Fully Featured & Customizable Free Forums
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (5) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post )

De grote geldtopic
Vivian
Posted: Jan 5 2007, 12:20 PM

Megamillefeuille
*

Group: Members
Member No.: 604

Haii!!

Praat hier over alles wat met geld te maken heeft.. Zakgeld, baantjes, kleedgeld enz...

*als t er al is, sluiten maar tongue.gif *
Yiling
Posted: Jan 5 2007, 12:40 PM

just take me for a spin
*

Member No.: 1

Normaal was ik goed in sparen, maar toen was ik mijn spaarpot kwijtgeraakt en nu raakt bijna al mijn zakgeld op whistling.gif

Ik krijg 20 euro per maand, heb geen bijbaantje en ook geen kleedgeld.. Als ik ้cht iets nodig heb, kan ik het gewoon aan mijn ouders vragen smile.gif
Judith
Posted: Jan 5 2007, 12:42 PM

The Ultimate Star
*

Member No.: 3

Ik krijg €25,- per maand.. En ik doe folders, wat rond de €7 / €8 per week is.. Ligt aan de hoeveelheid wink.gif
Ik heb geen kleedgeld.. vaak betalen mijn ouders het wel.. maar als ze vinden dat ik te veel koop moet ik het zelf betalen tongue.gif
xAnnePanne
Posted: Jan 5 2007, 12:43 PM

Perfect Chaos ~
*

Member No.: 47

Ik krijg 85 euro per maand, kleedgeld ้n zakgeld, het lijkt veel, maar ik moet er voor naar de kapper, concerten, schoenen, bioscoop etcetera wink.gif dus gewoon ้cht alles tongue.gif.

Ik heb geen baantje, maar wil het wel, omdat ik gewoon ook een beetje wil kunnen sparen, aangezien ik toch wel 'vaste lasten' heb per maand tongue.gif.. waardoor veel geld van me al opraakt.

Maar ik moet niet zeuren smile.gif want in sparen ben ik n๓๓it goed geweest tongue.gif.
Janouk
Posted: Jan 5 2007, 01:02 PM

(:
*

Member No.: 21

Ik krijg sinds kort €100,- in de maand aan kleedgeld, ik moet hier ook alles van betalen, echt alles!

Ik heb ook een baantje, ik moet facturen vouwen opzich wel saai maar doe het samen met iemand anders dus is meestal wel gezellig smile.gif Ik verdien er €6,- per week mee, en dus bijna €25,- in de maand smile.gif

Sparen kan ik opzich best wel goed innocent1.gif Ik koop gewoon kleding wat ik nodig ben, en eigenlijk {bijna} nooit extra dingentjes.. smile.gif
Manonnerd
Posted: Jan 5 2007, 03:26 PM

BAMBOOCHA
*

Group: Moderators
Member No.: 187

Ik krijg maar 10 euro in de maand tongue.gif maar ik geef bijna nooit wat uit dus voor mij is het niet weinig. Ik heb ook geen baantje meer.. maar ik ben weer opzoek wink.gif

Kleding enzo hoef ik bijna nooit te betalen
DisneyFreak
Posted: Jan 5 2007, 03:31 PM

Basically, I wished that you loved me
*

Group: Admin
Member No.: 106

QUOTE (Janouk @ Jan 5 2007, 01:02 PM)
Ik krijg sinds kort €100,- in de maand aan kleedgeld, ik moet hier ook alles van betalen, echt alles!

Wow, das veel! Ik krijg 80 euro aan kleedgeld in de maand, waar ik ook alles van moet betalen [inclusief jassen, schoenen, pyjama, gymkleding, etc]..

Ik heb alleen een baantje van maart t/m augustus ongeveer omdat ik dan in een ijssalon werk en de rest van de tijd issie dicht (:
Manonnerd
Posted: Jan 5 2007, 03:45 PM

BAMBOOCHA
*

Group: Moderators
Member No.: 187

In een Ijssalon werken lijkt me echt supergaaf biggrin.gif Jammer dat er hier geen is xD
Janouk
Posted: Jan 5 2007, 03:46 PM

(:
*

Member No.: 21

QUOTE (DisneyFreak @ Jan 5 2007, 03:31 PM)
Ik krijg sinds kort €100,-  in de maand aan kleedgeld, ik moet hier ook alles van betalen, echt alles!

Wow, das veel! Ik krijg 80 euro aan kleedgeld in de maand, waar ik ook alles van moet betalen [inclusief jassen, schoenen, pyjama, gymkleding, etc]..

Ik heb alleen een baantje van maart t/m augustus ongeveer omdat ik dan in een ijssalon werk en de rest van de tijd issie dicht (:

Ja! Maar meestal als ik 1x kleren koop {Broek, Trui, Shirt, hemdje} ben ik er soms al wel bijna doorheen! unsure.gif Maar ik denk dat als ik minder zou krijgen dan alsnog wel genoeg zou hebben innocent1.gif Maar ik ga niet aan mijn ouders vragen of mijn kleedgeld naar beneden mag! tongue.gif
Imagination
Posted: Jan 5 2007, 06:42 PM

This just looks like a re-run, please, what else is on?
*

Member No.: 587

Ik krijg 10 Euro per week, dus ongeveer 30 Euro per maand.. Moet er zowieso beltegoed van kopen en als ik een keer naar de stad ga moet ik ook zelf betalen wat ik wil kopen.. Ik ben er zo tevreden mee smile.gif
DisneyFreak
Posted: Jan 5 2007, 06:45 PM

Basically, I wished that you loved me
*

Group: Admin
Member No.: 106

QUOTE (Janouk @ Jan 5 2007, 03:46 PM)
QUOTE (DisneyFreak @ Jan 5 2007, 03:31 PM)
Ik krijg sinds kort €100,-  in de maand aan kleedgeld, ik moet hier ook alles van betalen, echt alles!

Ja! Maar meestal als ik 1x kleren koop {Broek, Trui, Shirt, hemdje} ben ik er soms al wel bijna doorheen! unsure.gif Maar ik denk dat als ik minder zou krijgen dan alsnog wel genoeg zou hebben innocent1.gif Maar ik ga niet aan mijn ouders vragen of mijn kleedgeld naar beneden mag! tongue.gif

Haha nee dan zou je wel gek zijn! tongue.gif Ik heb een tijdje geleden een spaarrekening geopend waar ik dan elke maand 20 euro op zet en over 20 jaar ofzo ga ik dat eraf halen en er iets leuks mee doen (: Of misschien gebruiken voor een huis kopen ofzo... Nu mis ik 20 euro in de maand toch niet echt, want zoals Janouk al zei pas je je daar vanzelf wel op aan smile.gif
Boringx
Posted: Jan 5 2007, 06:48 PM

Superspammerd
*

Member No.: 602

I must have een bijbaantje <3 deze maand heb ik 100 eurii gekregen! ohmy.gif dus 2 maanden lang krijg ik nada meer.. dry.gif

Edit: Iedereen doet nou wel van ''100euri in de maand, moet ik echt ALLES van betalen'' alsof dat zielig is tongue.gif Je kan daargenoeg kleding mee kopen zeikerds innocent1.gif
xxRockQueen
Posted: Jan 5 2007, 06:55 PM

Shopaholic
*

Member No.: 56

Ik krijg 12 euro per maand zakgeld, en €40,- kleedgeld, en ik doe het bij elkaar .. daar moet ik alles van betalen, behalve gymkleding.. Maar ik moet er wel schoenen en jassen enzo van betalen sad.gif
Judith
Posted: Jan 5 2007, 07:00 PM

The Ultimate Star
*

Member No.: 3

QUOTE (Boringx @ Jan 5 2007, 06:48 PM)
I must have een bijbaantje <3 deze maand heb ik 100 eurii gekregen! ohmy.gif dus 2 maanden lang krijg ik nada meer.. dry.gif

Edit: Iedereen doet nou wel van ''100euri in de maand, moet ik echt ALLES van betalen'' alsof dat zielig is tongue.gif Je kan daargenoeg kleding mee kopen zeikerds innocent1.gif

Nou, een mooi paar schoenen kost vaak best wel wat smile.gif en jassen enz zijn ook niet goedkoop.. wink.gif
Maar ik kan er verder niet veel overzeggen want ik heb dat niet tongue.gif!
xxRockQueen
Posted: Jan 5 2007, 07:13 PM

Shopaholic
*

Member No.: 56

Wat vind jij veel voor schoenen en een jas dan? Mijn schoenen waren €80,- en mijn jas maar €40,- maar voor de schoenen heb ik wel lang gespaard smile.gif
InvisionFree - Free Forum Hosting
Fully Featured & Customizable Free Forums
Learn More · Sign-up for Free

Topic OptionsPages: (5) [1] 2 3 ... Last »

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1079 seconds | Archive