik krijg morgen Le Coc Sportif schoenen ..
|
| Manonnerd |
Posted: Jan 5 2007, 07:57 PM
|
|
BAMBOOCHA ![]() Group: Moderators Posts: 3,926 Member No.: 187 Joined: 11-April 06 |
Euh, ik heb All Stars, hele hoge en normaal [bij die normale, hallo uitverkoop xD]
![]() En verder nog Ballerina's van Replay. Laarzen vind ik niet echt mijn ding. Zeker niet met hakken enzo. Maar ik wil Nike Dunks, maar die zijn zo duuuhuur =( |
| Imagination |
Posted: Jan 5 2007, 08:00 PM
|
|
This just looks like a re-run, please, what else is on? ![]() Group: Members Posts: 6,615 Member No.: 587 Joined: 4-November 06 |
Ik draag meestal schoenen van VanHaren, dus vaker Graceland. Ik hoef niet perse merkschoenen, als ze maar leuk zijn
|
| Fashiondoll |
Posted: Jan 5 2007, 08:08 PM
|
|
smile, crack up, scream or run ![]() Group: Members Posts: 10,790 Member No.: 303 Joined: 4-June 06 |
In de zomer heb ik altijd ballerina's
Die vind ik het leukste. Ik vind een pump niet bij mij staan, daar ben ik te klein/jong voor vind ik, en dan ziet dat er niet zo mooi uit Een klein hakje vind ik soms ook leuk!*Zoekt foto van m'n ballerina's in ander topic* ![]() Deze heb ik nu vaker aan met een panty :] Ik heb ook nog zwarte korte laarsjes van de Schoenenreus. Ik koop meestal m'n schoenen bij Bristol, Schoenenreus, VanHaren, etc. Daar zijn ze niet zo duur en ook nog leuk! Ik geef niet zo om merken.. |
| Smiling Dudette |
Posted: Jan 5 2007, 08:18 PM
|
|
Postend Prinsesje ![]() Group: Members Posts: 3,434 Member No.: 287 Joined: 2-June 06 |
De laatste keer dat ik schoennen heb gekocht was volgens mij in juni.
Maar ik heb all stars, van die hoge, alleen ik heb ze altijd naar beneden. Die heb ik vorig jaar in februari gekocht, en ik loop er nu nog steeds lekker op. Edit: Ik ben mijn MOOIE STIPPELTJES VERGETEN! Oeh, nou zie de kleding topic maar. xD zwarte flatjes met witte stipjes van de sacha. En vans zijn ook heel koel! Ik wil van die, alleen dan met blokjes in allemaal verschillende kleurtjes. Alleen dat bestaat (nog) niet. |
| Janouk |
Posted: Jan 5 2007, 09:37 PM
|
|
(: ![]() Group: Members Posts: 7,500 Member No.: 21 Joined: 4-January 06 |
@ Tünde & Nessa; Die winkels hebben we hier niet
|
| 3DDxLOVER |
Posted: Jan 6 2007, 12:27 AM
|
|
3 Doors Down addicted ![]() Group: Members Posts: 2,753 Member No.: 155 Joined: 19-March 06 |
Ik heb vans, (rood-wit geblokte) en all stars: (zwarte), en nog laarzen (esprit) en Gympen (lacoste). maar die draag ik eigenlijk nooit
|
Pages: (30) [1] 2 3 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |