| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (5) 1 [2] 3 4 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Janouk |
Posted: Jan 5 2007, 07:22 PM
|
||
|
(: ![]() Group: Members Posts: 7,500 Member No.: 21 Joined: 4-January 06 |
Alles is bij mij ook echt alles, niet alleen kleding.. Bios, Kapper, Concerten, Schoolspulllen.. En ik zeik dr toch ook niet over? |
||
| xxRockQueen |
Posted: Jan 5 2007, 07:24 PM
|
|
Shopaholic ![]() Group: Members Posts: 4,670 Member No.: 56 Joined: 2-February 06 |
Moet jij schoolspullen betalen?
|
| Leonie |
Posted: Jan 5 2007, 07:32 PM
|
|
Does it ever get any better? ![]() Group: Admin Posts: 19,892 Member No.: 446 Joined: 30-July 06 |
ik krijg 30 euro per maand van mijn ouders waar ik alles van moet kopen. Eerst was het 95 euro maar omdat ik studiefinancering kreeg hebben ze er 30 van gemaakt..
En ik werk 22 uur per week en verdien brutto 507 euro.. |
| Smiling Dudette |
Posted: Jan 5 2007, 08:32 PM
|
|
Postend Prinsesje ![]() Group: Members Posts: 3,434 Member No.: 287 Joined: 2-June 06 |
Ik zou ook wel een bybaantje willen ofzo. Want ik krijg geen zakgeld, maar als ik geld ofzo nodig heb dan vraag ik het aan mijn ouders. Dat is opzich best wel relaxt, want laatst gingen we met vriendinnen naar het schoolfeest, en daarna logeren en de volgende dag schaatsen. In totaal zou dat dus behoorlijk wat geld kosten, (entree, drinken feest, entree schaatsbaan, schaatsen huren, 20 euro borg=zo'n 40 euro) en dat kreeg ik dus allemaal van hun. Maar ik zou ook wel kleedgeld willen, want dan kan je zelf gewoon regelen wat je wel of niet koopt. Maar dan kan je wel minder doen. Want als ik kleedgeld zou krijgen zou ik denk ik veel minder kunnen kopen dan nu. Maar nu is het ook weer zo dat als mun moeder het te overdreven vind om iets te kopen, moet ik het zelf doen of helemaal niet.
Edit: Wat een verhaal zeg! |
| ~ n e s s a |
Posted: Jan 6 2007, 11:40 AM
|
|
Forever Is A Lie ![]() Group: Members Posts: 10,972 Member No.: 9 Joined: 2-January 06 |
Ik krijg om een een of andere reden geen zakgeld meer. Eerst kreeg ik op mijn rekening 25 euro per maand, toen opeens nix meer (bedrijf waar me vader werkte ging failliet) en toen kreeg ik, omdat ik moest leren met geld om te gaan, 5 euro zakgeld in de week. Maar telkens kreeg ik weer tien euro en dan de week erop nix, of ik kreeg het in het midden v/d week (terwijl ik het altijd op maandag kreeg) en toen in de zomervakantie toen ik met men moeder, zusje, opa en oma op vakantie ging kreeg ik 6 maanden lang nix meer. En nu dus nog steeds niet. K krijg ook geen kleedgeld, als ik iets wil kopen vraag ik gewoon 10 euro aan men moeder. Of ik vraag of zij het willen meenemen. Zoals de Hitkrant die ik nu altijd op zaterdag krijg (dan gaat men vader boodschappen doen)
Maar ik snap dus niet waarom ik opeens geen zakgeld meer krijg.. Nouja eigenlijk wel, maar ik vind het stom... eerst kreeg ik zakgeld, omdat ik volgens een vrouw moest leren omgaan met geld, en nu opeens niet meer.. K ga volgend jaar ook een baantje nemen. Kga denk ik in de Action werken @ Rachel; nou mijne dan |
| Judith |
Posted: Jan 6 2007, 11:43 AM
|
|
The Ultimate Star ![]() Group: Members Posts: 25,539 Member No.: 3 Joined: 31-December 05 |
Maar waarom vraag je het dan niet aan je ouders, als je niet weet waarom je geen zakgeld krijgt
|
| Myrthe |
Posted: Jan 6 2007, 06:03 PM
|
|
__Dé Myrthe ![]() Group: Members Posts: 4,785 Member No.: 125 Joined: 4-March 06 |
Ik krijg 20 euro per maand, ik krijg geen kleedgeld..meestal betaalt mijn moeder dat, maar als ik meer wil kopen moet ik het wel zelf betalen. Ik spaar het meestal op, en ik krijg nog 3 euro elke week om op school bijv. cup a soup of iets anders te kopen
|
| ~ n e s s a |
Posted: Jan 6 2007, 06:09 PM
|
|
Forever Is A Lie ![]() Group: Members Posts: 10,972 Member No.: 9 Joined: 2-January 06 |
@ Judith; ik vroeg het zo vaak en alles wat ik dan hoor is; 'als je je kamer hebt opgeruimt..' maar dan zeg ik weer: 'Als ik men zakgeld weer krijg ga ik men kamer opruimen..' en dan komt er van allebei dus niks van..
|
| Myrtee_ |
Posted: Jan 8 2007, 07:28 PM
|
|
Megamillefeuille ![]() Group: Members Posts: 286 Member No.: 569 Joined: 22-October 06 |
Ik wil wel kleedgeld, maar ook were niet want nuals ik iets nodig heb of iets echt heeeeel leuk vind kann ikhet gwn aan mijn moeder vragen.. Maar kwil het ook wel weer want als ik naar de stad wil met mijn vriendinnen hoeft mijn moeder dan niet mee
|
| Leonie |
Posted: Jan 8 2007, 08:09 PM
|
|
Does it ever get any better? ![]() Group: Admin Posts: 19,892 Member No.: 446 Joined: 30-July 06 |
Jaja, mijn salaris is gestord!
Kom maar op met dat rijbewijs! |
| xxRockQueen |
Posted: Jan 8 2007, 08:10 PM
|
|
Shopaholic ![]() Group: Members Posts: 4,670 Member No.: 56 Joined: 2-February 06 |
Vet veel man
|
| Leonie |
Posted: Jan 8 2007, 08:12 PM
|
|
gewoon bij de zeeman
|
| xxRockQueen |
Posted: Jan 8 2007, 08:13 PM
|
|
Ooh oke ..
|
| Baoto |
Posted: Jan 9 2007, 05:39 PM
|
|
can't fake that smile anymore ![]() Group: Moderators Posts: 10,733 Member No.: 443 Joined: 30-July 06 |
ik heb een deal met me moeder dat ik een jaar nix mag uitgeven
|
| Leonie |
Posted: Jan 9 2007, 07:43 PM
|
|
En waarom heb je die deal gesloten dan? En wat staat ertegenover als het lukt?
|
Pages: (5) 1 [2] 3 4 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |