Welcome to AvrilUruguay. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Group: Miembro
Member No.: 245
Mii pelicula favorita en este momento es la de diario de una pasion con Rachel Mcadams y Ryan es hermosa pelicula.. Freaky Friday encaara tb! despues la de el diablo viste a la moda me re coopa a uds no? saludos Cam!
Member No.: 9
No tengo cambio.La pistola desnuda (todas) el vengador anonimo (todas) Daño colateral,impacto profundo,armageddon,twister,carretera al infierno las scary movie(todas) etc etc... hay algunas q no me acuerdo del nombre sorry
Member No.: 181
Almost Famous(L) la vi en TNT hace poco y me parecio genial. Otra de la qe me enamore fue The Butterfly Effect *w* y claro (: haha Batman, The Dark Night, la unica de batman qe me ha gustado.
--------------------
i'll take this piece of you, and hold for all eternity
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)