| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (8) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Yiling |
Posted: Nov 26 2006, 09:13 PM
|
|
just take me for a spin ![]() Group: Members Posts: 27,705 Member No.: 1 Joined: 30-December 05 |
Zaterdag - 20:00 - RTL 4
Zondag - 21:30 - RTL 4 Yaay ^^ Wie kijkt er allemaal naar de X Factor? Ik vind het wel leuk, alleen de extra uitzending op zondag vind ik wel uitmelkerij. Tis gewoon bijna een herhaling van de uitzending op zaterdag |
| Janine |
Posted: Nov 26 2006, 09:42 PM
|
|
<ranktitle here?> ![]() Group: Members Posts: 8,438 Member No.: 5 Joined: 2-January 06 |
Vind het ook wel leuk.
En die extra uitzending vind ik ook overdreven indd. |
| Yiling |
Posted: Nov 26 2006, 10:16 PM
|
|
just take me for a spin ![]() Group: Members Posts: 27,705 Member No.: 1 Joined: 30-December 05 |
Ja inderdaad.. Ook echt met Henk Jan erin enzo
Maar als ze Idols gingen 'vernieuwen', kwamen ze waarschijnlijk weer in de problemen met rechten enzo.. |
| xDREAM |
Posted: Nov 27 2006, 02:29 PM
|
|
Paint me with color ![]() Group: Members Posts: 13,345 Member No.: 94 Joined: 24-February 06 |
Mm, ik heb die talentenshows eigenlijk wel gehad..
De eerste idols, dat vond ik dan wel leuk, omdat het nieuw was, en de 2e ook wel, maar de vervolg dingesen hoeven van mij dan niet meer. Ik heb het wel een paar keer gezien, dat x-factor, maar zo leuk vind ik het niet.. |
| Fashiondoll |
Posted: Nov 27 2006, 04:36 PM
|
|
smile, crack up, scream or run ![]() Group: Members Posts: 10,790 Member No.: 303 Joined: 4-June 06 |
Ik kijk het als ik tijd heb ja
Ik vind het wel leuk! Alleen is het niet meer origineel. Idols I was dus echt nieuw, leuk enzo! Daarmee hebben ze zeker veel kijkcijfers gekregen en bleven ze maar dat soort programma's maken. Die extra uitzending op zondag is idd overdreven! |
| SNOTxKIP |
Posted: Nov 27 2006, 05:46 PM
|
|
Scarlett Love ![]() Group: Members Posts: 4,139 Member No.: 71 Joined: 14-February 06 |
Srry voor de gene die het leuk vinden , maar ik vind het echt Bullshit
Die meeste mensen daar hebben een hoge eigendunk en vinden zichzelf heel wat , het is allemaal een beetje ordi vind ik .. en tjaa, er zitten ook veel goede mensen ofzoo maar toch , vind het wel heel stom als mensen daar huilend weglopen omdat ze niet doorzijn terwijl ze gewoon totaal niet kunnen zingen , |
| Marieke |
Posted: Nov 27 2006, 05:49 PM
|
|
happily never after ![]() Group: Members Posts: 5,581 Member No.: 42 Joined: 10-January 06 |
Ik vind het enige leuke aan X-factor die groepen.. Maargoed, ik houd er wel van om naar goed-zingende nog-niet-ontdekte talentjes te luisteren, dus ik kijk vaak alleen de laatste 10 minuten & de liveshows..
|
| willeke, |
Posted: Nov 27 2006, 05:56 PM
|
||
|
liar <3 ![]() Group: Members Posts: 5,514 Member No.: 213 Joined: 6-May 06 |
Ben ik met je eens! Als ze te horen hebben gekregen dat ze niet door zijn is het zo van: HENK JAN IS EEN EIKEL HIJ KAN ZELF NIET ZINGEN FLIKKER OP MET DE JURY en dat soort gedoe. terwijl als ze wel door waren hadden ze gezegt van OOOOH WAT IS DIE JURY LIEF ZEG tjaa... ik kijk het wel, maar ik ga het denk ik niet helemaal volgen ofzo. |
||
| Manonnerd |
Posted: Nov 27 2006, 06:40 PM
|
|
BAMBOOCHA ![]() Group: Moderators Posts: 3,926 Member No.: 187 Joined: 11-April 06 |
Ik vind er niet zo veel meer aan.. Next.
|
| Leonie |
Posted: Dec 2 2006, 10:51 PM
|
|
Does it ever get any better? ![]() Group: Admin Posts: 19,892 Member No.: 446 Joined: 30-July 06 |
ik vond de audities wel grappig maar vanavond vond ik het ook nog wel leuk.. kzie wel wat het wordt
Die ene met het stofje in d'r keel |
| Myrthe |
Posted: Dec 11 2006, 03:34 PM
|
|
__Dé Myrthe ![]() Group: Members Posts: 4,785 Member No.: 125 Joined: 4-March 06 |
Myn ouders kijken het vaak, samen met mijn zusje en afentoe pik ik dan wel iets op, maar ik volg het niet echt.
|
| Judith |
Posted: Dec 11 2006, 03:55 PM
|
||
|
The Ultimate Star ![]() Group: Members Posts: 25,539 Member No.: 3 Joined: 31-December 05 |
idols was toch eigenlijk ook niet meer echt nieuw? daar voor was volgen mij nog superstar ofzo, ik weeet niet hoe het heette, maar K-Otic kwam er uit.. Ik vind al die programma's echt belahcelijk, ik heb het nooit gekeken. X-Factor vind ik dus ook geen reet aan.. ^^ |
||
| Leonie |
Posted: Dec 11 2006, 04:24 PM
|
|
Does it ever get any better? ![]() Group: Admin Posts: 19,892 Member No.: 446 Joined: 30-July 06 |
starmaker was dat
maar dat was meer de zingende versie van big brother vond ik |
| LaBelleEtLaBete |
Posted: Dec 11 2006, 05:04 PM
|
|
Huppelend hommeltje ![]() Group: Members Posts: 53 Member No.: 635 Joined: 10-December 06 |
Ik vind van al die talentenshows Starmaker toch het best. Daar leerde je de talenten ook echt kennen, dat valt nu heel erg mee. Al viel alles wel uit elkaar nadat de groep uit het huis was. Ik vind trouwens alle liedjes van k-Otic nog wel leuk ^^ Ik zing ze bijna elke dag :V Maar goed, daar ging het niet om hea?
Ik vind die Audities met die debielen zoooo leuk, dan heb ik mijn wekelijkse lachshow even, maar goed de Liveshows kijk ik ook nog wel, maar verder vind ik dr dus echt geeeeen reet aan. Je moet die talenten echt zelf kennen, dan is het veel leuker om te kijken. |
| Yiling |
Posted: Dec 11 2006, 05:13 PM
|
|
Ik vind het nu iig verreweg van onorigineel, maar toch kijk ik nog. Ik weet het niet, maar ik vind het gewoon nog steeds leuk om zulke dingen te zien
En Starmaker was idd koel |
Pages: (8) [1] 2 3 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |