Create a free forum in seconds.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (5) 1 [2] 3 4 ... Last » ( Go to first unread post )

De grote geldtopic
Janouk
Posted: Jan 5 2007, 07:22 PM

(:
*

Group: Members
Member No.: 21

QUOTE (Boringx @ Jan 5 2007, 06:48 PM)
I must have een bijbaantje <3 deze maand heb ik 100 eurii gekregen! ohmy.gif dus 2 maanden lang krijg ik nada meer.. dry.gif

Edit: Iedereen doet nou wel van ''100euri in de maand, moet ik echt ALLES van betalen'' alsof dat zielig is tongue.gif Je kan daargenoeg kleding mee kopen zeikerds innocent1.gif

Alles is bij mij ook echt alles, niet alleen kleding.. Bios, Kapper, Concerten, Schoolspulllen.. En ik zeik dr toch ook niet over?
xxRockQueen
Posted: Jan 5 2007, 07:24 PM

Shopaholic
*

Member No.: 56

Moet jij schoolspullen betalen? ohmy.gif errrug!
Leonie
Posted: Jan 5 2007, 07:32 PM

Does it ever get any better?
*

Group: Admin
Member No.: 446

ik krijg 30 euro per maand van mijn ouders waar ik alles van moet kopen. Eerst was het 95 euro maar omdat ik studiefinancering kreeg hebben ze er 30 van gemaakt..
En ik werk 22 uur per week en verdien brutto 507 euro..
Smiling Dudette
Posted: Jan 5 2007, 08:32 PM

Postend Prinsesje
*

Member No.: 287

Ik zou ook wel een bybaantje willen ofzo. Want ik krijg geen zakgeld, maar als ik geld ofzo nodig heb dan vraag ik het aan mijn ouders. Dat is opzich best wel relaxt, want laatst gingen we met vriendinnen naar het schoolfeest, en daarna logeren en de volgende dag schaatsen. In totaal zou dat dus behoorlijk wat geld kosten, (entree, drinken feest, entree schaatsbaan, schaatsen huren, 20 euro borg=zo'n 40 euro) en dat kreeg ik dus allemaal van hun. Maar ik zou ook wel kleedgeld willen, want dan kan je zelf gewoon regelen wat je wel of niet koopt. Maar dan kan je wel minder doen. Want als ik kleedgeld zou krijgen zou ik denk ik veel minder kunnen kopen dan nu. Maar nu is het ook weer zo dat als mun moeder het te overdreven vind om iets te kopen, moet ik het zelf doen of helemaal niet.

Edit: Wat een verhaal zeg!
~ n e s s a
Posted: Jan 6 2007, 11:40 AM

Forever Is A Lie
*

Member No.: 9

Ik krijg om een een of andere reden geen zakgeld meer. Eerst kreeg ik op mijn rekening 25 euro per maand, toen opeens nix meer (bedrijf waar me vader werkte ging failliet) en toen kreeg ik, omdat ik moest leren met geld om te gaan, 5 euro zakgeld in de week. Maar telkens kreeg ik weer tien euro en dan de week erop nix, of ik kreeg het in het midden v/d week (terwijl ik het altijd op maandag kreeg) en toen in de zomervakantie toen ik met men moeder, zusje, opa en oma op vakantie ging kreeg ik 6 maanden lang nix meer. En nu dus nog steeds niet. K krijg ook geen kleedgeld, als ik iets wil kopen vraag ik gewoon 10 euro aan men moeder. Of ik vraag of zij het willen meenemen. Zoals de Hitkrant die ik nu altijd op zaterdag krijg (dan gaat men vader boodschappen doen)

Maar ik snap dus niet waarom ik opeens geen zakgeld meer krijg.. Nouja eigenlijk wel, maar ik vind het stom... eerst kreeg ik zakgeld, omdat ik volgens een vrouw moest leren omgaan met geld, en nu opeens niet meer..

K ga volgend jaar ook een baantje nemen. Kga denk ik in de Action werken tongue.gif

@ Rachel; nou mijne dan innocent1.gif
Judith
Posted: Jan 6 2007, 11:43 AM

The Ultimate Star
*

Member No.: 3

Maar waarom vraag je het dan niet aan je ouders, als je niet weet waarom je geen zakgeld krijgt smile.gif? Als je het voorzichtig vraagt zullen ze heus wel antwoorden lijkt me smile.gif.
Myrthe
Posted: Jan 6 2007, 06:03 PM

__Dé Myrthe
*

Member No.: 125

Ik krijg 20 euro per maand, ik krijg geen kleedgeld..meestal betaalt mijn moeder dat, maar als ik meer wil kopen moet ik het wel zelf betalen. Ik spaar het meestal op, en ik krijg nog 3 euro elke week om op school bijv. cup a soup of iets anders te kopen smile.gif Ik ben wel tevreden zo tongue.gif
~ n e s s a
Posted: Jan 6 2007, 06:09 PM

Forever Is A Lie
*

Member No.: 9

@ Judith; ik vroeg het zo vaak en alles wat ik dan hoor is; 'als je je kamer hebt opgeruimt..' maar dan zeg ik weer: 'Als ik men zakgeld weer krijg ga ik men kamer opruimen..' en dan komt er van allebei dus niks van.. tongue.gif
Myrtee_
Posted: Jan 8 2007, 07:28 PM

Megamillefeuille
*

Member No.: 569

Ik wil wel kleedgeld, maar ook were niet want nuals ik iets nodig heb of iets echt heeeeel leuk vind kann ikhet gwn aan mijn moeder vragen.. Maar kwil het ook wel weer want als ik naar de stad wil met mijn vriendinnen hoeft mijn moeder dan niet mee laugh.gif
Leonie
Posted: Jan 8 2007, 08:09 PM

*

Jaja, mijn salaris is gestord! biggrin.gif 42 euro voor 12,5 uur! En aangezien in 22 uur per week werk innocent1.gif Kom maar op met dat rijbewijs! biggrin.gif
xxRockQueen
Posted: Jan 8 2007, 08:10 PM

Shopaholic
*

Vet veel man biggrin.gif wat doe je eigenlijk voor werk? tongue.gif
Leonie
Posted: Jan 8 2007, 08:12 PM

*

gewoon bij de zeeman tongue.gif dus kassa en vakken vullen
xxRockQueen
Posted: Jan 8 2007, 08:13 PM

Shopaholic
*

Ooh oke .. smile.gif
Baoto
Posted: Jan 9 2007, 05:39 PM

can't fake that smile anymore
*

Group: Moderators
Member No.: 443

ik heb een deal met me moeder dat ik een jaar nix mag uitgeven sad.gif whistling.gif tis wel myn eigen schuld..
Leonie
Posted: Jan 9 2007, 07:43 PM

*

En waarom heb je die deal gesloten dan? En wat staat ertegenover als het lukt?
InvisionFree - Free Forum Hosting
Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.
Learn More · Register Now

Topic OptionsPages: (5) 1 [2] 3 4 ... Last »

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.2177 seconds | Archive