Fully Featured & Customizable Free Forums
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Kntcreations. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (7) « First ... 5 6 [7]  ( Go to first unread post )

Op kamers
PieteLientje
Posted: Jun 27 2010, 11:05 PM

Thecla
*

Group: Members
Member No.: 7

QUOTE (Judith @ Jun 26 2010, 10:33 PM)
nijmegen is ook moeilijk he? heb je er niet al mensen zitten die je kent die kunnen rondvragen?
ik ben aan het zoeken in utrecht en kan er waarschijnlijk eentje hebben in nieuwegein, 20 minuten van mijn school af fietsend dus hopelijk krijg ik die want ben allang blij als ik ergens zit tonguedq3.gif

oh Nieuwegein is wel mooi! Het is niet in het centrum ofzo maar ik vind die vechtstreek wel super mooie dorpjes hebben (mn oma woont in Loenen a/d Vecht , dichtij Nieuwegein). Tja mijn kamers zoeken valt zeker niet mee op het moment.... ken ook helemaal niemand daar
Disconnected
Posted: Jun 28 2010, 08:03 PM

Basically, I wished that you loved me
*

Group: Admin
Member No.: 106

Nieuwegein is inderdaad wel leuk! Goede tram aansluiting met Utrecht en de omgeving is mooi inderdaad smile.gif
Sofie
Posted: Jul 1 2010, 10:21 PM

The Ultimate Star
*

Group: Members
Member No.: 339

QUOTE (PieteLientje @ Jun 28 2010, 12:05 AM)
QUOTE (Judith @ Jun 26 2010, 10:33 PM)
nijmegen is ook moeilijk he? heb je er niet al mensen zitten die je kent die kunnen rondvragen?
ik ben aan het zoeken in utrecht en kan er waarschijnlijk eentje hebben in nieuwegein, 20 minuten van mijn school af fietsend dus hopelijk krijg ik die want ben allang blij als ik ergens zit tonguedq3.gif

oh Nieuwegein is wel mooi! Het is niet in het centrum ofzo maar ik vind die vechtstreek wel super mooie dorpjes hebben (mn oma woont in Loenen a/d Vecht , dichtij Nieuwegein). Tja mijn kamers zoeken valt zeker niet mee op het moment.... ken ook helemaal niemand daar

Haha loenen, daar hockey ik. Place to be enzo.
Leonie
Posted: Jul 4 2010, 08:51 AM

Does it ever get any better?
*

Member No.: 446

Ik woon nu in een flatje waar ik alles voor mezelf heb! biggrin.gif
Even een paar slechte kwaliteit hyves foto's die ik gister gemaakt heb:

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image
Disconnected
Posted: Jul 5 2010, 09:58 PM

Basically, I wished that you loved me
*

Member No.: 106

Nice! Ziet er ook best ruim uit! Hoeveel m2 is 't?
Leonie
Posted: Jul 6 2010, 12:25 PM

Does it ever get any better?
*

Member No.: 446

Ja tis ook best wel ruim. 60 m2 ofzo bij elkaar, dus ik heb niet te klagen smile.gif
InvisionFree - Free Forum Hosting
Create your own social network with a free forum.
Learn More · Register for Free

Topic OptionsPages: (7) « First ... 5 6 [7] 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1143 seconds | Archive