InvisionFree - Free Forum Hosting
Free Forums with no limits on posts or members.

Learn More · Register Now
Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (30) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post )

Schoenen
DisneyFreak
Posted: Jan 5 2007, 07:03 PM

Basically, I wished that you loved me
*

Group: Admin
Member No.: 106

Er was al een ballerina topic maar hier een algemener schoen(merk)-topic ^^

Wat voor soort schoenen draag jij meestal (gympen, ballerina's, laarsjes)? Wat vind jij een leuk merk? Etc, etc smile.gif

--
Ikzelf looooove allstars wub.gif Het enige nadeel is dat mijn voeten breder zijn dan 'normaal', dus ik kan geen allstars aan.. *snuf* Maaaarrrrr: daar is de oplossing, Vans! Dat vind ik echt supercoole schoenen, meestal gympen, en dus breder omdat het meestal skate schoenen zijn (:
xxRockQueen
Posted: Jan 5 2007, 07:05 PM

Shopaholic
*

Group: Members
Member No.: 56

Vans wub.gif Die zyn zó stoer! Ikzelf heb Nike Air Max, tsjaa, sommigen vinden het hiphop schoenen, sommigen hardcore schoenen, sommigen vinden ze zelf discriminerend, maar ik vind ze gewoon leuk innocent1.gif Oja, ik heb ook nog ballerina's, maar die draag ik alleen in de zomer tongue.gif
Boringx
Posted: Jan 5 2007, 07:06 PM

Superspammerd
*

Member No.: 602

Ehm, ik draag vaak laarzen mét punt én een hakje innocent1.gif.. Of pumps <3 of gewoon sportschoenen, zitten ook lekker xD Of enkellaarsjes, of afzaklaarzen, maar SLEEHAKKEN? NEVER! dry.gif
En Vans haat ik, skateschoenen, gympen etc innocent1.gif sorryvoordemensendiehetdragenmaarsmaakverschilt innocent1.gif
Judith
Posted: Jan 5 2007, 07:11 PM

The Ultimate Star
*

Member No.: 3

Ik haat punten juist tongue.gif
Ik heb coqs smile.gif laarzen en gympen tongue.gif
Ik wil eigenlijk ook all stars biggrin.gif
Janouk
Posted: Jan 5 2007, 07:26 PM

(:
*

Member No.: 21

Ik heb meestal in de winter laarsjes.. Meestal gewone laarsjes smile.gif
In de zomer heb ik meestal een paar gympies.. Ik wil ook heel graag allstars wub.gif Maar ik zie nooit leuke, weet iemand waar je leuke hebt innocent1.gif?
~ n e s s a
Posted: Jan 5 2007, 07:37 PM

Forever Is A Lie
*

Member No.: 9

Volges mij verkochten/verkopen se All stars bij de sting...

Maar ik wub.gif Vans, Allstars, teenslippers (alleen in de zomer)
Ik heb nu een paar neppe witte allstars, maar die dingen zijn nu zo kapot als de pest dus als ik ze op een regendag aandoe zijn men sokken nat dry.gif

verder heb ik nog een paar zwart/paarse laarzen die ik eigenlijk nooit draag innocent1.gif
DisneyFreak
Posted: Jan 5 2007, 07:39 PM

Basically, I wished that you loved me
*

Member No.: 106

QUOTE (Janouk @ Jan 5 2007, 07:26 PM)
Ik heb meestal in de winter laarsjes.. Meestal gewone laarsjes smile.gif
In de zomer heb ik meestal een paar gympies.. Ik wil ook heel graag allstars wub.gif Maar ik zie nooit leuke, weet iemand waar je leuke hebt innocent1.gif?

Bij Pro, hebben ze die schoenenwinkel bij jou in de buurt? Want daar zijn suuuupermooie wub.gif
Leonie
Posted: Jan 5 2007, 07:43 PM

Does it ever get any better?
*

Member No.: 446

ik heb all stars en een paar skeckers die ik vrij regelmatig draag.
In de winter heb ik nog een paar laarzen die ik vaak aan heb en voor me werk draag ik ook laarzen.
Ik de zomer heb ik of all stars of ballerina's aan..
Pumps vind ik opzich wel leuk, zolang ze maar geen naaldhak hebben en niet een afschuwelijke kleur of patroon hebben
Boringx
Posted: Jan 5 2007, 07:43 PM

Superspammerd
*

Member No.: 602

Ik krijg morgen Le Coc Sportif schoenen .. innocent1.gif zocoool
Manonnerd
Posted: Jan 5 2007, 07:57 PM

BAMBOOCHA
*

Group: Moderators
Member No.: 187

Euh, ik heb All Stars, hele hoge en normaal [bij die normale, hallo uitverkoop xD] innocent1.gif
En verder nog Ballerina's van Replay.
Laarzen vind ik niet echt mijn ding. Zeker niet met hakken enzo.

Maar ik wil Nike Dunks, maar die zijn zo duuuhuur =(
Imagination
Posted: Jan 5 2007, 08:00 PM

This just looks like a re-run, please, what else is on?
*

Member No.: 587

Ik draag meestal schoenen van VanHaren, dus vaker Graceland. Ik hoef niet perse merkschoenen, als ze maar leuk zijn happy.gif
Fashiondoll
Posted: Jan 5 2007, 08:08 PM

smile, crack up, scream or run
*

Member No.: 303

In de zomer heb ik altijd ballerina's innocent1.gif Die vind ik het leukste. Ik vind een pump niet bij mij staan, daar ben ik te klein/jong voor vind ik, en dan ziet dat er niet zo mooi uit innocent1.gif Een klein hakje vind ik soms ook leuk!

*Zoekt foto van m'n ballerina's in ander topic*
user posted image
Deze heb ik nu vaker aan met een panty :]

Ik heb ook nog zwarte korte laarsjes van de Schoenenreus. Ik koop meestal m'n schoenen bij Bristol, Schoenenreus, VanHaren, etc. Daar zijn ze niet zo duur en ook nog leuk! Ik geef niet zo om merken..
Smiling Dudette
Posted: Jan 5 2007, 08:18 PM

Postend Prinsesje
*

Member No.: 287

De laatste keer dat ik schoennen heb gekocht was volgens mij in juni. whistling.gif Maar ik heb all stars, van die hoge, alleen ik heb ze altijd naar beneden. Die heb ik vorig jaar in februari gekocht, en ik loop er nu nog steeds lekker op. biggrin.gif En verder heb ik skeckers, laarzen, niet heel hoog, maar ze zijn alleen leuk als je je broek erin stopt. (Daar zijn ze ook voor) En ik heb ook coqs, maar die zijn voor de zomer. xD OKey, mijn all-stars ook, maar dat boeit niet. tongue.gif

Edit: Ik ben mijn MOOIE STIPPELTJES VERGETEN! Oeh, nou zie de kleding topic maar. xD zwarte flatjes met witte stipjes van de sacha. tongue.gif

En vans zijn ook heel koel! Ik wil van die, alleen dan met blokjes in allemaal verschillende kleurtjes. Alleen dat bestaat (nog) niet. tongue.gif
Janouk
Posted: Jan 5 2007, 09:37 PM

(:
*

Member No.: 21

@ Tünde & Nessa; Die winkels hebben we hier niet dry.gif
3DDxLOVER
Posted: Jan 6 2007, 12:27 AM

3 Doors Down addicted
*

Member No.: 155

Ik heb vans, (rood-wit geblokte) en all stars: (zwarte), en nog laarzen (esprit) en Gympen (lacoste). maar die draag ik eigenlijk nooit
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic OptionsPages: (30) [1] 2 3 ... Last »

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0869 seconds | Archive